Juniper 16.01.2005 20:50:34 | |
---|
Yksi varteenotettava soitin on huuliharppu. Pieni, halpa ja kulkee helposti mukana. Opettelu on aika helppoa. Ja isona plussana tätä voi opetella soittamaan missä vaan, kun ei tarvitse rahdata isoa laukkua yms. |
+Jos taas idolisi käyttävät viittoja, niin koskettimet ovat oikea valinta Tuo oli hyvä. |
LosNalles 16.01.2005 22:41:56 | |
---|
Kiitos vastanneille. Nyt taas armeijan vihreät kutsuvat, mutta märehdin eri vaihtoehtoja seuraavan viikon metsässä. Luonnollisestikaan tämän jälkeen tulevia vastauksia en pääse ennen ensi viikonloppua lukemaan. Ei mulla ole mitään fiksua sanottavaa. |
Gamka 18.01.2005 13:26:57 | |
---|
Tuosta soittotunneilla käymisestä vielä. Jos menet yksityiselle (etkä esim. musiikkiopistoon), niin voit hyvinkin saada sovittua tunnit vain esim. joka toinen viikko. Itselläni sovitaan seuraava tunti aina edellisellä tunnilla, joten viikonpäivä ja kellonaika vaihtelee lähes aina. Ainakin mulle tämä sopii hyvin, koska ärsyttää olla kiinni jossain joka viikko samaan aikaan. |
Torniojaws 18.01.2005 15:01:40 | |
---|
Ei sitä neljä kitaristia voi bändiä perustaa, ei mitenkään. Ei mikään sitä estä. Ennakkoluulot vain. Jokainen kitara soittaa erilaista osiota. Yksi kitara vaikka akustissointuja kun toinen kitara maalailee kaiun ja efektien kera, kolmannen kompatessa powereita ja neljäs vaikka tiluja. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Lord of the strings 21.01.2005 09:04:26 | |
---|
Ryhdy basistiksi. Basisteista on pulaa "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Super_hevari ) 21.01.2005 22:41:03 | |
---|
Alat vaa kiippareita soittelee. -Kosketinsoittajista on pulaa=bändiin pääsee suht helposti -Helppo opetella perus soitto... -...kuitenkaan haasteet ei lopu. |
LosNalles 21.01.2005 23:38:05 (muokattu 22.01.2005 20:44:06) | |
---|
Nih, lomilla taas. Vaihtoehdot on aika reilusti supistunut mielessä, mutta katsotaan.. Ei mulla ole mitään fiksua sanottavaa. |
LosNalles 22.01.2005 20:44:27 | |
---|
Nonii, olen kallistunut kohtalaisen vahvasti rumpujen osalle, koska se tuntuu mielenkiintoisimmalta, ja siihen saan kaverista opettajan. Kuten ehkä aikaisemminkin jo tullut selväksi, rumpujen hankinta ei vielä ole ihan ajankohtaista, mutta kuitenkin. Erinäisistä syistä olen joutunut toteamaan, että sähkörummut ovat minulle tässä vaiheessa ainoa vaihtoehto. Taino, lähinnä yksi syy. Melu. Vanhemmat eivät varmasti jaksa kuunnella, ja opiskelukämpässä tuskin on riittävää äänieristystystä kun sinne saakka pääsen. Päätös on jo tehty (ellei jostain tule jotain loistavaa ideaa, jota en vielä ole keksinyt), joten toivon säästyväni "sähkörummut ovat perseestä, älä osta"-viesteiltä. Varsinkin kun sen vähän mitä olen lukenut, niin niistä pitäminen tai pitämättömyys on kohtalaisen henkilökohtaista. Kyselisinkin että mitä sähkörumpujen soittoon tarvitsee, ja mikä olisi niinkin aloittelijalle kuin minä, sopiva setti. Ja sanokaa jos haluatte tämän viestin mieluummin Rummut-osioon :). Ei mulla ole mitään fiksua sanottavaa. |
srgi 26.01.2005 17:23:06 (muokattu 26.01.2005 17:24:00) | |
---|
Joo vaik ootki jo päättäby ni aattelin sanoo niille jotak viel miettii et mitä haluu soittaa ni jos soittaa blues jazz yms musiikkia ni basso on hyvä siin on vaihtoehtoja ja vaikeus ei lopu hetkessä, mut jos soittaa rankempaa ni voin sanoo että aika turhauttavaa se on. ei paljo harjottelu motivaatiota soittaa semmosta kohtalaisen yksinkertasta asiaa. Näin puhuu basisti joka soittaa rankempaa musaa. Nyt tällähetkellä soittaa rumpujaja bassoa:D Tosin hevibändeissäkin on taitavia basisteja ja niillä riittää tekemistä mut alottelevassa bändissä ei niinkään. Kavereitten kaa se on kyl kivaa soittaa bassooki bändissä. bassolla on hyvä ottaa tunteja ni oppii uusia asioita 10x helpommi. Tulipas oikee romaani vastaus. Heavy on paskimmillansakkin parasta. |
hörhö 26.01.2005 18:32:05 | |
---|
Nonii, olen kallistunut kohtalaisen vahvasti rumpujen osalle, koska se tuntuu mielenkiintoisimmalta, ja siihen saan kaverista opettajan. Mikäli noin päätit, niin katsohan, että kaverisi on hyvä->pätevällä opettajalla opiskellut. Jos ei, niin laita vaikka ilmoitus paikallisen musiikkiopistosi seinälle. Kunnollinen tekniikka on tärkeä(edesauttaa soittamista valtavasti ja säästää kroppaa). "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Hot RedX 27.01.2005 10:00:12 | |
---|
miten ois sello? |
XBreed 27.01.2005 10:26:35 | |
---|
Mitenkäs ois ukulele? Keksin ihan nopeasti montakin plussaa: +hyvin edullinen soitin (maksoin omastani 25e) +helppo oppia perusteet +pieni eli kulkee vaivattomasti mukana +internetistä löytää paljon oppimateriaalia Soittimen saatavuus saattaa olla pieni miinus. Soittakaa Paradroid! Eiku... |
Kampuzzjeah! 27.01.2005 13:20:31 | |
---|
opettele soittamaan koskettimia. sitten voisit soittaa soolojakin... Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
Chester 27.01.2005 17:33:55 | |
---|
Joo hei! Neljä skittaa! Bändi! Hyvä idea. Neljän kitaran bändi. Harmi vaan että täällä on lähimmän kitaristin luokse 25km : / Joku muu saa perustaa... Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |