Henga 15.10.2004 18:00:30 (muokattu 15.10.2004 18:01:29) | |
---|
Hidria soittaa tänään Umo Jazz Housessa, Pursimiehenkatu 6. Liput 10e Ajattelin tuonne raahautua, taitaa olla jotain muutakin mielenkiintoista luvassa Hidrian lisäksi.. |
Henga 06.01.2005 16:40:02 (muokattu 08.01.2005 21:02:45) | |
---|
|
ercciman 06.01.2005 18:36:03 (muokattu 06.01.2005 18:36:27) | |
---|
^ toi keikka oli muuten 04, ei 03 ;) ..siis jos oli sama missä Kuusumun profeetat soitti xoxoxoxo |
astroban 08.01.2005 19:38:18 | |
---|
|
Kiitoksia noista livebiiseistä. Kuulostaa paremmalta kuin porukan taannoinen Tampereen keikka. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
astroban 19.01.2005 16:56:34 | |
---|
Kiitoksia noista livebiiseistä. Kuulostaa paremmalta kuin porukan taannoinen Tampereen keikka. Toi Tavastian keikka oli yks parhaimmista Hidrian keikoista mitä mä oon nähnyt. |
BaariMikko 19.01.2005 17:18:59 | |
---|
Toi Tavastian keikka oli yks parhaimmista Hidrian keikoista mitä mä oon nähnyt. Hyvä oli keikka, mutta kyllä Kuusumun profeetta pisti vielä paljon paremmaksi. My brain hurts! |
J.Ahonen 19.01.2005 17:19:06 | |
---|
Jos Hidria matkii Ozricia, niin Ozric matkii puolet härskimmin Gongia, Kuunnelkaapa vaikka You levyä. Spacerock skene nyt vaan on sitä fryygistä/itämaista revitystä syna efekteineen. |
bastardo 19.01.2005 20:56:31 | |
---|
Jos Hidria matkii Ozricia, niin Ozric matkii puolet härskimmin Gongia, Kuunnelkaapa vaikka You levyä. Aika samanlaisiahan Ozricin ja Hidrian soundit ja biisit ovat, mutta minun mielestäni Hidria kuulostaa intensiivisemmältä ja mielenkiintoisemmalta. Ozric on jotenkin tylsää. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
Ostinaatio 19.01.2005 22:25:39 | |
---|
Aika samanlaisiahan Ozricin ja Hidrian soundit ja biisit ovat, mutta minun mielestäni Hidria kuulostaa intensiivisemmältä ja mielenkiintoisemmalta. Ozric on jotenkin tylsää. Oon samaa mieltä. Ozric ei jotenkin nappaa niin paljoa. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
J.Ahonen 20.01.2005 02:24:48 | |
---|
Ozric on kyllä vähän kolkkoa. Liikaa sieniä |
Jumina5/6 28.01.2005 05:38:28 | |
---|
Ozric on kyllä vähän kolkkoa. Liikaa sieniä Vai liian vähän? Ainakin tuo Hidrian uusin on vähän itseään toistava, edelleen paras ompi se eka EP. Kuitenkin Ozric on kestänyt kulutusta enemmän, oikeastaan mikä vaan tuotoksistaan. "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
paranoid android 31.01.2005 17:33:10 | |
---|
Aika samanlaisiahan Ozricin ja Hidrian soundit ja biisit ovat, mutta minun mielestäni Hidria kuulostaa intensiivisemmältä ja mielenkiintoisemmalta. Ozric on jotenkin tylsää. Minusta taas Hidria on semmoinen light-versio Ozricista. Ja Hidriassa tosiaan ärsyttää se täydellinen omaperäisyyden puute. Nahkaliivit paukkuu. |
dewil 14.04.2005 15:16:37 | |
---|
No toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä jne... Miusta hidria on toisinaan lähempänä trancea, kuin progea. Toisinaan taas ei. Pojiltahan tuli vasta livelevykin Ameriikan Nearfestin keikalta. Saapa nähdä tuleeko julkaisuun Suomeen asti. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Chaka 18.04.2005 10:49:02 | |
---|
