Mrezzye 18.01.2005 11:06:40 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Olkapäälle ja ohuet )Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat ja ohimoilta pikkuhiljaa harvenevat ;) 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Auki ja yleensä aika sekaisinkin tahtovat olla ihan luonnostaan 4)Värjäätkö hiuksiasi? Joskus 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Vaihtelee blondista tummanruskeaan 6)Miksi juuri näin? No ka, miksipä ei? Vaihtelu virkistää. Kesällä taidan vetää Kerry King -tukan ;) Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Hiukset ulottuvat reippaasti rinnan alapuolelle. Hiuslaatu on kova ja paksu, sellanen jäntevä. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Piikkisuorat ja paksuhkot. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Miten milloinkin, olenhan nainen. Aika usein ponnarilla, mutta myös kahdella tai yhdellä letillä tai auki. Nutturaa en laita juuri koskaan. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Kyllä. Mun oikea värini on tumma maantie, mutta värjään sinimustaksi. Yleisilme siis musta. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? No tällä hetkellä (jos värjään ite) Garnierin sinimusta, 2.1. 6)Miksi juuri näin? Pidän pitkistä mustista hiuksista, jos ne ansaitsevat olla pitkät hyvän kuntonsa tai paksuutensa takia. Mustat hiukset siksi, että tumma väri käy minulle. Enkä kauhiasti raidoista välitä. kiitos. (editoin yhden kysymyksen) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
tenkainen 18.01.2005 11:43:01 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Aika pitkät jo, parikymmentä senttiä 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat. Äärimmäisen kevytet laineet 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Auki (eivät perkeleet mene tarpeeksi kiinni) 4)Värjäätkö hiuksiasi? / 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Tummanruoskeaksi (lähes mustaksi) 6)Miksi juuri näin? Paskanruskea ei ole kiva väri enkä ole mitenkään erityisemmin pirteähkö ihminen... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Coyote_FH 19.01.2005 08:36:51 | |
---|
Eli kiinnostavaa tietää, että minkä sortin karvoja päästäsi kasvaa. Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) 4)Värjäätkö hiuksiasi? 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? 6)Miksi juuri näin? kiitos. (editoin yhden kysymyksen) 1. Niskan puoliväliin... Aika tuuhea kuontalo. 2. Luonnonkihara 3. auki. ponnaria ei saa vielä. 4. En mä tätä blondia värjäisi pois... 5. ku en värjää 6. Koska haluan. |
sikanaama 19.01.2005 11:59:06 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Oiskohan n.50-53cm pitkät. Normaalit. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat. Nyt ne on takussa kun en ole kammannut 3 viikkoon. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ponnarilla yleensä. Nykyään myös auki koska ne on niin takussa että on vaikia laittaa ponnarille. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Pariin vuoteen en ole värjännyt. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Empäs värjää. 6)Miksi juuri näin? Ei asiat mene aina niin kuin haluaisi. Peukalot pystyyn dudidudii Kyynärpäät taa dudidudii Polvet yhteen dudidudii Peppu pystyyn dudidudii Leuka eteen dudidudii HEI! Kieli ulos HEI! Sutsisatsisatsaa sutsisatsaa |
Toveri 19.01.2005 19:11:22 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Tällä hetkellä hieman liian pitkät, tulee sivuilta korville ja edestä kulmakarvoille. Takaa aika muhkea. Pitää mennä pian leikkauttamaan. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Melko suoraa. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Sekaisin pystyssä. Pienellä muoti-keesillä. Käytän muotoilutuotteita. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Kyllä. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Joskus ovat olleet siniset, joskus punaiset, joskus puoliksi siniset ja vihreät, pariin otteeseen blondatut/vaaleilla raidoilla. Nyt olen parin vuoden ajan suosinut mustaa, vaikka välissä olikin puolisen vuotta armeijan hiuksettomuutta. Sielläkin uskalsin/viitsin loppuvaiheessa värjäyttää pariin kertaan. 6)Miksi juuri näin? Oon niin ruma, että tuo ei ainakaan pahenna. Omakuva osoittaa jotenkuten normaalin olotilan. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Belial 26.06.2005 00:55:48 (muokattu 26.06.2005 00:56:09) | |
---|
1) päältä lyhyet, edestä pitkät ja takatukka 2) suorat 3) auki 4) värjään 5) mustalla talomaalilla 6) koska olen minä "Kimi wa uso no ito harimegurashi
Chiisana sekai subete dato omotteta
Chikazu kumo no wa nande mo kizutsu kete
Kimi wa sora ga shikakui to omotteta |
aniks 26.06.2005 01:06:14 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Tohon olkapäille asti ja aikas tuuhea. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? kihara 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Aikas sekasin ja paskasena. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En ole niin epeli. 6)Miksi juuri näin? En mä tiedä. "muu" - lehmä |
Planetist 26.06.2005 01:24:49 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? http://irc-galleria.net/view.php?nick=Apination tälläiset ja varsin paksut ovat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Kuten kuvasta näkyy kenties niin suoraa mallia 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Pidän ihan auki 4)Värjäätkö hiuksiasi? Enpä värjää 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Ni! 6)Miksi juuri näin? Ihan vaan vittuillakseni. |
metallica89 26.06.2005 01:41:44 (muokattu 26.06.2005 01:43:58) | |
---|
munailin vähän. |
metallica89 26.06.2005 01:43:11 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Edestä yltää leukaan ja aika tuuheaksi sanoisin.Katsokaa omakuva jos jotain kiinnostaa. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Varmaan lainetta ei ihan suorat ainakaan. Latvat kihartelee minne sattuu. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Nykyisin aika useasti ponnarille kaveriporukassa ja kotona, julkisemmilla paikoilla sitten pidän auki, välillä korvan takana välillä ihan levällään. 4)Värjäätkö hiuksiasi? en 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? - 6)Miksi juuri näin? En värjää koska olen tyytyväinen tähän väriin. Ja mielestäni on siistimpää olla originaalin väriset hiukset. kiitos. (editoin yhden kysymyksen) |
seeprahim 26.06.2005 11:56:27 | |
---|
Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Puoleen selkään. Omasta mielestä liian ohuet, mutta oikeasti ihan semituuheat perushiukset. Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suoraa. Miten pidät hiuksiasi Vapaana useimmiten. Joskus tulee jollain lenksulla vetäistyä kiinni. Värjäätkö hiuksiasi? Aina välillä. ^Jos värjäät, niin millä värillä? Punertavalla. Miksi juuri näin? Sopii ja tykkään. "Diese Nase hat mich noch nie
getäuscht!" |
Rumpali Rölli 26.06.2005 19:44:52 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Keskipitkät ja aika paksut. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Piiskaletti: eli suoraa hiusta. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ponnari ja lippis piässä 4)Värjäätkö hiuksiasi? Kylläh 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Mustalla 6)Miksi juuri näin? Koska se on minulle päähän pinttynyt tapa The Berzerker:in rumpali on aika nopea |
papitsu 26.06.2005 21:27:58 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Suurinpiirtein olkapäälle ja aika ohuet. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Yleensä auki, joskus ponnarilla. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En värjää. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Jos värjääisin niin mustaksi. 6)Miksi juuri näin? Nii-in. Pistäkääpä muuten hiusten väri kysymykseksi. Itselläni tuommoset tumman vaaleat hiukset. |
armadillo 26.06.2005 21:48:30 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Tuonne kainaloiden seudulle yltävät, melko tuuheat ovat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suoraa tavaraa. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ponnarillapa hyvinkin. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En värjää. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? No en edelleenkään värjää, eikös se jo tullut selväksi... 6)Miksi juuri näin? Ihan vaan sukulaisten kiusaksi. Pistäkääpä muuten hiusten väri kysymykseksi. Jotain porkkanan ja kuparin väliltä. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
tigrushka 27.06.2005 20:11:56 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Melkein vyötärölle, paksuhkot ja ryhdikkäät, itsepäiset. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Hieman laineikkaat, ohimo- ja niskahiukset kihartuvat. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Auki, rennolla klipsillä kiinnitetyllä nutturalla tai letillä. 4)Värjäätkö hiuksiasi? EN! Hiukseni kasvavat niin nopeasti että saisin olla parin, kolmen viikon välein käsittelemässä juurikasvua. 6)Miksi juuri näin? Olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen juoksemaan jatkuvasti kampaajalla. Sitäpaitsi rahoille on parempaakin käyttöä. Kun latvat alkavat olla sellaista risukkoa että sormet eivät mene takuista läpi, menen tasoittamaan pahimmat monihaaraiset pois, kerran, pari vuodessa. I got stripes ^..^ |
fullblast 30.06.2005 17:09:27 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Nykyisin pari milliä pitkät, kyllähän ne suht tuuheet on, tai oli 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suurimmaksi osaksi ihan suoraa, rupes pitempänä sitten vähän lainehtimaan 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Auki 4)Värjäätkö hiuksiasi? En 5)^Jos värjäät, niin millä värillä?} 6)Miksi juuri näin? Helppohoitoinen ja omasta mielestä ainakin ihan hyvän näköinen (yhdyssana?) |
dictatorsh*t 30.06.2005 20:47:02 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Edestä melki juuri olkapäihin ja takaa pidempi, vahvat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ponnarilla ja auki, lähinnä auki. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En, jestas. 6)Miksi juuri näin? Jaa-a. kiitos. Joo ei mitään. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
krissel 02.07.2005 15:57:54 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? tossahan noi olkapäitten tienoilla roikkuu eikä ne nyt niin kovin paksut oo 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? parturin mukaan luonnon taipuisat (mitä se sit ikinä tarkottakaan) yleensä aika takussa ja äitin mukaan elottomat 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) aukihan noi yleensä. kiinni laitan vain poikkeustilanteissa 4)Värjäätkö hiuksiasi? vähän on pakko värjätä ku päässä on sellain kohta mist kasvaa ihan harmait hiuksii (oon 16) toi on ilmeisest seurausta siint ku joskus lensin rinteessä mahalleni ja sain lumilauasta päähän 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? värinä käytän tummanruskeeta lähes mustaa 6)Miksi juuri näin? harmaat hiukset ei oo kivoi |
Sahtimies666 03.07.2005 17:26:38 | |
---|
Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Alle kymmenen senttiä varmaan 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Suorat ovat 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Keesin omistan ja ne nyt on miten on aina. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Välillä, nyt tosin oma väri...ehkä sit vois koht taas värjätä.. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Mustalla oon värjäilly...mut kattoo nyt millä sitä seuraavaks... 6)Miksi juuri näin? Kännissä tuli keesi leikattua...piilokaljua kasvatellaan... "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |