MV 15.01.2005 09:49:22 | |
---|
-86 tais olla, Master Of Puppets kiertueella tais olla. Cliffin viimesiä keikkoja. Kaveri oli tuolla 16 vuotiaana. Mitäs sie nyt oikein puhutkaan? Liveshitissä just on pätkä niistä uutisista ja siinä mainitaan burtonin olleen 24-vuotias... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 15.01.2005 10:11:14 (muokattu 15.01.2005 10:59:29) | |
---|
Mitäs sie nyt oikein puhutkaan? Liveshitissä just on pätkä niistä uutisista ja siinä mainitaan burtonin olleen 24-vuotias... Juu niin varmaan oli, mutta mun kaveri oli 16 tuolla ollessaan. Olettaen, että se oli vuosi -86. Mä olin vielä tohon aikaan ala-asteella niin ei tullut mieleen lähteä katsomaan Metallicaa. |
Tuli buukattua keikka Ypäjän kansantanhufestareille , kiitti vinkistä . |
Tupuna 18.01.2005 11:23:40 | |
---|
Vähäks sie oot leso. (Hymiö, tuo kielen köyhdyttäjä, tähän.) Kyllä mieki olin siellä päkstagella. Join ilmaiset kekkulit palauttamalla tyhjiä tuoppeja Bowien keikan aikana, ja jäi rahaa vielä taskuun. Airin keikka muuten oli kerrassaan ekstaattinen. Rakastuin! Euforia jäi siitä päälle vielä omalle keikalle, joka oli myös yksi parhaista ikinä. Verraton tunnelma! Sellaista kun vielä joskus kokisi... Huh. Mie näin sinun vierailusi keikalla :) Kivasti kiljuit ja oli hieno tunnelma! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
MV 18.01.2005 12:18:16 | |
---|
Juu niin varmaan oli, mutta mun kaveri oli 16 tuolla ollessaan. Olettaen, että se oli vuosi -86. Mä olin vielä tohon aikaan ala-asteella niin ei tullut mieleen lähteä katsomaan Metallicaa. Jaa, ok... Ymmärsin että tarkoitit tolla kommentilla Burtonia. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Janne F 18.01.2005 23:17:22 | |
---|
Join ilmaiset kekkulit palauttamalla tyhjiä tuoppeja Bowien keikan aikana, ja jäi rahaa vielä taskuun. Mä pystyin katsomaan Bowieta niin kauan, kunnes Nikulan Stuba sanoi vieressä, että Bowie näyttää ihan Henry Saarelta. Niin muuten näyttikin. Alkoi etoa. Lähdin kaljalle (eli bäkkäriteltaan tekemään Kos-promoa). |
Margarita 19.01.2005 01:32:21 | |
---|
Mä pystyin katsomaan Bowieta niin kauan, kunnes Nikulan Stuba sanoi vieressä, että Bowie näyttää ihan Henry Saarelta. Ei jumaliste, taisi ukko olla oikeassa... Hyi. |
Tupuna 19.01.2005 01:34:52 | |
---|
Mä pystyin katsomaan Bowieta niin kauan, kunnes Nikulan Stuba sanoi vieressä, että Bowie näyttää ihan Henry Saarelta. Niin muuten näyttikin. Alkoi etoa. Lähdin kaljalle (eli bäkkäriteltaan tekemään Kos-promoa). siinä sitä ollaan niin musiikkikriitikkoa että, kun ei edes pystytä kuuntelemaan Bowien keikkaa musiikin takia ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Margarita 19.01.2005 01:35:21 | |
---|
Mie näin sinun vierailusi keikalla :) Kivasti kiljuit ja oli hieno tunnelma! Khiitosh. Ilo oli minun puolellani. |
Janne F 19.01.2005 02:02:43 (muokattu 19.01.2005 02:32:48) | |
---|
siinä sitä ollaan niin musiikkikriitikkoa että, kun ei edes pystytä kuuntelemaan Bowien keikkaa musiikin takia Mikä **un kriitikko mä sulle oon? Mä olin sunnuntaina liikkeellä Kosin managerina, ja työvelvollisuudet kutsui. Siinä ei paljon mitään elähtäneen eriparisilmän lämmittelyjä jouda kuuntelemaan, kun isot rattaat rullaa. Kato, worst things first. Ja vaikka pystyis, ei oo pakko, jos ei halua. |
Janne F 19.01.2005 02:03:47 | |
---|
Ei jumaliste, taisi ukko olla oikeassa... Hyi. Tosin sieltä bäkkärin telkkarista se näytti vielä enemmän Henryltä, kun laajakuva sopivasti turvotti. |
Tupuna 19.01.2005 09:55:03 | |
---|
Mä olin sunnuntaina liikkeellä Kosin managerina, ja työvelvollisuudet kutsui. Siinä ei paljon mitään elähtäneen eriparisilmän lämmittelyjä jouda kuuntelemaan, kun isot rattaat rullaa. Kato, worst things first. Ja vielä pitäisi tietää, mikä on Kos. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
kivi 19.01.2005 10:56:23 | |
---|
Ja vielä pitäisi tietää, mikä on Kos. Eikse oo joku lomakohde Kreikassa? Onko Janne siirtynyt kiinteistöbisnekseen, kauppaamaan loma-apartamentoksia eläkeläisille, sitä en tiedä. Jos näin, niin kyllähän mökkiesittelyt ilmaisine kahvikalustoineen ajaa maailman viimeisen (?) Bowie-keikan ohi. Mä kyllä tykkäsin Bowien keikasta, ja viime vuonna ei tullut Provinssin takalavoilla notkuttua kuin minimimäärä (eli ei yhtään) - eihän siellä ole edes ilmaista alkoholia, ja tunnelma on kuin haudassa. Kyllä Provence on yleisön juhla, jossa ei vipinretkut juhli, näin o! |
Tupuna 19.01.2005 11:23:41 | |
---|
Mä kyllä tykkäsin Bowien keikasta, ja viime vuonna ei tullut Provinssin takalavoilla notkuttua kuin minimimäärä (eli ei yhtään) - eihän siellä ole edes ilmaista alkoholia, ja tunnelma on kuin haudassa. Kyllä Provence on yleisön juhla, jossa ei vipinretkut juhli, näin o! No mun mielestä vippitiloissa hengaaminen on muutenkin vähän sama festareilla kuin että laittaisi pussin päähänsä missikisoissa. Kyllä se oikee meno ja festaritunnelma löytyy ihan muualta kuin patsastelijoiden ja kaiken maailman hengaajien ja turhantärkeiden mitättömyyksien joukosta.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
kivi 19.01.2005 12:07:20 | |
---|
No mun mielestä vippitiloissa hengaaminen on muutenkin vähän sama festareilla kuin että laittaisi pussin päähänsä missikisoissa. Kyllä se oikee meno ja festaritunnelma löytyy ihan muualta kuin patsastelijoiden ja kaiken maailman hengaajien ja turhantärkeiden mitättömyyksien joukosta. Riippuu festarista. Tällä iällä ei sen bailaavan yleisön puolella enää kauheasti kavereita ole, vaan useimmat niistä ovat jossain missä voi istua, ja tekevät sitten täsmäiskuja katsomaan haluamansa bändit tosissaan. Huvittavaahan se on katsoa eräänkin festarin tapaa hakea lavan taakse poliitikkoja ja muita, mutta toisaalta, jos se on se, mitä rahoitus vaatii, mikä jottei. Ei ole minulta pois. Turhantärkeistä ja hengaajista mä en myöskään tiedä, yleensä festareilla on jotain työtä tehtävänä, ja silloin kun sitä ei tarvitse tehdä, voi aivan hyvin jutella mukavia itse valitsemassaan seurassa, eikö niin? |
Janne F 19.01.2005 14:16:32 | |
---|
Mä kyllä tykkäsin Bowien keikasta, ja viime vuonna ei tullut Provinssin takalavoilla notkuttua kuin minimimäärä (eli ei yhtään) - eihän siellä ole edes ilmaista alkoholia, ja tunnelma on kuin haudassa. Niin, se bäkkäri on lähinnä sellanen välitankkauspiste. Ja kiva käydä välillä vähän istahtamassa soffalla, kun on käynyt ruhjomassa ruhoaan lavan edessä. Kyllä Provence on yleisön juhla, jossa ei vipinretkut juhli, näin o! No joo. Mua alkoi siinä vaiheessa vähän sylettää, kun Ben Zyskggkgaoggaraeghiaegpzzz tuli hoveineen tonteille. Benkku oli kuulemma käynyt kiittämässä Manboyn jamppoja hyvästä keikasta. Siinä vaiheessa oli tullut kyllä vahvasti mieleen, että nyt olisi aika vaihtaa harrastusta. |
Janne F 19.01.2005 14:25:20 | |
---|
Ja vielä pitäisi tietää, mikä on Kos. Ei lyödä kaikkia kortteja kerralla pöytään. Kato jos näyttää vain sen herttakympin, niin jengi voi kuvitella, että sieltä on tulossa herttareeti, vaikkei kädessä oiskaan ku kymppihai. Ja panokset kovenee. |
mira. 20.01.2005 00:40:51 (muokattu 20.01.2005 00:41:13) | |
---|
No no, poijaat ja tytöt! Onhan se poliitikkokin ihminen. ;-) Itseasiassa tais olla niin, että kun viime vuonna myönsivät ensimmäistä kertaa rokkitapahtumalle valtion tukea niin ehkä se on ihan ok käydä myös tsekkaamassa, mistä siellä on kysymys. En mäkään halua kravattikauloja pyörimään festareille mutta toisaalta ihan hyvä, että näkevät ettei täällä enää ihan 80-luvulla eletä. |