jukej 26.02.2003 12:37:09 | |
---|
Eli minkä hintasia noi yleensä on?? Olis ihan siisti joku 12" Ainoa vikani on vaatimattomuus. |
Joku vaa 26.02.2003 12:56:25 | |
---|
Wuhanilta saa 12 tuumasen 30e |
drummer#1 26.02.2003 13:54:19 | |
---|
Zildjianilla, Sabianilla ja Paisteella pyörii siinä 120-200 euron paikkeilla.. olishan semmonen ihan kiva 20" kiinan seuraksi..... |
Sössö 26.02.2003 14:24:24 | |
---|
Zildjianin Oriental 12" näyttäs olevan Thomannilla 175 egeä. |
lkx 26.02.2003 14:45:18 (muokattu 26.02.2003 14:45:37) | |
---|
Wuhanilta saa 12 tuumasen 30e Suosittelen. Edullinen ja hyvä. There is no spoon... |
Wiitala 26.02.2003 17:24:07 | |
---|
Wuhanilta saa 12 tuumasen 30e Onko tämä totta. Mulle kans. Tuolla rahalla jos saa niin oho. Tumptsi tums. |
T Mustonen 26.02.2003 17:51:26 | |
---|
Niin, miehellä taitaakin siis olla kokemusta noista Wuhaneista? Kerros tarkemmin! Olen tässä miettinyt tuollaisen 12":n tai 14":n (tai molempien hahaa!) tilaamista, kun eihän nuo maksa kuin 30e pienempi ja 45e isompi. Tai sitten 16", jonka hintaa en tähän hätään muista. Mietityttää vain tuo kestävyys ja sointi. Voiko noin halvalla saada kumpaakin? Tai edes toista? Toisaalta, joku 30 euroakin on aika pieni summa, etenkin kun sen jakaa veljen kanssa puoliksi, että taidan ottaa riskin ja ostaa vaikka tuollaisen 12":n. Saapahan sitten kilkutella jonkin aikaa.. Maahantuojahan ei noita yksityisille myy vaan ne pitää tilata liikkeen kautta, josta ei kuitenkaan tule mitään lisämaksuja. Tänään sain mailia Into-Luthman OY:ltä ja näin on näppylät. Je. Huumori on vakava asia. |
Tietäjä 26.02.2003 18:17:20 | |
---|
Wuhanit ei kuulemma sovi mihinkään kovaan mättöön hajoavat kuulemma helposti. So not :D Itse ainakin hankin kun rahaa löytyy. |
-K- 26.02.2003 18:46:48 | |
---|
Wuhanit ei kuulemma sovi mihinkään kovaan mättöön hajoavat kuulemma helposti. So not :D Itse ainakin hankin kun rahaa löytyy. Meidän rumpalilla on tuollainen 16" ja aika mättöä vedetään, tosin se on ollut hänellä vasta viikon =) ..ilmoittelen kun menee paskaksi =) |
Tietäjä 26.02.2003 22:30:34 (muokattu 26.02.2003 22:30:55) | |
---|
Meidän rumpalilla on tuollainen 16" ja aika mättöä vedetään, tosin se on ollut hänellä vasta viikon =) ..ilmoittelen kun menee paskaksi =) No itsekkin vedän mättöä bändin kanssa ja annan välillä basistinkin soittaa :P niin en ole kyllä säikähtänyt noista jutuista. Ostos listalla on heti toisena telineen jälkeen.
|
Kestävyydestä sen verran, että chinojahan ei kai yleensä kovin aktiivisesti käytetä(ainakaan jos on tyylitajua, hoho), vaan niitä käytetään erityisissä paikoissa tuomaan vähän lisäsointia ehkä yhden lyönnin verran. Ainakin minun mielestäni ne on silloin parhamillaan. (Tosin tämä on vain tietämättömän kitaristin mielipide) |
T Mustonen 27.02.2003 14:25:38 | |
---|
Kestävyydestä sen verran, että chinojahan ei kai yleensä kovin aktiivisesti käytetä(ainakaan jos on tyylitajua, hoho), vaan niitä käytetään erityisissä paikoissa tuomaan vähän lisäsointia ehkä yhden lyönnin verran. Näinhän se monesti on, etenkin suurten chinojen kanssa. Saatana, kaikki kitaristit ei näemmä olekaan pelkkiä tiluttavia tyhjäpäästarboja kun ymmärtävät tyylitajun päälle! =) Tosin Pain Of Salvationin äijällä on jos jonkinlaista käyräpeltiä ja lähtee semmoista settiä että huh. Se ucko osaa käyttää niitä kompeissakin ylisoittamatta. Näillä pikkukiinoilla hakisinkin lähinnä sellaista stack-meininkiä. Mikäli sointi on lyhyt ja napakka, voisi 12":een tehdyt kaikenmaailman jalat-ja-kädet-hakkaa-yhtä-aikaa -fillit kuulostaa melko näpsäköiltä. Oikeissa paikoissa. Ja hah, jos mieli tekisi, niin äkkiähän sitä tuosta vääntäisi jonkinnäköisen stackin. Eri asia on sitten se, mitä pellit siitä tykkäisivät... Huumori on vakava asia. |
Buusteri 28.02.2003 16:41:23 | |
---|
Itsellä on just moinen wuhanin 12" kiina 16" ja 20" rinnalla ja oon tykänny kovasti.. eikä hinta tosiaan oo päätä huimaava.. ei kannata kuitenkaan tilata liikkeeseen vaan yhtä jos on mahdollista, koska siellä mistä ite ton ostin oli kaks samanlaista ja toinen ei soinut melkeen ollenkaan.. eli niisson paljon yksilöeroja laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Speedy 28.02.2003 19:29:34 | |
---|
Kestävyydestä sen verran, että chinojahan ei kai yleensä kovin aktiivisesti käytetä(ainakaan jos on tyylitajua, hoho), vaan niitä käytetään erityisissä paikoissa tuomaan vähän lisäsointia ehkä yhden lyönnin verran. Ainakin minun mielestäni ne on silloin parhamillaan. (Tosin tämä on vain tietämättömän kitaristin mielipide) Mun mielestä Simon Phillips soitaa tyylikkäästi, ja käyttää paljon chinoja komppaukseen, vaikkakin ne taitaa itseasiassa olla jotain swishhejä, toinen ainakin.. Ja käytetäänhän paljon pienempi "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 28.02.2003 19:31:37 | |
---|
Mun mielestä Simon Phillips soitaa tyylikkäästi, ja käyttää paljon chinoja komppaukseen, vaikkakin ne taitaa itseasiassa olla jotain swishhejä, toinen ainakin.. Ja käytetäänhän paljon pienempi Loppu puuttu..=/ pienempiä ku 16" komppaukseen jazz/fusio/proge-musiikissa. Ja voi musta käyttää ja käytetäänki useemminki ku muutaman kerran biisissä.. riippuu tietty biisistä..
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
BenDilde 28.02.2003 23:43:49 | |
---|
Wuhanilta saa 12 tuumasen 30e Minkähän maalainen toi Wuhan on...? Laadukaskin...? Minähän en tempossa soita!!! |
T Mustonen 01.03.2003 01:55:02 | |
---|
Minkähän maalainen toi Wuhan on...? Eikö liene kiinalainen. Huumori on vakava asia. |
Tietäjä 01.03.2003 02:08:53 | |
---|
Eikö liene kiinalainen. Kyllä Wuhanit ovat kiinassa käsintehty. |
Joku vaa 01.03.2003 20:17:46 | |
---|
Ne on tehty wuhanissa kiinassa ilmeisesti halpatyövoimalla josta johtuu halpa hinta... |
Henga 02.03.2003 23:20:24 | |
---|
Ne on tehty wuhanissa kiinassa ilmeisesti halpatyövoimalla josta johtuu halpa hinta... Halpa hinta johtuu kait myös peltiseoksesta? |