Aihe: Hughes & Kettner, EditionBlue 30W kitaravahvistin?
1 2
LMN
16.01.2005 17:29:28 (muokattu 16.01.2005 17:29:52)

Liekö tuo 60W jo liian iso kotikäyttöön? Pystyykö sillä soittamaan hiljasilla volyymeillä kunnolla?

No trankkupelikun on, niin ei tarvitse huudattaa kuten putkipelejä. Itse olen soitellut kerrostalossa tällä 60 wattisella (hiljaa tietysti) ja hyvät soundithan siitä irtoaa. Ja pärjäilee myös myöhemmin treeniksellä... Mikähän siinä muuten on kun H&K:t tuppaa olemaan suht aina melko kovaäänisiä, mallista riippumatta. Siis verrattuna muiden valmistajien saman tehoisiin peleihin... Mutta laita pikaviestiä, jos tuo mun peli kiinnostaa...
Billsner
16.01.2005 20:12:53
Tuo h&K:n sininen ei kyllä kuulokkeiden läpi kuulosta kovin hyvältä. Ei ainakaan minun mielestä. Kannattaa testata sekin.

Kun kerta oulussa asut niin käy testaamassa myös line6:sen pienemmät spiderit. Nekin on kotisoittoon erinomaisia. Suosittelen myös kokeilemaan Behringerin V-Amp II:sta sekä Line 6:sen POD:ia jos kuulokkeiden kautta aiot paljon soittella.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
anticube
16.01.2005 20:26:32 (muokattu 16.01.2005 20:33:59)
Tuo h&K:n sininen ei kyllä kuulokkeiden läpi kuulosta kovin hyvältä. Ei ainakaan minun mielestä. Kannattaa testata sekin.

Kun kerta oulussa asut niin käy testaamassa myös line6:sen pienemmät spiderit. Nekin on kotisoittoon erinomaisia. Suosittelen myös kokeilemaan Behringerin V-Amp II:sta sekä Line 6:sen POD:ia jos kuulokkeiden kautta aiot paljon soittella.

Tarkoitus ei siis ole soitella paljon kuulokkeiden kautta, mutta mahdollisuus siihen pitää kuitenkin olla.

Kiitoksia kaikille vastauksista :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)