Tilasin tuollaisen vahvistimen 550 eurolla uutena. Ei hirveän paha hinta. Mahtaako joillain olla kokemuksia kyseisestä vehkeestä? Kokeilin hakuakin, mutta ei ollut oikein fiksua tietoa liikenteessä tai en ainakaan huomannut. Sveitsi |
Kassu 16.01.2005 15:16:16 | |
---|
Näin mäkin aina teen. Eka tilaan kamat, sitten rupean ottamaan selville että onko se hyvä. |
PepeAngst 16.01.2005 15:32:31 | |
---|
Näin mäkin aina teen. Eka tilaan kamat, sitten rupean ottamaan selville että onko se hyvä. Teetkö oikeasti vai vit***iletko? :) Olen hommannut kaikki laitteeni aina tällain. Ikinä en ole kokeillut mitään ennen ostoa. Tyhmäähän se on, mutta ei kiinnosta. Sveitsi |
Kassu 16.01.2005 15:44:23 | |
---|
Teetkö oikeasti vai vit***iletko? :) Olen hommannut kaikki laitteeni aina tällain. Ikinä en ole kokeillut mitään ennen ostoa. Tyhmäähän se on, mutta ei kiinnosta. Molempia. Esim. Ukulelen tilasin kokeilematta. Niin ja en kokeillut vahvistintani, kun ostin sen. Tosin olin soittanut ~100 kertaa samanlaisella. Joo ja kaapin tilasin kokeilematta. En jaksanut marshallin tehtaalle lähteä. Tosin olin soittanut ~100 kertaa samanlaisella. |
gator 16.01.2005 17:54:52 | |
---|
Vaihdat siis laneyn tubefusionin valvestateen. Rokkenroll Elektroakustinen Landola myytävänä. Osta pois! |
Exhausted 16.01.2005 18:14:35 | |
---|
Valvestate on hybridi vaikka kuinka nimessä lukisi valve ja hybridi ei ole yhtä hyvä kuin putki, ainakin kun Marshalleista on kyse. Hevinrynkytykseen sen kihinävoittoinen saundi on toki omiaan, ja voipa siitä kelvollisen perussärönkin saada. Luotettavuus oli ainakin keskimmäisen sukupolven valvestateissa ongelmana, näistä uusista en niin tiedä. Samalla rahalla varmaan olisi saanut ainakin käytetyn putkinupin... |