Aihe: Jackson JJ Scott Ian model
1
BeeKoo
15.01.2005 18:39:10
Kitarapajalla näkyisi olevan tuollainen myynnissä. Soittaa en uskaltanut, mutta vieraillessani pajalla silmäilin ulkoisesti ja uskaltauduin nyppäämään matalasta e-kielestä ja olihan muuten jytkyn kuuloinen vastaus. Onko kukaan ko. mallin (onnellinen) omistaja tai onko kokeillut enemmän, että voisi heittää mielipidettä? Toksia etukäteen.

http://www.kitarapaja.com/pics/jjj1nat1.jpg
http://www.kitarapaja.com/pics/jjj1nat2.jpg
meanbone
17.01.2005 22:07:34
Olen omistanut tuommoisen JJ4 tattoo modelin, ja ihan jämäkkä keppihän se oli. Minun kitarassani olivat Duncan Designedin mikit, joten tuossa lienee vielä pykälän paremmat saundit. Mutta siis JJ4:n olin hyvin tyytyväinen kunnes päätin myydä ja investoida Gibsoniin.
"Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri
BeeKoo
18.01.2005 00:31:30
Olen omistanut tuommoisen JJ4 tattoo modelin, ja ihan jämäkkä keppihän se oli.

Kerrohan lisää, oliko siitä muuhun kuin tanakkaan heavykomppaukseen ja miksi vaihdoit pois, vaihdoitko parempaan vai erilaiseen?
RG
18.01.2005 07:29:56
Mua miellyttää ulkoisesti hyvinkin paljon nää Scott Ian modelit.
Ikinä en tosin ole kokeillut yhtäkään. Mukavan yksinkertasen runttauskoneen oloinen vehje.
Twist
18.01.2005 08:27:55
Kattelin että tuolla Musamaailmassa on 570e yksi Jackson Scott Ianin mallia.. en tiedä mikä JJ malli se sitten on... mutta heti koulun jälkeen kattomaan onko sen arvonen.
-Tango-
BeeKoo
18.01.2005 11:05:05
mutta heti koulun jälkeen kattomaan onko sen arvonen.

Raporttia odotellessa....:)
Mrezzye
18.01.2005 11:17:56 (muokattu 18.01.2005 11:30:00)

Kattelin että tuolla Musamaailmassa on 570e yksi Jackson Scott Ianin mallia.. en tiedä mikä JJ malli se sitten on... mutta heti koulun jälkeen kattomaan onko sen arvonen.

Mun mielestä siellä oli sellainen 5-kielinen Ian -malli (JJ5). Baritonin tyylinen, hemmetin isoilla kielten väleillä. Melkein kuin bassoa soittelisi vähän ohuemmilla kielillä ja lyhyemmällä kaulalla. Varmasti jämäkkä soundi, mutta en oikein itselleni voisi tuollaista kuvitella käyttöön.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Deranged
18.01.2005 13:33:47 (muokattu 18.01.2005 13:34:02)
Jos tuossa JJ1:ssä on se Scott Ian Custom-mikki niin tuo on tykki. Ottaisin sen heti. S.O.D. yms. hardcore-komppaukseen ihan ykkösvehje. Tarkka ja tymäkkä soundi.
Twist
18.01.2005 14:01:49
olihan siellä se 5-kielinen baritoni.. ai että ku kelpais =) tarjousta odotellessa...
-Tango-
Twist
18.01.2005 16:15:03 (muokattu 18.01.2005 16:16:44)
Ookkei... Eli pieni katsastus tästä päivästä -> Alunperin oli tarkoitus käydä ostamassa Jackson Scott Ianin malli 570e... mutta se oli lähtenyt jollekkin sieltä jo matkaan. Huomasin Toisen Jacksonin Scott Ianin mallin 2253e. No... Lähetinpä heti kotiin päästyäni viestiä että paljonkos sais tiputettua hintaa kun oli halvempi malli lähtenyt...

Vastaus: Onhan sen lähtöhinta melkoinen (2253,-), mutta pistetään vähän alea: nettohinta 950,-!
Tästä jo innostuin... Soitin ja varasin kitaran. Joten huomenna näkee että onko kitara pidetty tallessa vai ei?
Mutta... Oli sen arvoista ja tulee olemaan =)

Edittiä: Niin joo.. jos ei tekstistä saa selvää niin olen vain "pilvessä" tällä hetkellä ;)
-Tango-
Dinorocker
18.01.2005 16:34:55
USA - Scott Ianit on hyviä.

Mulla oli itellä japsi JJ-2 joka ei ollut mitenkään...ihmeellinen, möin poies.

USA - Scott Ian Signature / japsit Scott Ian Model

Ihan eri pelejä.
Outrider
RG
18.01.2005 20:28:13

Vastaus: Onhan sen lähtöhinta melkoinen (2253,-), mutta pistetään vähän alea: nettohinta 950,-!
Tästä jo innostuin... Soitin ja varasin kitaran. Joten huomenna näkee että onko kitara pidetty tallessa vai ei?
Mutta... Oli sen arvoista ja tulee olemaan =)

Edittiä: Niin joo.. jos ei tekstistä saa selvää niin olen vain "pilvessä" tällä hetkellä ;)

Kiva alennus?!!!
Twist
18.01.2005 21:18:25
Nonnii.. peruimpa varauksen vanhempien toivosta... ei tykänny että kulutan rahaa.. OMAA rahaa ja eikä ne ole vastuussa musta.. mutta mä jätän tän kitaran sittenkin väliin. Nyt kannattaa kyl käydä kyselee sitä kitaraa siihen hintaa.. eli se 950e!! Kun mulle tuli 60% alennus =D
-Tango-
Invader
18.01.2005 21:19:44
Kiva alennus?!!!

Nojaa, kauppias on selkeesti pitänyt turhaa ilmaa tuossa hinnassa että se sitten vaikuttaisi helvetin halvalta kun ne ilmat siitä "alennetaan" pois. Veikkaisin näin.
Eastbound and down, loaded up n' truckin... ...Tai sitten ei.
Mrezzye
18.01.2005 21:26:03

Nojaa, kauppias on selkeesti pitänyt turhaa ilmaa tuossa hinnassa että se sitten vaikuttaisi helvetin halvalta kun ne ilmat siitä "alennetaan" pois. Veikkaisin näin.

Tuo on jo vuosia keikkunut siellä kun ei ole kellekkään kelvannut edes 40% alennuksella.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Twist
18.01.2005 21:53:16 (muokattu 18.01.2005 21:53:27)
Tuo on jo vuosia keikkunut siellä kun ei ole kellekkään kelvannut edes 40% alennuksella.

Pitääkös tämä paikkaansa? Kiinnostus...
-Tango-
meanbone
19.01.2005 22:56:40
Kerrohan lisää, oliko siitä muuhun kuin tanakkaan heavykomppaukseen ja miksi vaihdoit pois, vaihdoitko parempaan vai erilaiseen?

No siis kyllähän kyseisellä kepillä tuli soiteltua kaikenlaista rock ja heavy musiikkia ja soolojen soitossakin kitara oli hyvä. Tässä mallissa ei vain ollut ollenkaan tone-potikkaa, ja se vähän harmittikin. Tilalle oli isketty ns. kill button joka vaimensi äänen, ja sitä nopeasti naputtamalla saikin ihan hauskoja juttuja aikaan. Vaihdoin sen Gibsonin Les Pauliin ja olisin JJ4:n säilyttänytkin, mutta tarvitsin rahaa uuden kitaran rahoittamiseen.
"Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)