uduwudu 17.01.2005 00:04:26 | |
---|
Ja HIM:in Mige onkin yllättävän hieno mies ja puhuu asiaa, olin saanut ukosta hiukan eri kuvan. Itsekin yllätyin positiivisesti Migen jutuista. Ja Pekka Pohjolankin kommentit olivat yllättäviä, kun mies puhui siitä, että se perusbassottelukin on todella vaikeaa välillä. Ja tottahan se on. |
MK73 17.01.2005 11:50:10 | |
---|
Pohjola olikin koko sen porukan kunkku. Pekalle ei löydy haastajaa tältä planeetalta. |
hemmo 17.01.2005 12:01:02 | |
---|
Pohjola olikin koko sen porukan kunkku. Pekalle ei löydy haastajaa tältä planeetalta. Ei, vaan universumista. Mua itteeni hämää tossa Pohjolassa nuo 2 lausetta: - vihaan esiintymistä - ei pidä kehumisesta Eli keikan jälkeen pitäisi sanoa: "Pekka, huonosti meni." Ai niin mut eihän se keikkaile enää. 8-( Momster-hemmo! |
Basismi 17.01.2005 12:21:01 | |
---|
Eli keikan jälkeen pitäisi sanoa: "Pekka, huonosti meni."
Kohtaan 1 auttaa kun vetää kunnolla viunaa ennen keikkaa. Tämä jälkimmäinen seuraa kohdasta yksi. Ai niin mut eihän se keikkaile enää. Eihän tuosta ole pitkäkään kun viimeksi rundasi?
It's hard to be humble when you're so fucking big! |
absqua 17.01.2005 14:50:52 | |
---|
Kohtaan 1 auttaa kun vetää kunnolla viunaa ennen keikkaa. Pekka on tainnut tutustua aikanaan tuohon kikkaan varsin perinpohjaisesti. :-/ Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Karlsson 17.01.2005 15:00:16 | |
---|
Pekka on tainnut tutustua aikanaan tuohon kikkaan varsin perinpohjaisesti. :-/ "Senki se mokas kännissä!" Jesus built my hot dog! |
Pekka on tainnut tutustua aikanaan tuohon kikkaan varsin perinpohjaisesti. :-/ ...ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin koittaa edelleen kovasti vältellä k.o. kikkaa siinä kumminkaan aina onnistumatta. Se "Bassokenraali"-kirja on muuten aika hyvä, melko syvällisiä Pekka siinä juttelee, ei niinkään "joo, kato mä vedin -63 Presarilla siinä kuudestoistosa triolii Acousticin 2x15 setin läpi", puhuu taiteilijan tuskasta jne. sillälailla, että ei jää epäselväksi, etteikö mies tasan tietäisi mistä puhuu. Muuten, Pekan kamthan näyttää olevan ainakin huuto.netissä kaupan, ja taisipa ne tuolla torillakin näkyä hetken aikaa. Hyvä setti varmaan olis. Poikansa myi niitä muistaakseni. Niin, ja purnaanpa taas lempiaiheestani; eipä ole Pekka Pohjolan levyjä liiemmin tarjolla joka kaupassa, mistäs jengi niitä ostelee? Digeliukset ja muut varmaan tietenkin on, mitäs muita? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 17.01.2005 15:05:55 | |
---|
Kohtaan 1 auttaa kun vetää kunnolla viunaa ennen keikkaa. Mä oon koittanu, mitä mä tein väärin, ku ei silti kuulostanu Pekka Pohjolalle? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Keny 17.01.2005 15:13:35 | |
---|
Mä oon koittanu, mitä mä tein väärin, ku ei silti kuulostanu Pekka Pohjolalle? Vedit liian vähän. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
sirdickyj 17.01.2005 15:34:44 | |
---|
Vedit liian vähän. Niin, siellä baarissa ei taidettu tietää Pekkaa, kun ei myyneet mulle enempää! Oma vikansa, ei saaneet korkeatasoista taidetta. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
2541 17.01.2005 15:59:18 | |
---|
Niin, ja purnaanpa taas lempiaiheestani; eipä ole Pekka Pohjolan levyjä liiemmin tarjolla joka kaupassa, mistäs jengi niitä ostelee? Digeliukset ja muut varmaan tietenkin on, mitäs muita? Mitäs levyjä kokoelmastasi puuttuu? Kolme ekaa on helposti saatavilla (Loven remasterit tulivat vuosi pari sitten), Visitation ja Kätkävaaran Lohikäärme julkaistiin Fazerin toimesta hiljaittain taas uudestaan ja loput ovat sitten Rockadillon kataloogia. Eli pitöisi nuo saada mihin tahansa normaaliin levykauppaan tilaamalla. |
sirdickyj 17.01.2005 16:27:23 | |
---|
Eli pitöisi nuo saada mihin tahansa normaaliin levykauppaan tilaamalla. ...eli joutuu erikseen tilailemaan, joka ei ole mitään normaalia toimintaa. Niin, kokoelmasta puuttuu kyllä kaikki Pekan levyt, kun ei niitä koskaan näy. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
hollstro 17.01.2005 16:31:17 | |
---|
Se "Bassokenraali"-kirja on muuten aika hyvä, melko syvällisiä Pekka siinä juttelee, ei niinkään "joo, kato mä vedin -63 Presarilla siinä kuudestoistosa triolii Acousticin 2x15 setin läpi", puhuu taiteilijan tuskasta jne. sillälailla, että ei jää epäselväksi, etteikö mies tasan tietäisi mistä puhuu. Bassokenraali-kirja oli mulle siinä mielessä pettymys, että siinä Pekka on äänessä liian vähän ja tämä kirjailija omine ajatuksineen ja otsa turhan paljon rypyssä (=tosikko) liian paljon. Jotenkin kirjoittajalta puuttui kritiikki Pekkaa kohtaan lähes kokonaan. Myös muiden muusikkotovereiden haastattaeluja olisin kaivannut paljon lisää. Mutta parempi tämäkin kuin ei mitään. Niin, ja purnaanpa taas lempiaiheestani; eipä ole Pekka Pohjolan levyjä liiemmin tarjolla joka kaupassa, mistäs jengi niitä ostelee? Digeliukset ja muut varmaan tietenkin on, mitäs muita? Olen ostellut niitä Tapiolan Stockmannilta. Huonostihan sielläkin niitä on, mutta on kumminkin |
MK73 17.01.2005 16:47:36 | |
---|
Pohjolan levyjä on näkynyt ihan TopTenissäkin. Ei kauan kun löysin Visitationin uuden dig. rem. painoksen hintaan 9,95e. Ja Tunnelin Levyssä (HKI, asematunneli) on perinteisesti hyvä valikoima Pekkaa. |
2541 17.01.2005 18:06:35 | |
---|
...eli joutuu erikseen tilailemaan, joka ei ole mitään normaalia toimintaa. Jaa, minulle tuo on ihan normaalia toimintaa. Jotenkin olen tottunut, että levykaupoissa on hyvin harvoin hyllyssä juuri niitä mitä etsin.:) |
Teijo K. 17.01.2005 18:30:14 | |
---|
Jaa, minulle tuo on ihan normaalia toimintaa. Jotenkin olen tottunut, että levykaupoissa on hyvin harvoin hyllyssä juuri niitä mitä etsin.:) Tämähän se vaivaa. Parhaimmillaan kaikenlaisia mystillisiä Helsingin bulvaanejakin joutuu käyttämään, vinyyleissä. Kiitosta vain Sam. |
Karlsson 18.01.2005 09:58:07 | |
---|
Tämähän se vaivaa. Parhaimmillaan kaikenlaisia mystillisiä Helsingin bulvaanejakin joutuu käyttämään, vinyyleissä. Kiitosta vain Sam. Eipä mitään. Oot pintsan velkaa. Jesus built my hot dog! |
Zuba 19.01.2005 08:52:36 | |
---|
Ei skannattuna löydy keltään tuota juttua? Plop! |
pardy 19.01.2005 10:32:10 | |
---|
Ei skannattuna löydy keltään tuota juttua? Lähettäkää joku mulle se postissa ni voin skannata. :) Basisti. |
absqua 19.01.2005 11:05:10 | |
---|
Ei skannattuna löydy keltään tuota juttua? Kipikapi paikallisen kirjaston lehtisaliin, sieltä löytyy. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |