Aihe: Videopätkiä nettiin?
1
Ben_D
16.01.2005 00:39:26

Niin, mulla on tossa muutama duunikaverin digikameralla ottama videopätkä viime vuoden Tuskasta. Saako niitä laittaa nettiin? Muutama ihminen eräällä suljetulla foorumilla Jenkeissä haluais nähdä clipit.
Antti1997
16.01.2005 02:11:14
Eikös noo oo periaatteessa laittomia... Ihan varma en kyllä ole.
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" -Kiipparipalstan keskustelua
bedlam
16.01.2005 12:40:09 (muokattu 16.01.2005 12:41:06)

Sinänsä kai tuo ei varmaan lakipykälien mielestä sallittua olisi. Mutta jos kerrot klipin osoitteen vain muutamalle tyypille jenkeissä, niin on kai tuo sinänsä melko harmitonta. Ja kun kukaan ei mitenkään rahallisesti hyödy.
http://www.mikseri.net/kiasma
Ben_D
16.01.2005 15:35:33

Sinänsä kai tuo ei varmaan lakipykälien mielestä sallittua olisi. Mutta jos kerrot klipin osoitteen vain muutamalle tyypille jenkeissä, niin on kai tuo sinänsä melko harmitonta. Ja kun kukaan ei mitenkään rahallisesti hyödy.

No itseasiassa foorumilla on pikkasen reilut 80 käyttäjää, mutta kuten sanoin on foormi täysin suljettu. Joten eiköhän ne sinne sitten voi heittää. Tosin siellä on erään videoklipeillä esiintyvän bändin jäseniä, että täytyy varmaan niiltäkin kysyä mielipide ennenkun laitan clipit näkyville.
Ben_D
17.01.2005 20:21:25

Juuh, varmistin kyseisen artisitin toiselta kitaristilta asian. Vastaus ; "Go ahead. That would be cool."
MV
17.01.2005 21:49:48
Kysytään nyt sitten tämmönen että saako ihan tavallisia valokuvia pistellä nettiin miten huvittaa jos ne ovat itseotettuja ja semmoisesta keikasta missä saa kuvata?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Ben_D
17.01.2005 22:07:48

Kysytään nyt sitten tämmönen että saako ihan tavallisia valokuvia pistellä nettiin miten huvittaa jos ne ovat itseotettuja ja semmoisesta keikasta missä saa kuvata?

Sikäli kun käsitän niin saa. Varsinkin Saksassa ja Jenkkilässä on ihmisillä sivuillaan isoja gallerioita itseottamiaan kuvia.
MV
18.01.2005 15:06:42 (muokattu 18.01.2005 15:07:18)
Onko kellään mitään tietoa, että oisko netissä mitään semmosta sivustoa tai paikkaa mihin voisi pistää vaikka ko. kuvia?

Ite oon jotain omia räpsimiäni maisemakuvia heitellyt virheeseen mutta luulenpa, että siellä ei moisia suvaita. Siis eri tapahtumista yms. Kun se on olevinaan jonkunlainen taiteilijoiden galleria.

EDIT:ja mielellään suomen kielisiä kun tuo englanti on kuitenkin sen verran hataralla pohjalla:)
overtake
19.01.2005 01:27:51
Onko kellään mitään tietoa, että oisko netissä mitään semmosta sivustoa tai paikkaa mihin voisi pistää vaikka ko. kuvia?

http://www.imageshack.us/
MV
19.01.2005 08:52:58
http://www.imageshack.us/

Joo oon koittanu tota aikasemminkin mut se on aika monimutkanen jotenkin...Oon ihan hukas noilla sivuilla.
Planetist
19.01.2005 10:38:57
Joo oon koittanu tota aikasemminkin mut se on aika monimutkanen jotenkin...Oon ihan hukas noilla sivuilla.

Tuohan on mahdollisimman yksinkertainen...selataan vaan asemalta se tiedosto joka pitää nettiin laittaa ja sillä selvä.
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
MV
19.01.2005 11:34:55
Tuohan on mahdollisimman yksinkertainen...selataan vaan asemalta se tiedosto joka pitää nettiin laittaa ja sillä selvä.

No entäs se sisään kirjautuminen ja näin...Mitä selville sain niin ymmärsin että pitää aina sähköpostista käydä aktivoimassa se oma sähköpostiosoite että pääsee sisään? Ja mulla ei ole enää edes sitä viestiä tallessa...
overtake
20.01.2005 18:21:11
No entäs se sisään kirjautuminen ja näin...Mitä selville sain niin ymmärsin että pitää aina sähköpostista käydä aktivoimassa se oma sähköpostiosoite että pääsee sisään? Ja mulla ei ole enää edes sitä viestiä tallessa...

Ei tuonne tarvitse rekisteröityä.

browse-napilla vaan selaat koneeltasi sen kuvan minkä haluat nettiin ja painat host it-nappia. se on siinä.

sitten vain kuvan osoite talteen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)