Demostudio 31.12.2004 17:46:48 | |
---|
Bändin nimi: Impish Kappaleen nimi: Demo 2004 URL: http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish (Mp3) Oululaisen Impishin viiden kappaleen mittainen, monipuolista raskaammansorttista progemättöä sisältävä demo. Varsinaisia kotisivuja ei vielä ole. |
Weke 01.01.2005 17:21:05 | |
---|
Aika tiukkaa kamaa. Soitto tuntus olevan aika helvetin hyvin hallinnassa. Vaihteleva biisi mitä nyt kuuntelin ton The Callin. Hyvvee on. Vedän sätkää, kää kää, ei kiinnosta, pätkää, kää kää. |
Ruippo 01.01.2005 20:13:10 | |
---|
Hyvin biisit rullaa! Pidin todella paljon. |
junttura 02.01.2005 14:18:05 | |
---|
Kiitokset kommenteista. |
Jesus Muerte 04.01.2005 22:22:14 | |
---|
|
Jammyman 07.01.2005 15:49:56 | |
---|
Tämähän vain paranee joka kuuntelukerta, soundit on nyt mun mielestä balanssissa, itse laittaisin ehkä vieläkin 0.2 -> 0.5 db lauluja isommalle, mutta mitäs pienistä. Great dudes :) !! |
NiB 09.01.2005 22:03:43 | |
---|
Tämähän toimii loistavasti!! Hyvähyvä. -Shut the F*ck Up!- |
junttura 11.01.2005 21:44:55 (muokattu 12.01.2005 18:47:34) | |
---|
Kiitos mielipiteistä, mukava kun biisit tuntuu maistuvan. Rohkeasti lisää kommentteja ja tsekatkaa Impishin livekunto 19.2.05 Oulussa, paikkana Hevimesta. Illan aktit on Kalmah ja Impish. Tarkempaa tietoa myöhempänä ajankohtana. Edit: painovirhe paholainen.... |
Genital Grinder 11.01.2005 22:56:03 | |
---|
hieman korjausta juntturan edelliseen...keikka on 19.2!! (*;*) |
junttura 17.01.2005 19:44:01 | |
---|
YLÖStustako? |
Hyvää settiä, pitänee tulle tsekkaa livenä. Cynicin laudalta muutes bongasin nää ensten. "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Speedro 21.01.2005 23:34:37 | |
---|
Yeah!! Asiallisia rytmejä pojilla!!! Erittäin pirtsakkata tavaraa! |
Emplate 22.01.2005 02:34:52 | |
---|
Ihan taitavata soittoa, mitä tuon Violent Godin kuuntelin. Yltyy ehkä vähän liian kovaksi kikkailuksi mielestäni jossain vaiheessa, mutta ihan lupaavaa meininkiä tämä silti on. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
junttura 24.01.2005 22:18:27 | |
---|
Ihan taitavata soittoa, mitä tuon Violent Godin kuuntelin. Yltyy ehkä vähän liian kovaksi kikkailuksi mielestäni jossain vaiheessa, mutta ihan lupaavaa meininkiä tämä silti on. Kiitos kommentista. Kuuntele Die With Me, vähän suorempi ote. Mites saundit porukalle maistuu? Nauhoitettu ja miksattu Jäälissä by Keijo Iisakka. Impishin valvovan silmän alla. |
junttura 27.01.2005 17:44:31 | |
---|
|
Hombre 27.01.2005 20:14:07 | |
---|
Hyvää jälkeä näissä on tosiaan tehty. Huomaa, ettei miksaukset eikä äänittely oo mitään vaatekaappi-koti-studio meininkiä vaan laatu paistaa ja hyvin potkii. Jälki on tiukkaa ja miksaus pysyy kivasti kasassa hiljemmalla kuin myös hanikkaa avatessa. En huomannu ennen kuunteluja tota progekuvausta, mutta ekan biisin kolmannen neljänneksen jälkeen se tuli kyllä aika selväks muutenkin. Mä olen vaan mä, mutta mulla toimis vielä paremmin, kun biisit olis rakenteiltaan simppelimpiä ja joku teema vois jäädä mieleenkin. Juu knou, koneet käyntiin, naula päähän ja SEURAAVA -pohjalta... Näissä teemoja kun tuppaa olemaan 100 ja käteen niistä jää..öö..0. Laulaja menee paikoitellen vaikka Anselmosta.. Jos nyt jotain täytyis kaivaa vasin hyvästä miksauksesta niin aika kovaan runttuun toi eka biisi oli vedetty..lusikka aika hyvin pohjassa, enemmän kuin ainakin kaks seuraavaa, mut ehkäpä se oli tarkotuskin. Heinäseipäät lakoon =) Soundipolitiikka on musta aika hyvin kasassa kautta linjan, rummut genreen kuuluvasti kunnolla gatetut ja hyvin balanssissa. No ehkä hiukan kovaa tuli paikotellen tuplabasari... Vain hiukan. :) Kitaroissa rouheet meiningit. Kolmennen biisin puhtaita soundeja alussa oisin hiukan saattanut eri valoon, mutta menee toi intro noillakin. Että sellaista tällä kertaa sitten.. |
junttura 27.01.2005 21:20:07 | |
---|
Hyvää jälkeä näissä on tosiaan tehty. Huomaa, ettei miksaukset eikä äänittely oo mitään vaatekaappi-koti-studio meininkiä vaan laatu paistaa ja hyvin potkii. Jälki on tiukkaa ja miksaus pysyy kivasti kasassa hiljemmalla kuin myös hanikkaa avatessa. En huomannu ennen kuunteluja tota progekuvausta, mutta ekan biisin kolmannen neljänneksen jälkeen se tuli kyllä aika selväks muutenkin. Mä olen vaan mä, mutta mulla toimis vielä paremmin, kun biisit olis rakenteiltaan simppelimpiä ja joku teema vois jäädä mieleenkin. Juu knou, koneet käyntiin, naula päähän ja SEURAAVA -pohjalta... Näissä teemoja kun tuppaa olemaan 100 ja käteen niistä jää..öö..0. Laulaja menee paikoitellen vaikka Anselmosta.. Jos nyt jotain täytyis kaivaa vasin hyvästä miksauksesta niin aika kovaan runttuun toi eka biisi oli vedetty..lusikka aika hyvin pohjassa, enemmän kuin ainakin kaks seuraavaa, mut ehkäpä se oli tarkotuskin. Heinäseipäät lakoon =) Soundipolitiikka on musta aika hyvin kasassa kautta linjan, rummut genreen kuuluvasti kunnolla gatetut ja hyvin balanssissa. No ehkä hiukan kovaa tuli paikotellen tuplabasari... Vain hiukan. :) Kitaroissa rouheet meiningit. Kolmennen biisin puhtaita soundeja alussa oisin hiukan saattanut eri valoon, mutta menee toi intro noillakin. Kerrankin tulee oikein tuhtia kommenttia. Mukava lukea kun tuntuu arvostelijalla olevan tietotaitoa miksauksesta ja perustelut kohdallaan. Sanansäiläkin on niin hyvin hallussa että! Oikein paljon kiitoksia koko pumpun puolesta. Niin ja niistä teemoista, kyllä ne sieltä handuun jää kun pari kertaa läpi kuuntelee...että kiekko pyörimään vaan! |
junttura 30.01.2005 15:29:43 | |
---|
Liput Impish ja Kalmah keikalle 4€. 19.2.05 Hevimesta, Oulu |
the mural 02.02.2005 14:14:26 | |
---|
Kerranki joku osaa soittaa yeah!!! |
Aryokal 02.02.2005 19:51:46 | |
---|
Aivan saatanan hyvää kamaa! Latasin Violent God- biisin ja sen kuunneltuani huomasin et pakkohan noi kaikki muut hakea.. Helvetin hyvää, tulee mieleen vähän 90-luvun alun tekniset death bändit -Pestilence, Atheist, Watchtower, Death yms.. - mikä ei todellakaan oo huono juttu. Pitkät biisit + monia eri osia= vitun hyvä asia. Laulut on välil vähän oudot, mut ei huonot. Tottumiskysymys enemmänkin. Mut saatana, kyl hyvää soittoa on sit aina saatanan mukava kuulla! Goatseta se! Käytä sitä! Ota se! |