Jani The Rock 10.01.2005 07:08:51 | |
---|
Vaikka olen aina potenut hitonmoista antipatiaa Apulantaa kohtaan, niin täytyy sanoa että on sillä Wirtasen munapäällä sentään taito tehdä hyviä laulumelodioita noihin biiseihinsä. Ne on suorastaan hiton tarttuvia. Mutta mitään muuta hyvää tossa ei sitten ollutkaan. Sanotuksia koitin kuunnella ja ne mistä sain selvää oli vielä hirveempää tuubaa kuin Zen Cafella. Karmivampaa soundia en oo ikinä kuullut. Ja mikä hitto siinä on kun täytyy vetää jotain ihme showta? Eiköös teatteri ole erikseen. Taitaa ruveta Apiksen aika oleen pian ohi. Ostan Rickenbacker-basson! Katso ilmoitus torilta! Myös näköhavainnot ja muut vihjeet myynnissä olevista Rikuista otetaan kiitollisuudella vastaan! |
Vainhaalee 10.01.2005 09:16:43 | |
---|
Vähän oli surullista katottavaa... Onneks olin tuono hetkenä kattomassa Nykästä enkä tuota Apista... Soundit muistitti jtn hemmetin Radioheadia... Pastilli? |
sirdickyj 10.01.2005 09:19:29 | |
---|
Huonosti soitettua ja laulettua huonoa musaa. Paitsi pari aika hyvää biisiä ja Tonihan on hieno mies, kunhan ei vaan soita tai laula mitään. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
nikomati 10.01.2005 10:49:59 | |
---|
Joo.. Kyllähän ne kaikenmaailman surinat ja pörinät alkaa kyl mennä jo hiukan yli.. Kiva juttu, mut vähempikin riittäisi! Ihmettelin myös monien piisien kummallisen laahaavaa tempoa. "Ei vittu mä oon hirves..!" |
MV 10.01.2005 12:36:20 | |
---|
Aluksi oli semmosta meininkiä että ei helvetti mitä paskaa...Epävireistä laulua ja paskaa soittoa paskoilla soundeilla. Sitten kun katsoin vähän lisää niin tuli semmonen fiilis että kyllähän tätä katsoo. Ihan hauskaa kaikilla näytti olevan mutta otti kyllä suunnattomasti päähän ne draculat sun muut siellä lavalla... Biisit ovat ihan hyviä mutta toi kuulosti kauhealle. Luulenpa että lopettaminen olisi paras päätös. kai? Kyllä minä apista tykkään ihan mielelläni katsoa festareilla.. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Deep Shadow 10.01.2005 12:39:49 | |
---|
Eikös sieltä ole uutta levyä keväällä tulossa ja uutta touria? Nuo lopettamishuhut kumotaan nettisivulla aika jyrkästi, joten eipä taida ainakaan vielä olla sen aika... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Heissi 10.01.2005 18:57:39 | |
---|
Käsittämätöntä laahausta koko keikka. Kyllä nyt edes levyn tempoilla voisi soittaa. Ne vanhat hyvät Ehjän ja Kolmen biisitkin kuulosti ihan paskalta tuommosina himmailuversioina. Ihan perseestähän Apulanta on tänä päivänä, ei siitä pääse mihinkää. Look! These are Miska's tracks. It's Miska allright!
Möö. |
late_levis 16.01.2005 22:22:08 | |
---|
Soundit muistitti jtn hemmetin Radioheadia... ku oliski... |
Jani The Rock 16.01.2005 23:28:06 | |
---|
Mutta oli Apis sentään parempi kuin tuo tämänpäivänen Tehosekoitin. Hyi vittu. The road never ends for me, kid. |
Heissi 17.01.2005 00:01:23 | |
---|
Mutta oli Apis sentään parempi kuin tuo tämänpäivänen Tehosekoitin. Hyi vittu. Tehosekoitin on kalsaripaitapoppia. Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö. |
Jormaz 17.01.2005 02:16:03 | |
---|
Tehosekoitin on kalsaripaitapoppia. Plus se ettei laulajalla ole pakaroita. Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
Rakkikoira 17.01.2005 07:59:36 | |
---|
Tehosekoitin on kalsaripaitapoppia. Tehosekoitin vei helposti voiton Apulannasta. |
aivokuolio 17.01.2005 09:12:36 | |
---|
Mutta oli Apis sentään parempi kuin tuo tämänpäivänen Tehosekoitin. Hyi vittu. Meillähän taitaa olla koomikko keskuudessamme. |
hanhjelm 17.01.2005 10:06:52 | |
---|
....joo, hauska heppu! kärpijoki jyrää.. |
Jani The Rock 17.01.2005 11:08:21 | |
---|
Meillähän taitaa olla koomikko keskuudessamme. Sanon asian niinkuin sen näen. Jos mun mielipiteessäni on sun mielestä vikaa, niin sille en mitään voi. The road never ends for me, kid. |
nikomati 17.01.2005 12:35:06 | |
---|
....joo, hauska heppu! Jep, ihan hauskaa läppää. Liti on pulsu. |
SuperJeesus 17.01.2005 13:11:06 (muokattu 17.01.2005 13:12:29) | |
---|
Jep, ihan hauskaa läppää. Joo, Jani sä oot iha tyhmä! Haluaako joku vielä jatkaa? . |
Jani The Rock 17.01.2005 13:18:31 | |
---|
Joo, Jani sä oot iha tyhmä! Haluaako joku vielä jatkaa? Antaa mennä vaan, kun kerran on päästy niin hyvään alkuun! Mulla ei oo terapeutin koulutusta, mutta mielenterveystyön oppitunteja on kuitenkin ihan kivasti takana, joten enköhän mä osaa olla hostiilin regression kohteena ihan hyvin. Parempihan se on että negatiiviset tunteet, angstit ja muut patoutumat kohdennetaan muualle kuin esim. mummojen potkimiseen tai bläkmetallin soittoon. The road never ends for me, kid. |
Mutta oli Apis sentään parempi kuin tuo tämänpäivänen Tehosekoitin. Hyi vittu. Melkeinpä liittyy keskusteluun. For those about to ballad - we salute you! |
ozz3 17.01.2005 16:20:29 | |
---|
Mitäs biisejä ne soitti tuolla? Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou
Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa! |