![]() 17.01.2005 10:40:18 | |
---|---|
Pakkohan Tehiksen oli lopettaa, ennenkuin Oton hiusraja vetäytyi takaraivolle. Sittenhän niistä olis tullut Suomen Scorpions.. Aika paskanjauhaja mieheksi. Red Chevy | |
![]() 17.01.2005 11:30:03 | |
Jaaha, tässä taidettiin nyt kajota ns. pyhään lehmään. Pitäskö tässä nyt ruveta pyytelemään sanomisiaan anteeksi, vai? No, vaikka pitäisikin niin en silti rupea, helvetti soikoon. Kun kerran kuulosti paskalta niin kuulosti. Jos sitä ei saa teidän mielestänne ääneen sanoa, niin se on sitten teidän ongelmanne. Ja jos mä olisin haukkunut mitä muuta tahansa bändiä jonka livetaltiointeja TV:stä nyt on tullut, ei varmaan olisi mennyt herneet niin syvälle nenään kuin nyt. Apulantaa saa haukkua, Yötä saa ja pitääkin haukkua ja Mambaa on suorastaan velvollisuus haukkua. Vai mitä, arvon kollegat? Mutta meeppäs arvostelemaan Tehosekoitinta, niin johan on jengillä tippa linssissä. Mulla ei muuten oo yleensä tapana alkaa ruotia tollasia henkilökohtaisuuksia mihin muutamat tässä on nyt menneet, mutta jos joku nyt välttämättä haluaa näistä aiheista jatkaa niin tapahtukoon se pikaviestein. Voitte ihan vapaasti esittää kysymyksiä ja näkemyksiänne musta soittajana ja persoonana. Mä vastailen sitten samalla mitalla. Tai tulkaa vaikka kylään, saatana. Mä tarjoan limpparia ja pullaa. The road never ends for me, kid. | |
![]() 17.01.2005 12:31:31 | |
Oli kyllä ponnetonta touhua. Mä en oo hirveesti perehtynyt Tehikseen, mutta onko ne oikeesti noin huonoja soittajia mitä tuo live antoi ymmärtää? Kun mä kattoin tota, niin puolisokin (joka on suht kokenut ja hyvä soittaja) huusi toisesta huoneesta, että ketkä helvetit soittaa noin perseelleen. Tultiin yhdessä siihen tulokseen, että kuulosti pikemminkin jonkun amatööribändin ekoilta treeneiltä. Oho, sieltä tulee aika kovaa puhetta... Soittotaito muka paskaa.. AHA. Fakta on se et jätkät on varmasti parempia veivaajia kuin valtaosa menestyneistä suomalaisbändeistä..! So what, jos siel ei se säröboxi surise! Odotan myös mielenkiinnolla kuulevani kyseisten "muusikoiden" tuotoksia.. Liti on pulsu. | |
![]() 17.01.2005 12:43:34 (muokattu 17.01.2005 12:43:52) | |
Oho, sieltä tulee aika kovaa puhetta... Soittotaito muka paskaa.. AHA. Fakta on se et jätkät on varmasti parempia veivaajia kuin valtaosa menestyneistä suomalaisbändeistä..! Mähän sanoin tossa ihan selkeesti, että "en oo hirveesti perehtynyt Tehikseen, mutta onko ne oikeesti noin huonoja soittajia jne". Se ei mun mielestäni oo vielä kovinkaan kovaa puhetta, vaan kysymys. Kannattaa katsoa, mitä toinen sanoo kun kerran alkaa hänen puheitaan lainaamaan. On vähän eri juttu sanoa, että "Lada on paska auto" kuin että "en oo ikinä ajanut Ladalla, mutta onko se tosiaan niin paska auto kuin mä luulen"? So what, jos siel ei se säröboxi surise! Täh? Odotan myös mielenkiinnolla kuulevani kyseisten "muusikoiden" tuotoksia.. Ota ne lainausmerkit pois vaan ihan rohkeesti. Kyllä mä oon ihan yhtä muusikko kuin suurin osa muistakin m.nettiläisistä. Olen todistettavasti jopa saanut teostokorvauksia, hoho! The road never ends for me, kid. | |
