ostin tänään ton rotten soundin uuden levyn ja voin kertoo että aivan tajutonta nopeutta hahdolta! kuolema on deathiä |
pearl 17.01.2005 17:32:49 | |
---|
Nopeaa tai ei, grindi on kuraa... Älkää kukaan suuttuko :) Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
lethus1 17.01.2005 18:42:54 | |
---|
Nopeaa tai ei, grindi on kuraa... Älkää kukaan suuttuko :) Hei! Täähän on hyvä keskustelu. |
Liver-Box 17.01.2005 18:52:26 | |
---|
lars on paska. jazz on homoa. tuplapedaali roks. ette vaan osaa. Jakso. |
HeavyMachinery 17.01.2005 18:54:44 | |
---|
lars on paska. jazz on homoa. tuplapedaali roks. ette vaan osaa. Ynkkä on paras samoin Lars !! Jazzi on voin homoja varten, grindi on perseestä, eikä kukaan ole tarpeeksi TRUU soittamaan pläk metallia.
Siis yleisesti ottaen kaikki on paskaa.......lukkoa...... Minä tiedän - siis pelkään ! |
pearl 17.01.2005 18:56:53 | |
---|
Ei tarkoituksenani ollut aiheuttaa minkäänlaista vittumaista mielipidekeskustelua. Hahto on kyllä kova jätkä: jazztausta, opinnot jenkkilässä jne... Mutta kyllähän sitä pitää osatakin soittaa jos kumuilla vetelee :) Itse en vaan näe tuota grindin perimmäistä ideaa, mutta ei minun tarvitsekaan... Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
Maardi 17.01.2005 19:18:33 | |
---|
Sen verran mitä olen kuullut, niin loistavaa rummutusta. Kovissakin nopeuksissa homma pysyy täysin kasassa eikä mene häseltämiseksi. Ja jos puhutaan siitä että nopea soitto kuulostaa hyvältä, puhutaan tästä levystä ja rumpalista. Hahto osaa kyllä hommansa. |
e r s k i 17.01.2005 20:57:19 | |
---|
Kovin levy itselleni vähään aikaan. Ei oo kyllä mittään järkeä Hahdon soitoissa. Aivan tautista kaahausta. Ei voi kuin ylistää. |
eleeton 17.01.2005 23:37:55 | |
---|
ei oo levyjä kerkeilly ostamaan, mutta kun sai halvalla liput fme:hen ni tuleepahan hahdon klinikka nähtyä! eli sinne sitten www.fme.fija takaisin sorvin ääreen... |
Henko 20.01.2005 16:16:44 | |
---|
Jazzi on vain homoja varten,. Eihän Halford mitään jazzia (fak fak!) oo tehny! Tilutan hitaammin kuin varjoni. |
Mijau 20.01.2005 18:44:52 | |
---|
Esiintyy muuten klubi25 helmikuus... päivää en tiiä *kurnau* |
srgi 20.01.2005 19:27:02 | |
---|
Sen verran mitä olen kuullut, niin loistavaa rummutusta. Kovissakin nopeuksissa homma pysyy täysin kasassa eikä mene häseltämiseksi. Ja jos puhutaan siitä että nopea soitto kuulostaa hyvältä, puhutaan tästä levystä ja rumpalista. Hahto osaa kyllä hommansa. Täysin samaa mieltä. Tosin monissa muissakin bändeissä nopee kuullostaa hyvältä. Heavy on paskimmillansakkin parasta. |
...And Justice For All 20.01.2005 19:47:00 | |
---|
lars on paska. jazz on homoa. tuplapedaali roks. ette vaan osaa. Ei, vaaaaan: lars on paska. jazz on homoa. tuplabasari roks. :) ...And Justice For All |
Aegis 20.01.2005 20:56:51 | |
---|
Voi kyllä olla että jää ostamatta. Murderworksiä se ei ylitä kuitenkaan eikä ole tarpeeksi edes kiinnostusta. Olisi kyllä ihan kiva kuulla onko Hahto keksinyt mitään uutta ja jännää. MW:llä oli kuitenkin tosi mainioita ideoita ja Hahto oikeastaan ne biisit saikin rummuttelullaan elämään niin että koko levyn jaksaa kuunnella keskittyneesti vaikka luurit päässä alusta loppuun. Eikä Hahto loppupeleissä ole edes mitenkään hulvattoman nopea, mutta sattuu vaan soittamaan niin tajuttoman hyvällä tatsilla ja varmuudella että kateelliseksi tekee. Murderlive DVD:n mukaan näyttää soittavan kaiken lisäksi ranteilla ja vielä ihan napakalla voimalla mättää. Kunnioitettava suoritus. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
HCW 21.01.2005 14:54:36 | |
---|
Voi kyllä olla että jää ostamatta. Murderworksiä se ei ylitä kuitenkaan eikä ole tarpeeksi edes kiinnostusta. Olisi kyllä ihan kiva kuulla onko Hahto keksinyt mitään uutta ja jännää. Kannattaa ostaa. Tupsahti postiluukusta pari pvää takaperin ja voin sanoa että suhteellisen mainio levy. Tasaisen tanakkaa turpaanvetoa alusta loppuun. Eikä Hahto loppupeleissä ole edes mitenkään hulvattoman nopea, mutta sattuu vaan soittamaan niin tajuttoman hyvällä tatsilla ja varmuudella että kateelliseksi tekee. Tarpeeksi nopsa :D Hyvä tatsi, balanssi, taimi sekä tietty staabiilisuus noiden komppien kanssa. Tuohan se jo tekee kaverista melkoisen etevän. Murderlive DVD:n mukaan näyttää soittavan kaiken lisäksi ranteilla ja vielä ihan napakalla voimalla mättää. Kunnioitettava suoritus. 50% ranteita, 50% sormia. ranteesta voimaa ja sormista nopeutta. Vaikka nopsaan soitetaan niin sen pitää myös kuulua. http://www.strangefruitband.net |