Aihe: Dimebagin muistokonsertti?
1 2 3 4 5 6 7
MrQ
16.01.2005 20:01:29
Niin oli. Sanat ei riitä kuvaamaan tän hetkistä fiilistä..

Mulla tuli vedet silmään kun tulitte koko porukka siihen lavalle tervehtimään.

Jumalauta, olisi mies itsekin ilahtunut jos olis paikalla ollut eikä tekosyin estynyt....

Rapu ja jcps, kiitos ihan hevon vitusti. Oikeasti.
Juntunen
16.01.2005 21:15:54

Mulla tuli vedet silmään kun tulitte koko porukka siihen lavalle tervehtimään.

Jumalauta, olisi mies itsekin ilahtunut jos olis paikalla ollut eikä tekosyin estynyt....

Rapu ja jcps, kiitos ihan hevon vitusti. Oikeasti.

KUVIA! MA TAHON NÄHÄ KUVIA.
Dian tekee uutta demoa
Tauvo
16.01.2005 21:31:20
KUVIA! MA TAHON NÄHÄ KUVIA.

http://images.google.fi/

olen humoristi
ozz3
16.01.2005 21:32:11
olen humoristi

Ja Batmankin vielä kaiken lisäksi
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
FatSam
16.01.2005 21:51:10

Olipas hieno tapahtuma! Loistava tunnelma ja hyvät bändit. Se tribuuttibändi veti kyllä komeasti, ei perhana. Ja rapu on äijä.
vanttera
16.01.2005 22:58:44
Jooo-o. Saivat perkeleet vanhankin pittiin asti vertymään. Komeeta, tunnelmallista, tehokasta ja hienoa.
Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle!
Deathrace King
16.01.2005 23:20:32

Ilta oli yhtä Vulgar Display Of Poweria! Lämppäreitä ei taaskaan ehditty näkemään, mutta tribuuttikokoonpanot jyräs. Pitkiä taukoja ei ollut ja biisejä tuli todella paljon. Kaikki soittajat ja vokalistit vetivät todella hyvin ja soundit olivat kohdillaan. Godsplaguen Nico matki Anselmoa ihan vitun hyvin, hiukka joutu repeilemään sille uholle :) Asiaa! Myös Dauntlesin Arin vetäisemä Heresy ja Wintersunin Jarin suoritus jäivät mieleen tosi kovina.

Yleisö oli aluksi hiukan vaisua, eikä edes Amoralin(ainakin muistaakseni) laulajan kolmen pitin ehdotus ottanut tuulta purjeisiin. Mutta sitten yllättäen meno parani koko ajan ja loppupuoliskolla oli kunnon kaaos meneillään. Itse tuli riehuttua pitissä niin paljon kuin vaan jaksoi. Oli niin vitun hyvä fiilis. Keikan jälkeen oli sitten kiva huomata että on yltä päältä jossain paskassa, mitä ihmeen hiilipölyä ne lattiat oikein oli täynnä?

Keikan loppui huipentui sitten Cemetery Gatesiin ja siihen kun kaikki soittajat tulivat yhtäaikaa lavalle kalja-, viski- ja jallupulloineen päivineen Oli oikeasti koskettava hetki.

Tämä kyllä korvasi todella paljon sitä virhettä etten elämässäni nähnyt Panteraa livenä. Kiitoksia järjestäjille ja soittajille mahtavasta tapahtumasta. All Hail Pantera&Dimebag!!!
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
jannu
16.01.2005 23:32:08
He-le-vetin hienoa menoa oli!

Kuvia tulee, kun jaksan laittaa...
OKMEOST #1
TIISTAI
Ben_D
16.01.2005 23:34:52 (muokattu 16.01.2005 23:52:56)

Tämä kyllä korvasi todella paljon sitä virhettä etten elämässäni nähnyt Panteraa livenä. Kiitoksia järjestäjille ja soittajille mahtavasta tapahtumasta. All Hail Pantera&Dimebag!!!

Sitä ei korvaa mikään. Tapahtuma on epäilemättä ollut todella onnistunut.
lxi
17.01.2005 00:25:05
Kylläpä olisin halunnut olla messissä.

Osaisiko joku kertoa illan setin? Ja jos kykenette, mahdollisimman paljon esittäjiä myös. Vähintäänkin sen verran, että mitä biisejä hra Rapu soitti?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Jäsen X
17.01.2005 01:57:17
VIDEO ESILLE! :)
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
VÄKIPÄÄ
17.01.2005 10:00:41
Illan lopuksi poke kertoili, ettei yhtään häiriköintiä ollut koko illan aikana.

Joku urpo löi kyynerpäällä huulen auki. Onneksi itse olin herrasmies enkä käyttänyt hattua kun löin takaisin. =) Ei poket nähny siinä tungoksessa omia sukkiaankaan. Muuten oli vitun hauskaa.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Herra Rapu
17.01.2005 10:19:50

Joku urpo löi kyynerpäällä huulen auki. Onneksi itse olin herrasmies enkä käyttänyt hattua kun löin takaisin. =) Ei poket nähny siinä tungoksessa omia sukkiaankaan. Muuten oli vitun hauskaa.

Noo mut toihan oli ihan normaalia. :)

Missä biisissä oli muuten kovin moshpitti? Järkkärikaveri kerto vaan ettei tonne yleisöön viitti mennä kun tulee heti kyynerpäästä..
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
MV
17.01.2005 10:23:51
Hittolainen, kun olisin halunnut olla tuolla! Pistäkää niitä kuvia nyt prkl...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
MrQ
17.01.2005 10:26:41
Noo mut toihan oli ihan normaalia. :)

Missä biisissä oli muuten kovin moshpitti? Järkkärikaveri kerto vaan ettei tonne yleisöön viitti mennä kun tulee heti kyynerpäästä..

Sehän oli ihan posketonta. Cutter valitteli saaneensa joka puoleleta turpaan sielä kun oli katsomassa teitä. :D

A new level oli henkilökohtaisesti aika kova, ja slaughtered.

Mä tän sanon: Teemu örisee anselmon hautaan mennen tullen.
VÄKIPÄÄ
17.01.2005 10:34:00
Lompakko-, a.k.a. "katu-uskottavuusketju" ei ole hyvä keksintö pitissä! Itse lensin selälleni, ketju jäi jonkun käteen ja housuthan siinä repes. Tuli meinaan hommattua niin tukeva ketju ettei se katkea kun pari edellistä on silppuuntunut erilaisiin penkkeihin.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Deathrace King
17.01.2005 12:37:19

No alkupuoliskollahan yleisö oli aika vaisua, vaikka kovia ralleja tulikin heti alkuun. Jostain about Heresystä lähtien alkoi meno olla jo todella rankkaa. Kovimpia pittejä ehkä seuraavien biisien aikana: Heresy, Fucking Hostile, Cowboys from Hell, Domination, I'm Broken, Drag the Waters, Mouth for War, Becoming ja Cemetery Gatesin mättökohdat.

Eikä siellä mistään kyynerpäästä tullut, oikein asiallista hevipitti-meininkiä. HC jampatkin tajusi pitää ne nyrkit ja jalat alhaalla. Hollowin aikana tosiaan tunnelma oli sanoinkuvaamattoman hieno, ja kovimmillakin karjuilla meinasi silmäkulmat kostua ;)
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Gor-Gor
18.01.2005 11:20:09
Varmasti oli hieno tapahtuma, harmi etten päässyt lähtemään... Onneksi pääsin edes hiukan maistelemaan Pantera-tunnelmia viikkoa ennen tota keikkaa, Amoral ja Godsplague vetivät Salossa hyvät setit, mukana myös Panteran biisejä...
Ei tarvitse olla hyvä ollakseen paras!
Herra Rapu
19.01.2005 09:21:12 (muokattu 19.01.2005 09:21:25)

Täällä oli aika hyviä fotoja..

http://www.vedenpaa.com/eldiablo/pi … dir=bands/dimen_nimeen/dimen_nimeen

Muitakin kuvia löytyy ja ne laitetaan lähitulevaisuudessa nettiin gallerian muotoon.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)