jussiohman 18.01.2005 11:28:47 (muokattu 18.01.2005 11:44:10) | |
---|
Kuka rumpali on viimeksi tehnyt ison vaikutuksen? Mistä löysit viimeisimmän suosikkirumpalisi? Itse olen tovi sitten "löytänyt" Reverend Bizarren rumpalin Voidin. Loistava taimi hitaissakin (usein alle 30bpm) temmoissa ja todella hyviä ja itselleni uusia ideoita soitossa. Myös From The Void - kappaleessa soittaa yhden parhaista ja omaperäisimmistä sooloista mitä olen kuullut. Entäs teillä. Kuka on viimeksi tehnyt vaikutuksen? Red Chevy |
Alpha 18.01.2005 11:44:41 | |
---|
Jean S:n rumputtelija Anssi Sopanen. Hyvällä meiningillä kaveri pistelee... |
Simbe 18.01.2005 11:51:26 | |
---|
Olisi kiva tietää kuka soitti rumpuja Juicen ja Alatalon kanssa viime lauantaina TV2:sta tulleessa konertissa. Kaverin soundi vakuutti. Rock'n roll'n blues'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
Garri Hunes 18.01.2005 12:02:08 (muokattu 18.01.2005 12:02:24) | |
---|
Olisi kiva tietää kuka soitti rumpuja Juicen ja Alatalon kanssa viime lauantaina TV2:sta tulleessa konertissa. Kaverin soundi vakuutti. juppo paavola,joka soittaa myös p. hanhiniemen perunateatterissa ja pasi heikuran viewmastersissa. jeps bonhamin johnistahan tuota on tullut viimeks innostuttua. |
fox 18.01.2005 12:07:00 | |
---|
Bonham. John Henry Bonham... ;) No, on useita rumpaleita, joilla on hyvinkin "plagioitavia" juttuja, kuka milläkin osa-alueella ylivertainen. Täytyy vaan poimia juttu sieltä, toinen täältä, soveltaa ja harjoitella, harjoitella ja harjoitella... |
mufaza 18.01.2005 12:20:00 | |
---|
Täytyy sanoa että viimesin innostanut rumpali on kuin myös itse John Bonhami :) Sitä ennen eräästä mahtavasta Lohjalais hevi bändistä nimeltä Thousand Years. Tämän bändin mahtava rumpali! Nämä ovat viimeisimmät vaikuttajat. Punk is dead,
But we're still dying... |
LaKu 18.01.2005 12:20:19 | |
---|
John Bonham on rumpali jota olen viimeaikoina kuunnellut paljon...! Olen viime aikoina hankkinut näitä remastered Zeppelinejä muutama. Stairway To Heaven-kirja (by Richard Cole, Zepin kiertuemanageri) on myös kesken. Oli se vaan hullu mies Bonzo... Varmaan tämän kirjan takia innostuin ostamaan Zeppelin-levyjä. |
käreyndanni 18.01.2005 12:41:14 | |
---|
Scott Traviksen ja Matt Sorumin voimakkaasta paukutuksesta, Zach Danzigerin myrkyttämisestä, Dennis Chambersin fiilistä ja Dave Wecklin esiintymisestä uusimmassa opetusvideossaan. |
AP 18.01.2005 12:44:44 | |
---|
Juuri tuo lauantaina Leskisen ja Alatalon taustalla soitellut Juppe Paavola on minun vastaukseni. Todella "pakottoman" oloista soittoa, ei mitään hullua mäiskintää mutta dynamiikassakin löytyi. Varsinainen - ainakin minulle- tuntematon suuruus. Hyvä, että tuli katsottua. Ja jos en ihan väärin tulkinnut, niin kaverilla oli oikeasti vintage-rummut eikä vaan uusvanhat. K100 #7 |
Terok 18.01.2005 13:59:09 | |
---|
Absu:n "Lord Proscriptor" menevää "letkeää" soitantaa ja loistava rumpusoundi. |
zak69 18.01.2005 14:06:32 | |
---|
Juppehan se. Kaveri näytti siinä keikalla kuin olisi baarissa ollut kavereiden kanssa, niin helpon näköistä soittoa että. Hienosti vetää ei voi muuta sanoa :) "More groovy time" |
miän vain 18.01.2005 14:35:33 | |
---|
