Aihe: Mistä löytää uudenaikaisia hevinuotteja
1
vive
17.01.2005 17:45:39
niin eli mistä löytää esim children of bodomin tai nightwishin
kappaleiden nuotteja koskettimille?
vive
17.01.2005 17:47:29
sori tuo otsikko on vähän per..estä
keyboardplayer
17.01.2005 17:57:29

nightwish ei ainakaan julkaise nuotteja eli varsinaisia nuotteja et saa mistään...www.taborama.com osoitteesta löytyy kiippari tabeja (mitkä on omasta mielestä per...stä)
muistaakseni jostain kirjoista löyty pari biisiä ei enempää...guitar pro on aika suosittu...
Adawolf
17.01.2005 18:23:01
sori tuo otsikko on vähän per..estä

No mitäs vikaa tuossa on? :/
Cirya
17.01.2005 19:45:52 (muokattu 17.01.2005 19:47:58)
Guitar pro on kyllä ihan huippu. Ja kun mysongbookista hakee, niin ottaa sitten vaan sen suosituimman version ko. piisistä. melodiat ja kertsit ovat ainakin minun kohdallani olleet useimmat oikein, ja jos eivät, niin gp:llä on ainakin helppo muokata tabeja omaan korvaan sopivammiksi. Nopeimmat soolot/tilut ovat melkolailla säännöllisesti päin helvettiä, mutta niistäkin saa suurpiirteisen kuvan siittä, miten riffi menee.. siittä vaan muokkaamaan, jos ei kelpaa. Boonuksena GP:ssä näkyy nuottien lisäksi myös koskettimisto joka näyttää mitä nappulaa pitäis millonkin painella, joka auttaa ainaki tälläistä tuupparia huomattavasti.. :)
Kuolema teinigooteille.. R.I.P Dimebag Darrell
Adawolf
17.01.2005 21:07:45
Boonuksena GP:ssä näkyy nuottien lisäksi myös koskettimisto joka näyttää mitä nappulaa pitäis millonkin painella, joka auttaa ainaki tälläistä tuupparia huomattavasti.. :)

Juuh, se on meitsiäki auttanu nuissa biisien opiskelussa huomattavasti kun eii oo tuota nuottienluku taitoa niin tullu harjoitettua...
Adawolf
17.01.2005 21:10:23
Guitar pro on kyllä ihan huippu. Ja kun mysongbookista hakee, niin ottaa sitten vaan sen suosituimman version ko. piisistä. melodiat ja kertsit ovat ainakin minun kohdallani olleet useimmat oikein, ja jos eivät, niin gp:llä on ainakin helppo muokata tabeja omaan korvaan sopivammiksi. Nopeimmat soolot/tilut ovat melkolailla säännöllisesti päin helvettiä, mutta niistäkin saa suurpiirteisen kuvan siittä, miten riffi menee.. siittä vaan muokkaamaan, jos ei kelpaa.

Mulla on tullu aika hyviksi korjattua nuita bodomin biisejä paljo, että jos tarvii nii voi kysellä jotain...
Closure
03.02.2005 22:49:12
Mulla on tullu aika hyviksi korjattua nuita bodomin biisejä paljo, että jos tarvii nii voi kysellä jotain...

Lisää mysongbookiin.
Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)