Aihe: Milleniumista..
1 2
fmcruelty
16.01.2005 17:52:50

Millenium 5B kapulalla biisin alkuun 4 naksua tahtimerkiksi, kolmosella katkipoikki. EI ok.

Paska säkä! Mulla ollu niitä Hickory keppejä 2B mallia ja o kestäny pääsääntösesti pitempään kun monet laatumerkkien yksilöt. Tohon ny voi mainita ainaki B-Stickin, Vic Firthin ja Vaterin.
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
hollmi-5
16.01.2005 19:51:11
Itselläni on edelleenkin jonkin verran Taman Titania. Parilla kaverillani on 70-luvun Titan standeja aivan ehjinä. Titan kestää ydinsodan ,leuanvedon, roudaamista ja keikkailua aivan hirmuisen hyvin.

Milleniumit ovat taiwanin joulutinasta väsättyjä. Juuri tuollainen tyyli tehdä tukevan näköistä, mutta silkkaa sekundaa, on synkeän syvältä. Ei niihin kunnon puomeihin mitään vastapainoja laitella. Turhaa painoa telinearkkuun.
Mika Hollström
...And Justice For All
16.01.2005 21:26:14
hmm...millenium... mun pikkuveli joka soittaa rumpuja, omistaa milleniumit. Soittelen niillä itse paljon enemmän, tunteja päivässä. Lyön aivan helvetin kovaa, ilman mitään rajaa. Yksikään osa ei ole hajonnut, tai kaatunut, yms. Pidän myös rumpusoundista ja pelleistä, varsinkin crashista. En nä yleensäkään milleniumeissa vikaa. Olen toki soittanut muilla, erilaisilla tamoilla, pearleilla... symbaaleja olen kokeillut kymmeniä mm. zildjiania... Eli omasta mielestä milleniumit ovat hyvät rummut. ei vikaa
...And Justice For Pastilli?
Mr. Morrow
17.01.2005 09:59:01 (muokattu 17.01.2005 09:59:28)
Joku on varmaan kännissä... =)
If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend...
Muovinen
17.01.2005 10:22:48

Millenium kotiin mutta ei keikalle...Joo, mutta en siltikään enää ostaisi tuollaista puomia mikä tuolla soittokämpällä seisoo. Kyllä tästä lähtien hankin joko Yamahaa tai DW:tä, sillä kummankaan kanssa ei oo ollu mitään ongelmia. Ja elekää ny helevetissä ostako mitään Millenium, New Sound yms. peltejä!!!
"Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham
Alpha
17.01.2005 10:25:13

Ainahan täällä joku on...:o)
...And Justice For All
17.01.2005 16:00:49

En harrasta ryyppäämistä enkä ole ollut kertaakaan kännissä.
Bacchus
17.01.2005 17:01:55

No, kokeile sitten kunnon rumpujen soittamista niin voit kokea yhtä euforisen tilan.
-
Mr. Morrow
17.01.2005 18:16:19

No en mä sitä tosissani sanonu.
If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend...
jankki
17.01.2005 18:28:16
Eiköhän nämä milleniumnewsound- ja muut kakkalaiteet olla jo käsitelty. Kuka haluaa tietoa, katelkoon vanhoja viestejä. Kaikissa viesteissä on sanottu että ne ovat joulutinaa.
...And Justice For All
17.01.2005 20:04:35
No en mä sitä tosissani sanonu.

Uskotaan.Mutta mä vaan oon tämmönen että pitää kato valittaa kaikesta ihan muuten vaan :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)