Itse olen tovi sitten "löytänyt" Reverend Bizarren rumpalin Voidin. Sama. Vetää hienosti vanhan koulun tyylillä. Toinen tiuhaan soinut on J.P. Gaster, bändistä Clutch. Oli pari numeroa sitten Modern Drummerissa oikein juttukin. Bonhamia ja GoGo-komppeja sekaisin. Harmi, että levyjen saanti on aika heikkoa. Bonham ja Baker, ne nyt on aina. Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic |
hahuusko 18.01.2005 14:49:55 | |
---|
Lainasin kirjastosta Deathin kokoelman ja siinä kyllä rummutuksellisesti erityisen hyviltä kuulostivat ne kappaleet, joissa on Sean Reinert setin takana. Todella rennon (mutta silti tarkan) kuuloista soitantaa. kalamies#5 >-)))> |
MK73 18.01.2005 15:06:01 | |
---|
Zappa Helsingissä vuonna 1974 - rummuissa Chester Thompson! Ilmiömäistä soittoa koko bändiltä! Thompson on sittemmin tehnyt yhteistyötä mm. Genesiksen kanssa. |
Blitz 18.01.2005 15:08:25 | |
---|
Lainasin kirjastosta Deathin kokoelman ja siinä kyllä rummutuksellisesti erityisen hyviltä kuulostivat ne kappaleet, joissa on Sean Reinert setin takana. Todella rennon (mutta silti tarkan) kuuloista soitantaa. Kuuntelepa Gene Hoglania Deathin riveissä. Se mies sopii Deathiin kuin silmä nyrkkiin. "hevi on paskinta rässi on parasta" |
hahuusko 18.01.2005 15:52:55 | |
---|
Kuuntelepa Gene Hoglania Deathin riveissä. Se mies sopii Deathiin kuin silmä nyrkkiin. Joo, Individual Thought Patterns ja Symbolic löytyvätkin jo levyhyllystäni ja Hoglankin on kyllä varsin mainio rumpali. Taidan kuitenkin tykätä vähän enemmän Reinertistä, kun hänen soittonsa on jotenkin letkeämpää (jatsahtavampaa?) ja tarkempaa (Hoglan soittaa joskus hieman epätarkasti). Mutta kun nyt tuli Deathista puhe, niin Richard Christy soittaa aika mielenkiintoisesti The Sound of Perseverancella. Christyn time on jotenkin joustava ja koko ajan ollaan siinä rajalla, että homma on vaarassa levitä käsiin mutta jotenkin se pysyy kuitenkin kasassa. Ja se kuulostaa hienolta. :) kalamies#5 >-)))> |
miän vain 18.01.2005 16:04:27 | |
---|
Christyn time on jotenkin joustava ja koko ajan ollaan siinä rajalla, että homma on vaarassa levitä käsiin mutta jotenkin se pysyy kuitenkin kasassa. Ja se kuulostaa hienolta. :) Kuka on Philty Animal Taylor? :p Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic |
savopie 18.01.2005 16:22:04 | |
---|
ööh.. Joey Jordison on hullu! Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Viimeksi suurimman vaikutuksen teki tässä viime keväänä Sami Kuoppamäki, eikä sen jälkeen ole jaksanut edes muita suuremmin ihmetellä. Niin vaivatonta ja vauhdikasta meininkiä hänellä, kun näin vielä livevideoita niin olin myyty lopullisesti. (tämä todistaa jo melkein vääräksi väitteen, ettei rummutus voi olla 'musiikkia' - voi se) YUP:n Janne Mannonen soittaa myös tosi miellyttävästi. Lähiaikoina on kovasti tehnyt mieli soittaa täysin samalla tavalla täysin samanlaisessa yhtyeessä hyvällä meiningillä. Iloinen mieli tarttuu kuin rutto. Ei sitä viitti ihan kaikenlaisia nytkyttäjiä ihailla. Hei kuule, pelle, kuule, onko sulla uudet sandaalit? |
bluesman86 18.01.2005 17:03:42 | |
---|
viimeisen suuren vaikutuksen on tehny muhun frankie banalli ja hänhän vaikuttaa quiet riot nimisessä kasari pändissä. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |