Dr.El 16.01.2005 18:38:59 | |
---|
eli pitäs saada kitaroita nauhoteltua mutta en saa tuota Kristal Audiota toimiin..kuuluu vaan särinää kun yrittää pistää saundia. Eli oisko muita ohjelmia mithin sais noita saundeja..? Revolution I$ My Name |
Juntunen 16.01.2005 19:35:38 | |
---|
Kerrotko miten yrität nauhoittaa? |
Aikasemmin ko kone oli melko sekasin niin sain kuuluun äänen mutta se tuli viiveellä...nyt en kuitenkaan saa mitään kuuluun muutako särinää.Mutta en kyllä ole mikään nero noiden ohjelmien käytössä...että jos vaikka vois joku kertoa mitä pitäs tehdä että ton sais toimiin... Revolution I$ My Name |
Juntunen 16.01.2005 19:43:04 | |
---|
Mikä äänikortti on käytössä ja miten kitara on kytketty koneeseen? |
Dr.El 16.01.2005 19:45:39 | |
---|
Live äänikortti(oiskohan siinä sen viiveen syy) ainoastaa kitarapiuha menee koneen taakse. viimeksi kun nauhoitin niin oli mikseri välissä... Revolution I$ My Name |
Juntunen 16.01.2005 19:48:53 (muokattu 16.01.2005 19:51:30) | |
---|
Live äänikortti(oiskohan siinä sen viiveen syy) ainoastaa kitarapiuha menee koneen taakse. viimeksi kun nauhoitin niin oli mikseri välissä... Jep. Viive johtuu ainakin live-kortin ajureista. Alla olevasta osoitteesta saat kx-projectin ajurihässäkän, jolla saa SB-kortteihinkin siedettävät latenssit. http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1 EDIT: Ja Kristal kyllä ohjelmana on ihan toimiva. Siihen kun laitat esimerkiksi ilmaiset Guitarsuite-plugarit, niin saat sieltä efektiä ja vahvistinmallinnusta. http://www.simulanalog.org/guitarsuite.htm |
Dr.El 16.01.2005 19:50:23 | |
---|
Jep. Viive johtuu ainakin live-kortin ajureista. Alla olevasta osoitteesta saat kx-projectin ajurihässäkän, jolla saa SB-kortteihinkin siedettävät latenssit. http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1 onko muuten mitään hyvää ohjelmaa jolla vois sitte nauhottaa niin ettei se viive tulis...? Revolution I$ My Name |
Juntunen 16.01.2005 19:52:36 | |
---|
onko muuten mitään hyvää ohjelmaa jolla vois sitte nauhottaa niin ettei se viive tulis...? Juu elikkä viive ei johdu ohjelmasta eikä korjaudu ohjelmaa vaihtamalla. Kortin ajureissa on syy. |
Dr.El 16.01.2005 19:58:22 | |
---|
Juu elikkä viive ei johdu ohjelmasta eikä korjaudu ohjelmaa vaihtamalla. Kortin ajureissa on syy. No voiko se tehdä sitte niin päin ko joskus nauhottelin Logic Platiniumilla niin se ääni tuli oikein nauhottaessa mutta ko kuunteli sen mitä oli nauhottanu niin se oli sitte viiveellä? no onko mulla mitään järkevää mahdollisuutta nauhotella niitä kitaroita...? Revolution I$ My Name |
Juntunen 16.01.2005 20:03:49 (muokattu 16.01.2005 20:04:43) | |
---|
no onko mulla mitään järkevää mahdollisuutta nauhotella niitä kitaroita...? Minä suosittelisin noita KX-projectin ajureita. Niillä saat viiveen pois tai ainakin hyvin pieneksi ettei haittaa enää. Haulla löytynee lisää tietoa niistä. On monessa ketjussa ollut puhetta. Kitarasoundia pystyy sitten säätelemään esimerkiksi noilla Guitarsuiten plugareilla. Sieltä saa ihan mukavasti soundia irti jos jaksaa säätää. EDIT: Esim. meidän bändin viimedemon biisien kitarat on tehty juuri tuolla Guitarsuitella. www.mikseri.net/dian |
Dr.El 16.01.2005 20:07:02 | |
---|
Minä suosittelisin noita KX-projectin ajureita. Niillä saat viiveen pois tai ainakin hyvin pieneksi ettei haittaa enää. Haulla löytynee lisää tietoa niistä. On monessa ketjussa ollut puhetta. Kitarasoundia pystyy sitten säätelemään esimerkiksi noilla Guitarsuiten plugareilla. Sieltä saa ihan mukavasti soundia irti jos jaksaa säätää. EDIT: Esim. meidän bändin viimedemon biisien kitarat on tehty juuri tuolla Guitarsuitella. www.mikseri.net/dian hajin jo nuo ajurit.mutta ongelma olikin nyt se että en saanu kuuluun mitään soittoa.Särinää vaan. Revolution I$ My Name |
Juntunen 16.01.2005 21:10:44 | |
---|
hajin jo nuo ajurit.mutta ongelma olikin nyt se että en saanu kuuluun mitään soittoa.Särinää vaan. Tuota onkin sitten hankalampi lähteä paikantamaan.. Onhan piuha kunnossa ja oikeassa reiässä äänikortissa. Jos on vaikka mikkireiässä ja kortin asetuksista se mikkiboosti päällä, niin saattaapi särinää tulla. Tai sitten on ajurit jotenki jumissa tms. |
StJerky 17.01.2005 10:16:48 | |
---|
hajin jo nuo ajurit.mutta ongelma olikin nyt se että en saanu kuuluun mitään soittoa.Särinää vaan. Minulla kävi niin, että kun asensin KX-ajurit, niin Kristal ei nauhoittanut enää mitään (ei edes särinää). Muut ohjelmat nauhoittavat normaalisti. Uudelleen asennus (Kristalin tai ajurien) ei vaikuttanut. Kaikkia Kristalin asetuksia kokeilin ja apua hain monelta forumilta. Minulla myös SB Live. |
superfly 17.01.2005 13:24:05 | |
---|
http://www.asio4all.com/ Tuolta löytyy. KX-ajureiden virkkaus toimintakuntoon on aika kimuranttia touhua ja ei ihan välttämättä kaikilta onnistu, esim. minä en saanut pihaustakaan ulos siitä. Asio4All oli paljon helpompi säädettävä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Juntunen 17.01.2005 13:32:46 | |
---|
http://www.asio4all.com/ Tuolta löytyy. KX-ajureiden virkkaus toimintakuntoon on aika kimuranttia touhua ja ei ihan välttämättä kaikilta onnistu, esim. minä en saanut pihaustakaan ulos siitä. Asio4All oli paljon helpompi säädettävä. Joo kiitoksia tiedosta. Itellä ei oo tosiaan kokemusta tuosta Asio4all-hässäkästä. KX:t on toiminu missä minä oon niitä nähny. |
Milkop 19.01.2005 11:02:09 | |
---|
Mitenkäs kitaran kytkentä koneeseen? Piuha kitarasta äänikortin input-kohtaan? Onkos muuten mistä saatavana sitä pienempää päätä kitarapiuhan päähän, että saisin sen kytkettyä äänikorttiin? Toivottavasti ymmärsitte, mitä tarkoitan. Kristallin kanssa olisi tarkoitus ruveta nauhoittamaan omaa rämpytystä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
pkhlo 19.01.2005 14:39:47 | |
---|
Onkos muuten mistä saatavana sitä pienempää päätä kitarapiuhan päähän, että saisin sen kytkettyä äänikorttiin? Esim. Jess!, Biltema, varmaan KodinAnttila. Nuista saapi huokealla. Sit löytynee lähes jokaisesta kodinkoneliikkeestä, musakaupoista, huoltoasemalta oon joskus ostanut. Et on näitä. Pastilli?
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Milkop 20.01.2005 13:48:46 | |
---|
Esim. Jess!, Biltema, varmaan KodinAnttila. Nuista saapi huokealla. Sit löytynee lähes jokaisesta kodinkoneliikkeestä, musakaupoista, huoltoasemalta oon joskus ostanut. Et on näitä. Tänks. Pitääpä käydä paikallisessa musaliikkeessä kyselemässä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Migo 28.01.2005 13:18:37 | |
---|
Tänks. Pitääpä käydä paikallisessa musaliikkeessä kyselemässä. Jatketaan tähän.Eli ensinnäkin itselläni on kannettavakone. Haluaisin äänitellä siihen. Ei ole mitään hajua noista ohjelmista ja liitoksista..Elikkäs helppikää hieman. Ilmeisesti piuhan pää tulisi tuohon mikin inputtiin?? Joku ohjelma ja tarpeelliset tiedot käyttöä varten. Kiitos. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Niq 28.01.2005 13:24:10 | |
---|
Jatketaan tähän.Eli ensinnäkin itselläni on kannettavakone. Haluaisin äänitellä siihen. Jotenkin tuntuu että tätä olisi kysytty ennenkin. Noin vähän allekirjoitustasi apinoiden. Hakua, FAQista löytyy paljon tietoa jne. Muah! |