msm40 26.02.2003 12:48:11 | |
---|
Olen hankkimassa lattia mallista putkietuastetta putkivahvarin seuraksi ja ajattelin kysellä mielipiteitä kyseisistä laitteista. Hinta, laatu, monipuolisuus jne. |
Teijo 26.02.2003 13:02:34 | |
---|
Viimeisessä Guitar Player lehdessä oli noista putkietusista vertailu, HK:t tosin loistivat poissaolollaan, prkl! |
ForSakeN 26.02.2003 13:09:49 | |
---|
Jos ei hinnalla ole väliä niin mesa jos on niin h&k tubeman voi olla ihan hyvä ostos. H&K:stakin saa ihan tuhdit soundit. Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
Chemo 26.02.2003 13:20:25 | |
---|
T-kaupan hinnat noille näyttivät olevan: V-Twin 738,- Tubeman 315,- Tube Factor 229,- Kokemuksia ja mielipiteitä tosiaan kiinnostaisi kuulla noista. Entäs millainen on EH:n Hot Tubes - oletteko törmänneet? |
Tumppi38 26.02.2003 13:31:34 | |
---|
T-kaupan hinnat noille näyttivät olevan: V-Twin 738,- Tubeman 315,- Tube Factor 229,- Kokemuksia ja mielipiteitä tosiaan kiinnostaisi kuulla noista. ? V-Twin luuraa kotona ja toimii tosi hyvin. Itse käytän sitä efektinä eli otan sieltä säröt ja muut sitten toisista purkeista. Erittäin hyvää siinä on tuo 2 särö mahdollisuutta eli Blues ja Drive jotka ovat erittäin hyvässä suhteessa toisiinsa. Vetää vertoja Mesan vahvistinten säröille. Siis hinnasta huolimatta suosittelen. There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
ForSakeN 26.02.2003 13:36:41 | |
---|
Toki onhan mesalla vielä se v-1 joka on puolet halvempi kun V-twin Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
Chemo 26.02.2003 13:39:10 | |
---|
V-Twin luuraa kotona ja toimii tosi hyvin. Kiinnostavaa. Mistä ostit? Maksoitko jotain sen tyyppistä kuin mitä tuo T-kaupan hinta on? Ja tuoko noita kukaan maahan - voiko kokeilla, ovatko hinnat Suomessa ihan metsässä? Vähän tuommoiseen samanlaiseen käyttöön, säröpedaaliksi putkivahvistimen eteen, olen tuollaista aparaattia ajatellut. |
Tumppi38 26.02.2003 13:41:50 | |
---|
Kiinnostavaa. Mistä ostit? Maksoitko jotain sen tyyppistä kuin mitä tuo T-kaupan hinta on? Ja tuoko noita kukaan maahan - voiko kokeilla, ovatko hinnat Suomessa ihan metsässä? Vähän tuommoiseen samanlaiseen käyttöön, säröpedaaliksi putkivahvistimen eteen, olen tuollaista aparaattia ajatellut. Vaihdoin kaverin kanssa joten hintaa en osaa sanoa. Eikös levytukku tuo tota mesaa nykyisin maahan.
There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
Chemo 26.02.2003 13:47:57 | |
---|
Eikös levytukku tuo tota mesaa nykyisin maahan. Joo - näköjään tuo. Oikeastaan myös tuo V-1 tuntuu kiinnostavalta, se voisi olla aivan riittävä peli meikäläiselle sekin. Onks kellään? |
erkki merkki 26.02.2003 13:49:42 | |
---|
Kiinnostavaa. Mistä ostit? Maksoitko jotain sen tyyppistä kuin mitä tuo T-kaupan hinta on? Ja tuoko noita kukaan maahan - voiko kokeilla, ovatko hinnat Suomessa ihan metsässä? Koklaappa Musikantin kotisivuja. Myymälä sijaitsee Jyväskylässä ja siellä myydään kans Mesapöökiä, kuten myös Levytukussa, joka on maahantuoja.