![]() 17.01.2005 13:10:48 | |
Tuota uusintaa tässä katselen ja ihmettelen kyllä vieläkin suuresti tuota valitusta että pojat veivaisivat huonosti? Liekkö vika omassa telkussa siellä päässä, mutta aika tarkkaa ja taitavaa tuo soitto mielestäni on. Ja kyllä, itsekin on tullut soiteltua aika pitkään, eikä pelkästään mitään Ramonesia. | |
![]() 17.01.2005 13:18:21 (muokattu 17.01.2005 13:19:09) | |
Odotan myös mielenkiinnolla kuulevani kyseisten "muusikoiden" tuotoksia.. taidattekin olla aika kovaa porukkaa? ........teidän festari tallennetta odotellessa. Ja taas tullaan tähän.... Arvostella saa ja mielipiteensä saa sanoa vaikka _EI_ olisikaan yhtä hyvä soittaja kuin arvosteltava. Aina sama kitinä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent | |
![]() 17.01.2005 13:22:50 | |
taidattekin olla aika kovaa porukkaa? ........teidän festari tallennetta odotellessa. En nyt oikein tajunnut pointtiasi. Onko siis se Tehosekoittimen keikan laatu jotenkin riippuvainen muiden saavutuksista? Siis kuulostaako se paskalta vain jos itse soitan paremmin? Muuttuuko juuri se keikka paremmaksi jos en ole koskaan soittimiin koskenutkaan? Toivoo: *YmMärTämÄtÖn -92* . | |
![]() 17.01.2005 13:34:20 | |
En nyt oikein tajunnut pointtiasi. Onko siis se Tehosekoittimen keikan laatu jotenkin riippuvainen muiden saavutuksista? Siis kuulostaako se paskalta vain jos itse soitan paremmin? Muuttuuko juuri se keikka paremmaksi jos en ole koskaan soittimiin koskenutkaan? Toivoo: *YmMärTämÄtÖn -92* Jani-setä vastaa: Hyvä *YmMärTämätÖn -92*! Et ole ollenkaan niin ymmärtämätön kuin luulet, sillä ainakin tämän asian olet ymmärtänyt aivan oikein. Itse asiassa ihmiset, jotka eivät osaa soittaa mitään instrumenttia, eivät tulevaisuudessa saa itse päättää esim. siitä millaista musiikkia kuuntelevat. Onhan tunnettu tosiasia, että soittotaidottomilla henkilöillä ei missään tapauksessa voi olla oikeaa mielipidettä siitä, mikä musiikki on hyvää ja mikä ei. Valmisteilla onkin esitys Musiikkimakukomission perustamisesta. Sen alaisuudessa tulee toimimaan musiikillisesti korkeakoulutettu raati, jonka tehtävänä on toimittaa soveliaiksi katsottujen artistien levyjä soittotaidottomien henkilöiden kuunneltaviksi. Musiikkimakukomission hallinnointiin ja rahoitukseen osallistuvat mm. MTV3, BMG Finland, Sibelius-Akatemia sekä Muusikoiden.net. The road never ends for me, kid. | |
![]() 17.01.2005 13:59:41 | |
Jos ei lähde niin sitten ei lähde. Kyllä tuo Elli vedettiin ainakin varsin laiskasti, tarkoituksella tai ei. Ei oikein lähtenyt kunnolla käyntiin missään vaiheessa. Tehosekoittimen vahvuus ainakin ennen oli juuri tuo livepuoli, mutta onhan se ymmärrettävää, että ei sitä riekkumista aina jaksa. | |
![]() 17.01.2005 14:00:35 | |
Ja kyllä, itsekin on tullut soiteltua aika pitkään, eikä pelkästään mitään Ramonesia. Mutta eikö oo parempi soittaa Ramonesia hyvin kuin jazzia huonosti? Nääs soittotaito ei oo välttämättä mikään universaali juttu. Muusikoita ei voi asettaa yksioikoisesti paremmuusjärjestykseen. Jos käsket rangan hevimiehen veivata klasaria, niin ei varmaan tuu mitään. Mutta eipä pysty Francis Goyakaan vetään downstrokeja Johnny Ramonen tapaan. Just puhuttiin tossa Chemon kanssa siitä, miten rautalangan kulta-aikana ammattimuusikoista kootut bändit eivät millään onnistuneet saamaan meininkiinsä samaa eloa ja aitoutta kuin ns. amatööribändit. Noin esimerkiksi. Tää nyt vähän offarina, mutta kuitenkin. Jatkakaahan ihmeessä. Kyllä mäkin alan mielelläni ja herkästi ämpyilemään, kun joku julkeaa kyseenalaistaa mun feivorittibändin kaikinpuolisen erinomaisuuden ja ylivertaisuuden. The road never ends for me, kid. | |
![]() 17.01.2005 15:53:20 | |
Mä en oo hirveesti perehtynyt Tehikseen, mutta onko ne oikeesti noin huonoja soittajia mitä tuo live antoi ymmärtää? Kun mä kattoin tota, niin puolisokin (joka on suht kokenut ja hyvä soittaja) huusi toisesta huoneesta, että ketkä helvetit soittaa noin perseelleen. Tultiin yhdessä siihen tulokseen, että kuulosti pikemminkin jonkun amatööribändin ekoilta treeneiltä. Jaahas, vai että näin? Hyvin soittivat nuo, Otto taas on aivan paska leulaja. Tehosekoittimessa rumpali, basisti ja kipparisti ovat erittäin kovaa ja osaavaa ryhmää, Matti taas voisi olla paremman kuuloinen kitaristi, jos viitsisi soitta jollain muulla kuin sillä typerällä kliinillä soundilla, joka varmasti sopii levylle, muytta joka auttamatta tekee isoilla lavoilla esitetyn musiikin ohuen ja epävireisenkin kuuloiseksi. Vähän sama ilmiö kuin John Fruscianten kanssa. Mitenkään menemättä henkilökohtaisuuksiin, niin hiukan ihmatyttää tuo sinun rouvasi korjan harjaantuneisuus, jos kerran kokemusta on. Nimittäin alaikäinenkin kyllä kuulee Tehiksen rytmiryhmästä että groovea löytyy ja on tajuttu hienosti, mistä tuollaisessa musassa on kyse. Mutta laulu ja kitara tietenkin tökkivät siinämäärin, että tosiaan perseeltähän tuo kuulosti. Matti vetää kyllä levyillä hienosti, taitaapa siellä kyllä Pekka Virtanen välillä olla mm. sliden varressa, eipä silti. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED | |
![]() 17.01.2005 16:27:45 | |
Mitenkään menemättä henkilökohtaisuuksiin, niin hiukan ihmatyttää tuo sinun rouvasi korjan harjaantuneisuus, jos kerran kokemusta on. No mähän en hänen puolestaan voi mitään puhua. Toistan vaan hänen sanomansa kommentin. Hän hallitsee kuitenkin useamman instrumentin kuin minä. Ja ymmärtää teoriaosastoakin, toisin kuin meikäläinen luupää. Mutta laulu ja kitara tietenkin tökkivät siinämäärin, että tosiaan perseeltähän tuo kuulosti. Niin kuulosti. Silläpä mä olisin kovasti ihmetellyt, jos hän olisi tullut kysymään, että mikä bändi kuulostaa noin saatanan hyvältä. The road never ends for me, kid. | |
![]() 17.01.2005 17:24:57 | |
Apulantaa saa haukkua, Yötä saa ja pitääkin haukkua ja Mambaa on suorastaan velvollisuus haukkua. Vai mitä, arvon kollegat? Mutta meeppäs arvostelemaan Tehosekoitinta, niin johan on jengillä tippa linssissä. Tästä olen aivan samaa mieltä! | |
![]() 17.01.2005 17:59:26 | |
Keikka oli vitun hyvä! Minä teen korvistanne tuhkakuppeja. | |
![]() 17.01.2005 18:49:55 | |
Tästä olen aivan samaa mieltä! No minkä sille mahtaa jos Teharit on ainoita noista neljästä, joiden meininki ei ollut löysää kuin juoksuhiekkaan upotettu purukumi. Apulannan rupsahtamisen voinee myöntää jokainen joka on bändiä vuosien mittaan seurannut, Yö on lähinnä karaokea ja Mamban osalta itseäni potutti vain totaalisen tyylitajuton kitaristi (hevisooloja reggae-pohjaiseen biisiin, jee). Jos uikutukset tässä threadissa saivat osakseen vastarintaa, niin se lienee vain merkki siinä että Teharifanit katsoivat lähetyksen, ja jopa pitivät siitä. Se kummemmasta "pyhästä lehmästä" ei taida kuitenkaan olla kyse. | |
![]() 17.01.2005 19:30:30 | |
Tuo minun aiempi kannatus Jani the Rockin lainaukseen ei sitten ollut osoitettu ketään vastaan, tai mitään! Ihan vaan yleisesti ottaen. Kun tosiaan tuntuu, että tiettyjä bändejä täytyy haukkua aina. Ja, jos nyt oman mielipiteeni sanon, niin mielestäni Tehosekoitin on viimeisten vuosien aikana mennyt todella tylsäksi (ei ole synonyymi paskalle!), vaikka sekaan mahtuu ihan hyviäkin biisejä. Ei vaan ole minun juttuni tuollainen meininki. | |
![]() 17.01.2005 19:59:14 | |
Jos uikutukset tässä threadissa saivat osakseen vastarintaa, niin se lienee vain merkki siinä että Teharifanit katsoivat lähetyksen, ja jopa pitivät siitä. Se kummemmasta "pyhästä lehmästä" ei taida kuitenkaan olla kyse. Mä olen jonkun sortin Tehis-fani, ja mä olin totaalisen pettynyt tuohon keikkaan. Samoin olin siihen Ankan keikkaankin. En pitänyt enää nykyisestä livemeiningistä. Klubikeikallakin oli lopun enteet nähtävissä viime keväällä, toki itse paikan päällä olleena on aina ihan erilaista kuin tv:stä katsottaessa. Jotenkin ihan hyvä asia, että lopettivat. Niin väsyneen oloista touhua se oli. Levyn olisivat voineet vielä pukata pihalle, olisi varmaan ollut mielenkiintoista matskua tulossa. Odotankin oikeastaan ihan mielenkiinnolla Matin mahdollista uutta tuotantoa. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. | |
![]() 17.01.2005 20:46:23 | |
Otto taas on aivan paska leulaja. Repesin aika hyvin. Mun mielestä on aivan vitun kova laulaja, mutta tämä on vaan oma mielipiteeni. Uusi musiikkinäyte profiilissa. | |
![]() 17.01.2005 20:47:33 | |
Aika paskanjauhaja mieheksi. Ja saisinko tuohon täsmennystä?? Uusi musiikkinäyte profiilissa. | |
![]() 17.01.2005 20:57:36 (muokattu 17.01.2005 21:22:41) | |
Repesin aika hyvin. Mun mielestä on aivan vitun kova laulaja, mutta tämä on vaan oma mielipiteeni. Itsekkin ihmettelin tätä, mutta mielipidekysymys se sitten on. Samaa mieltä kanssasi Otosta. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)