Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halvat DJ_kamat?
1
jukej
25.02.2003 14:44:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mitä ja mistä kannattais ostella että sais kotikäyttöön dj-kamat halvalla??
 
JUKE RULES OK
dB
25.02.2003 18:00:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mitä ja mistä kannattais ostella että sais kotikäyttöön dj-kamat halvalla??
 
Säästä ne rahat ja osta hiukkasen myöhemmin parmmat. :)
Jos vinyylisoittimia etit niin Technics on aivan ehdoton. Kestää pitkään ja aivanvarmasti on laadukas!
 
Cd-soitin puolella luottaisin Pioneerin, tai Denonin soittimiin. Esim Pioneer CDJ-100 tai CDJ-500 ovat aivan loistavia soittimia molemmat. Itse suosittelisin tuota CDJ-500 soitinta. Olen sitä käyttänyt paljon ja se on ammattikäytössä hyvä, jollei paras.
 
Mikserikin varmaan olis mun valinnalla Pioneer, mutta Stanttonilta ja muilta ns. halpamerkeiltä esim. Behringer ovat aivan kelpuutettavia laitteita. Esim Behringerin DJX400 on ihan riittävä kotimikseriksi. Hintaa on Thomann:illa 148e.
 
Mutta, suosittelen todellakin sääsätämään hetken ja sitten vasta ostamaan jotakin. Katsele käytettynä, jos rahat eivät uusiin riitä. Jos riittävät, käänny www.thomann.de kaupan puoleen.
 
hörhö
25.02.2003 19:57:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kotikäyttöön dj-kamat
 
No meneehän ne kotibileet noinkin.
 
Jean
25.02.2003 20:43:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


No meneehän ne kotibileet noinkin.

 
No, kotikäyttöönkin mieluusti paremmat kuin täyttä pas***! eikös? Jos kotibileisiin soittimia meinaa, niin siihen kelpaa kotihifi. Tai omnitronic(=huonompi kuin sonyn/philipsin/yms kotihifistely), mutta voi sanoa "dj" soittimiks.
 
-K-
25.02.2003 21:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mitä ja mistä kannattais ostella että sais kotikäyttöön dj-kamat halvalla??
 
Siis meinaatko nyt scratchaus vehkeitä vai oikein cd-soittima yms. Tuota pioneerin CDJ-100:sta en kyllä suosittele kenellekkään, helvetin kallis verrattuna ominaisuuksiin. Olen huomannut että kannattaa ostaa paskemman merkin parhaimpia malleja ennemmin kuin hyvän merkin karvalakkimalli. Ja kestää ne muutkin kun teknarit, vaikka itselläkin on tuollainen niin ei vieressä oleva suoraveto omnitronicci paljon häpeä ja omni on minulla ollut jo kauan.
 
jukej
26.02.2003 12:25:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis scratchaukseen(???) mä niitä meinaisin...
 
Ainoa vikani on vaatimattomuus.
Jean
26.02.2003 14:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Siis meinaatko nyt scratchaus vehkeitä vai oikein cd-soittima yms. Tuota pioneerin CDJ-100:sta en kyllä suosittele kenellekkään, helvetin kallis verrattuna ominaisuuksiin. Olen huomannut että kannattaa ostaa paskemman merkin parhaimpia malleja ennemmin kuin hyvän merkin karvalakkimalli. Ja kestää ne muutkin kun teknarit, vaikka itselläkin on tuollainen niin ei vieressä oleva suoraveto omnitronicci paljon häpeä ja omni on minulla ollut jo kauan.

 
Kyllä tuo omnitronic on aika susi verrattuna teknariin. Olen kuullut ja kokenut niistä niin paljon huonoa että en suosittelisi niitä kenellekään. Stantonin parhaimmat mallit tai esim Vestax myös voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Mutta, nekin maksavat ihan riittävästi, joten Teknariin kannattaa säästää.
 
-K-
26.02.2003 18:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No liekö sitten muilla ollut maanantaimalleja, vai minulla joku erikoisen hyvä kappale mutta ei minulla nyt ole omnitroniceista oikeen mitään pahaa sanottavaa.
 
Halvimmalla scratchauksen kiehtovaan maailmaan pääse varmaan sillä thomanin numark battle packilla, ainoa muutos mitä minä niihin tekisin on että neuloiksi shuren M44-7:t. Noilla luulisi alkuun pääsevän. Toki jos rahaa on mahdollista käyttää enemmän niin tietysti parempia laitteita kehiin, jos laitteet ovat täyttä skeidaa niiin voi innostus tyrehtyä nopeasti. Paljonko sinulla on rahaa käytettävänä noihin laitteisiin ? Saksasta minä tilaisin , silloin kun itse ostin ensimäisiä laitteitani makselin niistä mansikoita johonkin p**leen ljudiaan, nykyäänhän siillä myydään jotain opetusvideoitakin jotka saattavat olla hyödyksi aloittelijalle ellei kukaan opeta.
 
elementti
20.03.2003 13:25:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs sitten ei-scratchiin? Kun kattelin vähän tuolta thomanilta niin... mites, onko esim. nämä vehkeet ihan leluja?
 
http://www.netzmarkt.de/thomann/omn … tronic_cdp_381_prodinfo.html?iwid=3
 
http://www.netzmarkt.de/thomann/beh … x200_pro_mixer_prodinfo.html?iwid=3
 
tai tuo halvempi malli
 
http://www.netzmarkt.de/thomann/beh … x100_pro_mixer_prodinfo.html?iwid=3
 
En alaa kummosemmin tunne, mietityttää vähän, että onko noista cd-soittimista mihinkään vai pitäisikö ihan luottaa vanhoihin kunnon savikiekkoihin. Konemusa on ollut tähän asti mukana ainoastaan kuuntelupuollella, tässä siis ihan vaan kattelen ja tutkiskelen että jos...
 
Muusikko joka käveli baarin ohi.
elementti
22.03.2003 18:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai nyt joku osaa jotain sanoa? Tuohon mikserilistaan voisi vaikka lisätä juuri tuon Behringerin DJX400-härvelin, jonka joku ihan toimivaksi vehkeeksi jo mainitsikin.
 
Muusikko joka käveli baarin ohi.
Jean
22.03.2003 19:25:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai nyt joku osaa jotain sanoa? Tuohon mikserilistaan voisi vaikka lisätä juuri tuon Behringerin DJX400-härvelin, jonka joku ihan toimivaksi vehkeeksi jo mainitsikin.
 
Tuo Behringer on kyllä ihan ok tasone mikseri. Pikkubroidilla on tuollainen ja sitä kokeilleena voin sanoa että yllätyin suuresti. Se olikin laadukkaanpi mitä luulin.
 
Hinta/laatu-suhde kohdallaan. T-kaupassa n.150,- ei paha...
 
elementti
22.03.2003 19:28:28 (muokattu 24.03.2003 12:49:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomanilla lukee DJX400:n hintana 125 euroa. Ei ihan paha sinänsä jos kerran toimii.
 
edit: Niin, lähinnä että osaako joku sanoa tosta cd-soittimesta jotain? Se tässä lähinnä mietityttää että onko noi cd-vehkeet täyttä roskaa.
 
editedit: Eikö kukaan vaivaudu?
 
Muusikko joka käveli baarin ohi.
kauppinen.pete
22.10.2012 13:17:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla olis myynissä pioneerin keikka laatikko jossa pioneerin cdj-500 soitin siis yksi kpl kun toinen hajos ja sitten sisällä on pioneerin 500 mikseri myyn edullisesti jos joku haluaa ostaa myyn ne tarpeettomana saat kiinni kauppinen.pete@gmail.com niin tavarat ovat helsingissä
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «