_Mazi_ 18.01.2005 10:45:53 | |
---|
Onkos kellään tätä? Tuli ton greatest hitsin mukana. No kuitenkin. siis ongelma on se, että siinä pitkässä dokkarissa ei mulla ainakaan toimi äänet ollenkaan. Oon koittanu kahdella eri soittimella eikä toimi. Onko muilla ongelmia tämän kans? |
Joo, löytyy mutta pääsen testaan levyn vasta kun meen Rovaniemelle...eli huomenna... Muistaakseni kyllä katoin ne matskut läpi ihan ilman ongelmia. Luultavasti oot vaan saanu maanantaikappaleen. ;) "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
P2 18.01.2005 13:15:55 | |
---|
Hmm, kyllä mulla ainakin toimii ihan hyvin ne dokumentit, tosin mulla taitaa olla joku jenkkiversio, siinä on se levy ja dvd samassa, dvd:n valikot toimii tosi oudosti ja muutenkin aika hämärä tapaus. Mutta hyvä dvd eniveis, eikä maksanu ku 4e lisähintaa levyyn :) Kuolema kuittaa velat ja univelat |
Heavy Metal Machine 18.01.2005 14:01:02 | |
---|
Ensimmäiseen painokseen tuli valmistusvirhe. Äänet todellakin puuttuvat siitä kiertue dokkarista. Eikun palauttamaan se! Dead as dead can be |
_Mazi_ 19.01.2005 21:00:40 | |
---|
Ensimmäiseen painokseen tuli valmistusvirhe. Äänet todellakin puuttuvat siitä kiertue dokkarista. Eikun palauttamaan se! Kiitos tiedosta! |
wiljakainen 24.01.2005 22:43:23 | |
---|
Ensimmäiseen painokseen tuli valmistusvirhe. Äänet todellakin puuttuvat siitä kiertue dokkarista. Eikun palauttamaan se! Tai pidä jemmassa parikyt vuotta jos siitä tulis harvinaisuus? :D Huttu pois ja myssy päähän |
ANNII 24.01.2005 23:50:11 | |
---|
no mulla kyllä puuttuu ne äänet "vaan" dokkarin muutamasta ekasta pätkästä. enää ei ees voi lähtee vaihtamaa ku on jo sen verran pitkää ollu toi deeveedee mulla... sing with the tempest & rock like a hurricane |