|
J-PPP 26.02.2003 13:56:57 | |
---|
"Gimme a whiskey, ginger ale on the side...and don't be stingy, baby." |
askomiko 26.02.2003 14:02:21 | |
---|
Kaverilla oli vuoden-pari V-twin. Peavey Classicin ja Sundownin kanssa yritettiin siitä saada kivaa ääntä, mutta aina siinä kismitti joku. Jotenkin tahmainen ja epäselvä se oli, vaikka putketkin oli tuoreet. Ei paska, mutta ei loistava. Tubemänista taasen irtosi mieltä ilahduttavia ääniä heti. Vaikka sitä ei kai vahvarin eteen olekaan tarkoitettu, niin soundit kyllä toimi. Ainakin noilla hinnoilla valintani olisi enemmän kuin selvä. Bottle Rockettia en ole päässyt pläräämään. Hyvät parit joita pitäisi testata vierekkäin. V-twin - Tubeman. Bottle Rocket - Tube factor. Ja ainiin: http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=laitearviot&id=48http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=laitearviot&id=42"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
Chemo 26.02.2003 14:06:12 | |
---|
Koklaappa Musikantin kotisivuja. Thanks - itse asustan pk-seudulla, mutta olen kyllä käynyt Musikantissa Jyväskylässä käydessäni. Taisi olla viime vuonna kun ostin sieltä yhden spedunkin. No, anyway, Musikantin hinta V-Twinille (589,-) näytti yllättäen paljon paremmalta kuin Thomannin. |
Chemo 26.02.2003 14:37:21 | |
---|
Hyvät parit joita pitäisi testata vierekkäin. V-twin - Tubeman. Eli nämä siis putkietuasteiksi... Bottle Rocket - Tube factor. ...ja nämä vahvarin eteen säröspeduiksi? Speduksi itse olen jotain tuommoista miettimässä, eli mun ehkä kannattaisi lähinnä tiirailla V-1:stä tai Tube Factoria. Onko tietoa noiden kahden hintatasosta Suomessa? |
Muistelisin, että kun kävin viime perjantaina Levytukussa, niin näin siinä heti oven vieressä olevassa hyllyssä tuollaisen Mesan V-Twinin. Siinä samassa hyllyssä on esim. waheja ja jotain muitakin pedaaleita. |
monotone 26.02.2003 16:55:33 | |
---|
V-Twin luuraa kotona ja toimii tosi hyvin. Itse käytän sitä efektinä eli otan sieltä säröt ja muut sitten toisista purkeista. Erittäin hyvää siinä on tuo 2 särö mahdollisuutta eli Blues ja Drive jotka ovat erittäin hyvässä suhteessa toisiinsa. Vetää vertoja Mesan vahvistinten säröille. Siis hinnasta huolimatta suosittelen. Joo, saman suuntaiset on minunkin kokemukset. Itse hankin omani Kitarapajan vielä tuodessa Mesaa maahan. On meinaan hinnat Levytukun myötä pompanneet joltisestikin.
If knowledge hangs around your neck like pearls instead of chains, you are a lucky man. |
Tumppi38 27.02.2003 13:38:46 | |
---|
Speduksi itse olen jotain tuommoista miettimässä, eli mun ehkä kannattaisi lähinnä tiirailla V-1:stä tai Tube Factoria. Onko tietoa noiden kahden hintatasosta Suomessa? Toi Tube taisi olla Huttusella joku aika sitten, hintaa en muista...Käytetty tosin. Yx vielä jos sattuu eteen toi George Dennisin Tube On hyvä. Mulla juuri ennen V-Twiniä toimii hienosti myös V-Twinille gaini polkimena.. There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
Chemo 27.02.2003 13:56:06 | |
---|
Toi Tube taisi olla Huttusella joku aika sitten, hintaa en muista...Käytetty tosin. Yx vielä jos sattuu eteen toi George Dennisin Tube On hyvä. Mulla juuri ennen V-Twiniä toimii hienosti myös V-Twinille gaini polkimena.. Tattista. Täytyypä käväistä Huttusella joku päivä. Tuota Dennistä pitää myös katsella. |
Herra Rapu 27.02.2003 15:16:40 (muokattu 27.02.2003 15:17:29) | |
---|
T-kaupan hinnat noille näyttivät olevan: V-Twin 738,- Tubeman 315,- Tube Factor 229,- Kokemuksia ja mielipiteitä tosiaan kiinnostaisi kuulla noista. Entäs millainen on EH:n Hot Tubes - oletteko törmänneet? On näköjään Mesa kallistunut, ennen eero-hintoja tuli tuommonen V-Twin ostettua 3000 mk:aan. Ja en kyllä heittäs mistään hinnasta Boogieta pois. Mulla on V-Twin toiminut esivahvistimen esivahvistimena, V-Twin -> Rocktronin Chameleon. Chameleonista puhdas, melkein by-pass soundi EQ:n suhteen ja V-Twin sisään. Tuntuu että tuo Chameleon tiukentaa vähän Mesan soundia, tosin samalla putkisoundin aitous ja karheus kärsii.. soon vähän niinku laiskan miehen putkivehe. |