Aihe: Blues Aid
1
Jenni Hot
17.01.2005 12:23:34
18.2. järjestetään Järvenpään Heavenissä Blues Aid konsertti, notta saadaan Diggareille varoja järjestää ensi kesän Puistoblues.

Ketkä kaikki ovat tulossa/hengessä mukana?

Minä ainakin.
Jos olet ajatellut eläväsi ikuisesti - tällä hetkellä sulla menee tosi hyvin.
samueld
17.01.2005 13:32:33

18.2. järjestetään Järvenpään Heavenissä Blues Aid konsertti, notta saadaan Diggareille varoja järjestää ensi kesän Puistoblues.

Minä ainakin.

Mahdollisesti minäkin. onko hajua, että ketä siellä esiintyy?

Ja se on Heven...
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Lilli
17.01.2005 13:43:09

Minä ainakin.

Vaikka en henkilökohtaisesti Aidiin tulekaan, mutta onko J-pääläisillä asianharrastajilla jo tietoa ensikesän Puistobluesin esiintyjäkaartista?
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
Larry
17.01.2005 14:26:28 (muokattu 17.01.2005 14:50:27)
Asiaa hieman seuranneena kuulin huhuja, että aika kovia nimiä on Blues Aid:iin tuloillaan. Koko juttuhan oli artistien ideoima ja hyvä osoitus siitä että porukka haluaa kantaa kortensa kekoon hyvän asian puolesta.

Puistobluesin kotisivuilla on jo muutama esiintyjä julkistettukin, ja lisää on nimiä kuulemma listaan tuloillaan.
(Dave, Honey B., Doctor Helander..)

http://www.puistoblues.fi
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Jenni Hot
17.01.2005 15:02:45
Joo Hevenihän se on...

Vaikka en henkilökohtaisesti Aidiin tulekaan, mutta onko J-pääläisillä asianharrastajilla jo tietoa ensikesän Puistobluesin esiintyjäkaartista?

Eipähän kellään tietoa, kun ei niitä julkisteta ennen kun vasta tossa maalis/huhtikuussa kenellekkään. Kovasti kyllä kutkuttais tietää, mitä sieltä tulee.
Jos olet ajatellut eläväsi ikuisesti - tällä hetkellä sulla menee tosi hyvin.
samueld
17.01.2005 15:05:06 (muokattu 17.01.2005 15:05:42)

En ole Järvenpäästä, mutta tiedän, että nämä Puistobluesin ulkomaiset pääesiintyjät voidaan valitettavasti julkistaa vasta aika myöhäänb. Edellisvuosina se on ollut vasta huhtikuussa tms.

Nopeempi liipasin sulla Jenni...
KantriKatri
17.01.2005 17:39:51

joo ja ainakin Blues Affection esiintyy näillä näkymin:-)
"Olen Erittäin hyvä ellen Täydellinen"
Joonas
18.01.2005 02:53:44
Saisivat tiputtaa ikärajaa niihin kemuihin, prkl.
Stn. 16-vuotiaana olin ekan kerran keikalla Hevenissä, mutta
nyt neljä vuotta myöhemmin en pääse siviilinä sisään.

On se kumma.

Kiitos tiedosta kummiskin, yritän kattoa, josko onnistun lahjomaan
poket jotenkin :)

Joonas.
Moon vanha kettu.
Larry
25.01.2005 10:54:49 (muokattu 02.02.2005 13:12:20)
Järvenpään Blues Aid:in esiintyjätkin näyttäs olevan lyöty lukkoon. 18.2 lavalle kiipeää ainakin:

Joe Buddy One Man Band
Doctor Helander & Little Willie Mehto
Olli Siikanen & Gypsy Experience
Honey B. & the T-Bones
Jakes Blues Band feat Dave Lindholm
Rad Gumbo feat Micke Björklöf
Blues Affection

Liput 15 Eksua

EDIT: Lippuja saa muuten Hotelli Rivolista, Keravan Levyikkunasta sekä Fennica Recordsista.
lede
26.01.2005 09:34:55
mä en tule.
Olen juuso.
Larry
26.01.2005 10:30:00
mä en tule.

Et ois sisään päässytkään.
Larry
10.02.2005 15:16:58
Kuulin justiinsa luotettavalta taholta, että Lindholmin Dave puksauttaa Blues Aidin käyntiin, joten kannattaa tulla paikalle heti alusta lähtien. (21.00 aukeaa ovet)
Jarppi
15.02.2005 07:45:53
Saisivat tiputtaa ikärajaa niihin kemuihin, prkl.
Stn. 16-vuotiaana olin ekan kerran keikalla Hevenissä, mutta
nyt neljä vuotta myöhemmin en pääse siviilinä sisään.

On se kumma.

Kiitos tiedosta kummiskin, yritän kattoa, josko onnistun lahjomaan
poket jotenkin :)

Joonas.

Ikäraja Hevenissä on muuten 18.2 18v
Jenni Hot
17.02.2005 11:21:37
Kuulin justiinsa luotettavalta taholta, että Lindholmin Dave puksauttaa Blues Aidin käyntiin, joten kannattaa tulla paikalle heti alusta lähtien. (21.00 aukeaa ovet)

Eka rymäys on tän hetken tietojen mukaan klo 20.00 MyWayssä...

Ennakkolippuja on myyty aika rypäys, että kannattaa todellakin tulla ajoissa.
Jos mä en olis näin v...n valkonen, niin mä olisin musta... :D
Larry
17.02.2005 13:55:47
Eka rymäys on tän hetken tietojen mukaan klo 20.00 MyWayssä...

Juu oikeassa olet, tarkoitinkin HeVenin puolta, jossa Dave vetää ensimmäisenä.

Ovet/lipunmyynti aukeaa muuten jo 20.30, notta ehtii pari blues-tuopposta imuroida ennen kuin siniset sävelet saa pääkopan valtaansa.
KantriKatri
19.02.2005 15:24:32

No kävikö joku paikalla???Kerro kaikki:-)
"Olen Erittäin hyvä ellen Täydellinen"
Larry
21.02.2005 10:54:47 (muokattu 21.02.2005 10:57:22)
No kävikö joku paikalla???Kerro kaikki:-)

Kyllä tuli koko tarjonta katsastettua.

Ihan jämäkkää tykitystä oli ja varsin kattavaa materiaalia. Dave alotteli illan ja veteli aika peruskauraa, mutta näytti äijä nauttivan lavalla olosta ihan vilpittömästi. N 40 min setin vetäsivat jonka jälkeen Dr. Helander ja Little Willie mehto veti oikein juurevaa kamaa ála akustinen ja munnari. Mukavan kevyt pala ennen kuin Siikasen Olli rykäs nupit kaakkoon ja veti aika rankan setin, jossa oli intensiteettiä vaikka muille jakaa.

Seuraavaksi olikin sitten monien paikallaolijoiden lemppari Blues Affection, joka rokkasi niin että meinas bassostäkki kaatua lavalla kun jätkät riehui lavalla minkä kerkes.
Vaikka bändi on jo periaatteessa hajonnut eikä 3-4 vuoteen kummempia tehnyt niin sitä ei ainakaan lavalla näkynyt.

Honey B oli sitten seuraavana ja ei pettänyt tälläkään kertaa. Aija, Esa ja "Litti" veti ihan jämäkän setin, josta en montaa biisiä tosin "ehtinyt" kuulla.

Rad Gumbo oli viimeisenä ja meno oli mahtavaa. Haaviston Olli soitteli välillä skebaa ja välillä "lapparia" ja Uhlenius säesti sooloillaan mainiosti hyvää settiä. Micke Björklöf veti pisteet himaan laulullaan ja harpunsoitollaan vaikka äijä oli aika flunssainen. Lopussa Micke lähti lavalta ja yllärinä oli järjestäjillä tarjota Pepe Ahlqvist, joka kipusi neljän viimeisen kappaleen ajaksi lauteille.

Hyvä ilta ei voi muuta sanoa. Harvoin saa 15 juurolla näin kattavaa settiä suomalaista blueskauraa.
samueld
21.02.2005 17:02:19

Totta, että 15 euroa oli kohtuullinen korvaus tuosta satsista.

Mulla jäi kyllä kovimpina mieleen Blues Affection, Honey B. ja tietysti Dave ja Jake. Niissä oli meininkiä. Helander ja Lefty oli kaikessa askeettisuudessaan hyvä, mutta juuri silloin se ei nostattanut omia fiiliksiäni rauhallisuudellaan. Siikasen henkkasikermä jätti mut sitten aivan kylmäksi. Rad Gumboa ei pystynyt enää katsomaan loppuun känni ja unetus vei voiton. Se Pepen missaaminen harmitti. Etenkin, kun tiesin Pepen tulevan, kun hänet näin kitaran kanssa haahuilemassa siellä.
erben
11.03.2005 22:52:26
Täällä näyttää olevan jonkinmoinen keikka-arvio kyseisestä illasta:
http://www.cinemasf.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)