Juzzu 18.01.2005 09:25:16 | |
---|
Mikähän näissä oikein on kun tuntuu että euroopassa joutuvat myymään halavalla kuin makkaraa ennen kuin menee kaupaksi - jos nyt edes menee. Kun kerran standardista joutuu jo maksamaan enemmän. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … =46648&item=3775769720&rd=1 Ehkei moinen prameilu uppoa eurooppalaiseen makuun vai mikähän lienee oikein ongelma. Tuokin kitara ihan nätin oloinen kapistus, mitä nyt mikkien vaihto on jokseenkin tuskallinen operaatio, eppäilen minä. Mies juoksee lappiin mutta veuhkuissaan hukkuu tenojokeen |
Mitenkä tuollaiseen tehdään sähköpuolen remontteja, kun ei ole mitään luukkua? Miten potikat on laitettu paikalleen, plugiplate irti ja siitä, vai? Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
skebajaba 18.01.2005 10:34:07 | |
---|
Mitenkä tuollaiseen tehdään sähköpuolen remontteja, kun ei ole mitään luukkua? Miten potikat on laitettu paikalleen, plugiplate irti ja siitä, vai? samaa mietin minäkin....oisko jotain "sala" luukkuja tms?! ehkä ei kuitenkaan..=) -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
JuSu 18.01.2005 10:46:11 | |
---|
Tuokin kitara ihan nätin oloinen kapistus, mitä nyt mikkien vaihto on jokseenkin tuskallinen operaatio, eppäilen minä. Epäilemättä... Vaan jos ostaisin +2000 euron kitaran, niin kyllä olettaisin, ettei mikkien vaihtoon ihan heti ole aihettakaan... =) Tuossa hintaluokassa kun varmasti saa kitaran, joka on kaikilta osiltaan miellyttävä, vaikka sitten teettämällä. JuSu Minä olen myyrä. |
Juzzu 18.01.2005 10:49:48 (muokattu 18.01.2005 10:51:46) | |
---|
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
larinparaske 18.01.2005 12:40:25 | |
---|
Jakin peitelevy on vähän tavallista isompi, tätä kautta laitetaan kaik rojut sisään. Tästä tulee kyllä mieleen se vitsi siitä gynekologista, joka vaihtoi ammattinsa maalariksi ja maalasi pomoa odotellessa eteisen postiluukun kautta. I want to be the king and queen of cheese |
fox 18.01.2005 12:46:57 | |
---|
Mitenkä tuollaiseen tehdään sähköpuolen remontteja, kun ei ole mitään luukkua? Miten potikat on laitettu paikalleen, plugiplate irti ja siitä, vai? Äääh,tehdäänhän sitä thinline-archtoppeihinkin sähköremppaa.. :) Ja ES-sarjalaisiin.. Hieno on Supreme. *drool* |
fox 18.01.2005 12:48:38 | |
---|
Tästä tulee kyllä mieleen se vitsi siitä gynekologista, joka vaihtoi ammattinsa maalariksi ja maalasi pomoa odotellessa eteisen postiluukun kautta. Opin aikoinaan timpurin hanslankarina sanonnan "On ku v***ssa hakkais halkoja.." Siis ahtaassa paikassa työskentelystä.. =) |
justus5 18.01.2005 15:33:54 | |
---|
Minkähänlainen soundi tossa on verrattuna esim. standardiin? Runkoahan tossa ei käytännössä ole ollenkaan, kun kaikki on jyrsitty poies.. Remember to rebel against authorities, kids! |
LaXu 18.01.2005 16:15:47 | |
---|
Minkähänlainen soundi tossa on verrattuna esim. standardiin? Runkoahan tossa ei käytännössä ole ollenkaan, kun kaikki on jyrsitty poies.. Veikkaisinpa, että avoimempi, kirkkaampi ja dynaamisempi. Eli vähän niin kuin puoliakustisen suuntaan. Alkuperäinen hinta on tyypilliseen Gibsonin tapaan yli kolmen tonnin (Guitarbargainsin mukaan), eli enemmän kuin useimmat eurooppalaiset viitsivät kitaraan satsata. Eivät kai tuosta syystä ole käyneet kaupaksi. Myös perus-LP:sta eroava rakenne voi olla syynä, "kaikki" kun haluaa sen paksun mahonkirungon jne. |
mikasoi 19.01.2005 22:38:21 | |
---|
Joo, foksia kompatakseni... Potikoiden nupit ja mutterit pois, jakki irti ja tällöin sähkörojut tulee mikkien mukana ulos kun mikit irrottaa. ei läheskään niin vaikeeta kun luulis, koska ne johdot on sen verran jäykät, et ne tavallaan hakeutuu oikeille paikoilleen kuj pujottaa ne takas sisään. Joskin vähän vetolankoja joutuu käyttämään ellei muutoin mene. Ai niin ja kivana lisänä mikkivalitsin vielä lisäksi. Kappalemuotoilu saattaa olla hieman ontuvaa. Muutamat juhla-oluet menossa vasta valmistuneen URALTONEn kunniaksi. Nyt on heleät tunnelmat. Ja parit vapaapäivät edessä... Go Billy, Go and drink some jarruneste. |
Jäsen X 20.01.2005 01:32:00 | |
---|
------------------- "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
mtt76 20.01.2005 15:26:23 | |
---|
Minä en ymmärrä ollenkaan miksi Gibson ei tee enää tavallista rehellistä Les Paul Customia. Stankut eivät ole koskaan olleet mulle se juttu, enkä erityisemmin tykkää trapezoid inlaysta, mutta Customin blockit saa sydämen läpättämään. Nytpä on niin, että ainoa "Custom" on tuo Supreme, mutta eipä ole block inlay vaan tuo "tyylikäs" inlay. No jos olisi rahaa ostaa aito Giba niin eipä olisi minulle uudessa mallistossa ostettavaa. Hämmästyttävää! Onneksi oma Tokaini on ulkonäkönsä puolesta (ja muutenkin) kaikkea sitä, mitä Les Paulin haluan olevan. Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. -Jucciz |
Juzzu 20.01.2005 15:32:47 (muokattu 20.01.2005 15:36:48) | |
---|
Minä en ymmärrä ollenkaan miksi Gibson ei tee enää tavallista rehellistä Les Paul Customia. Nykyään Customin tekee Gibson Custom Shop. Sama kitara kuin ennenkin. Josko on vain hintaa nostettu...? http://www.gibsoncustom.com/ Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |