hanipai 25.02.2003 17:35:32 | |
---|
Mikä vois olla hyvä joko lattia- tai räkkimalli? |
Lilli 25.02.2003 17:41:15 | |
---|
Mikä vois olla hyvä joko lattia- tai räkkimalli? No ota Yamaha DG Stomppi, siinä on prosessori ja floorboardi samassa. Hintakin St.Pauls Soundissa noin 350€. On kyllä monipuolinen peli. -Pitäkää varanne lehmät, sillä elämä on lyhyt ! |
hanipai 25.02.2003 18:17:59 (muokattu 25.02.2003 18:24:26) | |
---|
No ota Yamaha DG Stomppi, siinä on prosessori ja floorboardi samassa. Hintakin St.Pauls Soundissa noin 350€. On kyllä monipuolinen peli. Mites jos hommaisin esim.TC M300 efektilaitteen, niin mitä kannattais hommata kitaraa varten? Etuaste? En täs kumman valitsisitte näistä Korg AX1500G:n vai Zoom GFX-8:n? Noi laitteet on käynyt mielessä. Oon ajatellut jos käyettynä löytäis laitteet hintaan n.300e On käynyt mielessä myös Line6:sen DL4.
|
vjvesa 25.02.2003 19:34:13 (muokattu 25.02.2003 19:35:14) | |
---|
Bossin uusi multiefekti on varmasti tsekkaamisen arvoinen. Suomen listahintakaan ei tainut olla yli 350e:n. Kaikki efektit näyttää olevan hyvin säädettävissä. Efektien laatu tietysti on kysymysmerkki, esim. eroaako laitteen säröt paljon bossin mallintavasta multisäröboksista... No onhan bossit laatulaitteita. http://www.bosscorp.co.jp/en/ME50.htmlKamalista profiilista |
Tiedätkin varmaan, mutta varmuuden vuoksi: toi Line6 DL4:nen on pelkkä delay/echo-mallintaja eikä sisällä mitään muita efektejä (no okei, on siinä pari modulaatiodelayta). Oli vaan pakko sanoa kun tuntuu hieman oudolta, että harkitset joko multiefektin ostoa tai sitten DL4:sen. LISÄYS: Vai tarkoititko, että olet miettinyt sekä multiefektin että DL4:sen ostoa? Toi BOSS OD-20 + Line6 DL4 kuulostaa ihan hyvältä. Siihen sitten maun mukaan modulaatioefektejä ja muita. Koko homma riippuu aika paljon siitä, mitä haet. |
hanipai 26.02.2003 16:39:53 | |
---|
Tiedätkin varmaan, mutta varmuuden vuoksi: toi Line6 DL4:nen on pelkkä delay/echo-mallintaja eikä sisällä mitään muita efektejä (no okei, on siinä pari modulaatiodelayta). Oli vaan pakko sanoa kun tuntuu hieman oudolta, että harkitset joko multiefektin ostoa tai sitten DL4:sen. LISÄYS: Vai tarkoititko, että olet miettinyt sekä multiefektin että DL4:sen ostoa? Toi BOSS OD-20 + Line6 DL4 kuulostaa ihan hyvältä. Siihen sitten maun mukaan modulaatioefektejä ja muita. Koko homma riippuu aika paljon siitä, mitä haet. oon miettinyt vähän kaikennäköistä, mutta en ole päässyt puusta pitemmälle. Nyt mietin, että, jos säilyttäis V-Amp 2:sen ,niin millä sitä höystäis ja toi OD-20 tuli mieleen. Sopiikohan ne hyvin yhteen? En oo aatellu hommata sekä multiefektiä että DL-4:sta. Tiedän kyllä DL-4:sen, mutta kiitos kuitenkin huomautuksesta, sillä joku ehkä oppi jotain. |
hanipai 26.02.2003 16:45:47 | |
---|
oon miettinyt vähän kaikennäköistä, mutta en ole päässyt puusta pitemmälle. Nyt mietin, että, jos säilyttäis V-Amp 2:sen ,niin millä sitä höystäis ja toi OD-20 tuli mieleen. Sopiikohan ne hyvin yhteen? En oo aatellu hommata sekä multiefektiä että DL-4:sta. Tiedän kyllä DL-4:sen, mutta kiitos kuitenkin huomautuksesta, sillä joku ehkä oppi jotain. Toi Zoom GFX-8 tuntuisi kaikista kompakteimmalta ratkaisulta ja ihan hyvä soundiselta. Toi digitaalihärvelit vs analogihärvelit vastaa varmaan kiistelyä syntsapuolella VA j digitaalisyna vs analogiset tai ainakin tulee mieleen se heti, kun kuuntelee pedaalit vastaan multiefektit keskustelua. No kyllä mä tykkään että löytyy muististakin (patchit) jotain eikä kaikkea tartte ruuvata nupikoista. Sounditkin on varmaan ihan hyvät multiefekteissä, jos ei ammatikseen soittele?
|
kimurantti1 02.03.2003 18:03:02 | |
---|
Osta ihmeessä Korg Toneworks AX1500G, mun mielestä ainakin parhaita mitä siihen hintaluokaan saa. En oo ite kertaakaan katunu ososta. Kimurantti |
hanipai 02.03.2003 19:48:49 | |
---|
Osta ihmeessä Korg Toneworks AX1500G, mun mielestä ainakin parhaita mitä siihen hintaluokaan saa. En oo ite kertaakaan katunu ososta. No kyllä toi Zoom GFX-8 on ominaisuuksiltaan parempi ja hintakaan ei oo käytettynä paljoo korkeampi. Näin viikon aktiivisen pohdiskelun jälkeen oon ehkä taipumassa sen ostoon. |