Kyllähän tuo orkesteri on niin ihana et tukka pois..!! Toi balansia ei iske yhtä lujaa ku symbioisis.. symbiosis on kyllä ihan uskomaton orkesteri ja kuulostaa niin hyvälle, odotan sitä hetkee et pääsee polkeen pyörällä ja laittaan md:stä kuulumaan hd:aa ja nauttia kauniista kesäpäivästä:) Hidrian sivuilta http://www.hidriaspacefolk.st/ löytyy eka levy, jonka saa ottaa sieltä ku siitä ei enää painosta jäljellä..!! "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
Aukikco 28.04.2005 16:45:43 | |
---|
Jeah. On tämä vaan niin upea bändi että pitää vielä vähän hehkuttaa. Yhdyn mielipiteisiin siitä, että uusin, Balansia ei ihan yllä vanhempien tasolle, mutta mielestäni se johtuu lähinnä soundeista jotka ovat jotenkin vähän sekavat ja turhan täyteenahdetut. Biisit ovat vähintäänkin yhtä hyviä, elleivät jopa parempia kuin edellisillä levyillä. Minä en tosin osaa kuunnella noita levybiisejä Balansialla kovinkaan objektiivisella korvalla, kun noita livejä on takana varmaankin parikymmentä kappaletta ja biisit tulivat niissä tutuiksi. En kuule kovin tarkkaan miltä ne varsinaisesti levyllä kuulostavat. Mut. Joo. Käykää kattoo niitä live-esityksiä. Ja älkää verratko Ozriciin, Hidria vie homman paljon pidemmälle, paljon intensiivisemmäksi. (Ja tuosta omaperäisyyden puutteesta... Mikäs olikaan se bändi joka Hidriaa vastaavalla tavalla yhdistää psyprogrokkeilun ja psytrancen?) http://pgjband.net http://mikseri.net/pgj
http://celluloid.oletustila.net http://mikseri.net/celluloidmage |
Todenpuhuja 08.05.2005 23:56:08 | |
---|
Tässä on harvinaisen mielenkiintoinen yhtye! Jostain kumman syystä eksyin joskus vuoden alkupuolella itsekin tuonne heidän sivuilleen ja latasin tuon EP:n. Piti käydä heti hankkimassa toinen noista levyistäkin, ja viimein se kolmaskin. Iskee ainakin henkilökohtaisesti kovasti siihen samaan puoleen, mitä Kingston Wall edusti jollain tapaa, joskaan ei missään nimessä voi verrata yhtyeitä. Lumovoimaanhan tuo musiikki perustuu, jaksaa vaan hetkeksi rauhoittua ja vaipua siihen unimaailmaan, mitä musiikki edustaa. Keulakuvattomuus on mielestäni sekä ansio, että puute. Lyriikkaihmisenä toisinaan kaipaan sellaisia, mutta olen myös onnellinen, että biisejä ei ole pilattu ainakaan millään typerillä englanniksi lauletuilla happohorinoilla. Ehkä hyvä näin... Tutustuin tuossa viikko takaperin myös tähän Ozriciin, nimenomaan juuri näin päin, että Hidria Spacefolk oli ensin. Onhan noissa kieltämättä paljonkin samaa, ei voi kieltää. Kumpikin oikein hyviä orkestereita, livenä pitäisi päästä näkemään. |
Todenpuhuja 20.02.2007 01:29:50 | |
---|
Itseäni siteeratakseni, kohta pääsee sitten näkemään oikein livenäkin. :) Lauantaina nimittäin levynjulkkarikeikka 6. Linjalla. Se tarkoittaa myös sitä, että kohta julkaistaan levyllinen uutta musiikkia. Odotukset aika korkealla edellisten teosten perusteella. "Peace, love & Kingston Wall!" |
Wahi 20.02.2007 10:51:16 | |
---|
Taitaa jäädä tuo näkemättä kun on K-20. Onneksi Hidrialla on Semifinaalissa huhtikuussa keikka. "no ku osaa tiluttaa ni osaa muutki asiat" TheLemon |
Rattata 20.02.2007 12:56:43 | |
---|
Taitaa jäädä tuo näkemättä kun on K-20. Onneksi Hidrialla on Semifinaalissa huhtikuussa keikka. Kera Öresund Space Collectiven, joka sekin kannattaa tsekata. |