Aihe: Patarouva
1
-samuli-
18.01.2005 00:59:36
mitä pidit? mun äitini kävi tänään katsomassa kanssa tuon, kehui maasta taivaisiin.
LNA
18.01.2005 11:44:41

Hmm.. Sattuipa tuore laulaja pääosaan. Se Vladimir tai joku..

En ole juurikaan Tsaikovskiin tutustunut - pidin kyllä valtavasti. Ihan mieletön tunteiden kuvaaja se setä.

Kaikki hoitivat hommansa mallikelpoisesti. Venäjä oli ehkä vähän turhan ässäistä kuorolle (olin kuulevinani aika paljon eriaikaisuuksia), mutta fiilistä sitä enemmän ;)

Lavasteiden ja pukujen modernisointi toimi yllättävän hyvin. Ei tosin ollut yhtä spektaakkelimaista kuin Hesari antoi ymmärtää - mutta ihan iloa silmälle. Vaaleus oli kova juttu.

Oli jännä huomata, kuinka paljon helpommin sitä samastui farkku- & T-paitapukeiseen naispääosahahmoon, kuin yleensä übermekkoisiin draamakuningattariin. Mutta tunteet oli kyllä pinnassa, ja muutama kyynelkin taisi poskelleni vierähtää: että onnistunut paketti noin viihteellisyyden ja nautittavuuden kannalta.
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
northern
11.02.2005 08:26:00

Kun nyt on sitä niin hehkutettu joka tuutissa lähinnä modernien lavasteiden vuoksi, niin kysynpä vaan, että onko tämä nyt lainkaan sopivaa?

Olen tänään menossa katsomaan, ja kauhulla odotan katosta laskeutuvaa matrix-johtohämähäkkiä ja kaasunaamareita.

Miksei sitä samalla olisi voitu mainostaa Matrix-oopperana, ja antaa Hollywoodin sedille isoa rahaa lipputuloista?

Itse en hirveästi oopperasta tiedä mitään, mutta olin kuukauden oopperatalolla työharjoittelussa ja sain sellaisen kuvan että ihmiset joko pitävät esityksestä kovasti tai sitten eivät pidä siitä lainkaan. Itse en nähnyt esityksestä muutakuin pätkiä ja täytyy sanoa että pidin visuaalisesta ilmeestä. En sitten tiedä sopiko se itse esitykseen.
Kuolemaa kauheampaa ei ole muu kuin elämä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)