Moi, moi! Nää on sitten tosiaankin aloittelijan huolia. 1. Kuinka usein lehtiä pitäis vaihtaa? 2. harja mahtuu kyllä itse torveen, muttei siihen sen ja suuosan väliseen osaan ( enkuksi se on crook). Miten mä putsaan sen? 3. Tää on epämiellyttävää mut pakko kysyä. Eli just tuo samainen äsken kuvattu osa päästää sylkeä ulkopuolelle siitä korkkiosasta. Olen katsonut että suuosa on tarpeeksi pitkällä niin ettei se sieltä vuoda, vaan just sen korkkisen kohdan reunasta, jossa näkyykin pieni kolo. Eikö tällainen pitäisi mennä takuun piikkiin?? Toisin sanoen eihän sen pitäisi kuulua asiaan?? Hope not.. Kiitoksia. |
Moi, moi! Nää on sitten tosiaankin aloittelijan huolia. 1. Kuinka usein lehtiä pitäis vaihtaa? 2. harja mahtuu kyllä itse torveen, muttei siihen sen ja suuosan väliseen osaan ( enkuksi se on crook). Miten mä putsaan sen? 3. Tää on epämiellyttävää mut pakko kysyä. Eli just tuo samainen äsken kuvattu osa päästää sylkeä ulkopuolelle siitä korkkiosasta. Olen katsonut että suuosa on tarpeeksi pitkällä niin ettei se sieltä vuoda, vaan just sen korkkisen kohdan reunasta, jossa näkyykin pieni kolo. Eikö tällainen pitäisi mennä takuun piikkiin?? Toisin sanoen eihän sen pitäisi kuulua asiaan?? Hope not.. Kiitoksia. 1. Riippuu niin monesta asiasta. Soittomäärästä, lehden laadusta, ilmastosta. Kyllä hyvällä lehdellä aloittelija muutaman viikon soittaa. 2. Käyrä putsataan semmoisella liinalla mikä siitä vedetään läpi... 3. Vialta tuo kuulostaa, paha sanoa näkemättä... Mä lopetan nää hommat! |
Moi, moi! Nää on sitten tosiaankin aloittelijan huolia. 1. Kuinka usein lehtiä pitäis vaihtaa? 2. harja mahtuu kyllä itse torveen, muttei siihen sen ja suuosan väliseen osaan ( enkuksi se on crook). Miten mä putsaan sen? 3. Tää on epämiellyttävää mut pakko kysyä. Eli just tuo samainen äsken kuvattu osa päästää sylkeä ulkopuolelle siitä korkkiosasta. Olen katsonut että suuosa on tarpeeksi pitkällä niin ettei se sieltä vuoda, vaan just sen korkkisen kohdan reunasta, jossa näkyykin pieni kolo. Eikö tällainen pitäisi mennä takuun piikkiin?? Toisin sanoen eihän sen pitäisi kuulua asiaan?? Hope not.. Kiitoksia. 1. Tuntumalla. Jos huomaat selkeitä säröjä lehdessä, tai alkaa soida tunkkaisesti, niin kokeile uutta lehteä, jos soi paremmin, niin heitä mäkhelään se vanha, ja jos ei soi, niin se on jätkästä kiinni. 2. Niihin on semmosia puhdistusliinoja joissa on naru ja paino päässä, että se myös tulee ulos, mutta helpoiten teet, kun otat jonkun semmosen hyvin imevän liinan, ja siihen kiinnität narun, jonka päähän mutterin, ennenkun laitat solmulle. Ainiin, ja mie nimitän sitä metalli osaa mutkaks. oon kuullu muittenkin käyttävän tota. 3. Joo.. korkki menee vaihtoon luultavasti. Takuuseen vaan. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |