Sunrise 15.01.2005 16:50:45 | |
---|
Käyttääkö kukaan jotain jakkaraa kun soittaa istualtaan? Onko jotain liikkeitä mistä voisi ostaa jotain hyviä jakkaroita? Lähinnä sellaista baarijakkaran tyylistä, pyöreä, pehmeä istuin. |
Billsner 15.01.2005 18:11:09 | |
---|
Kyllä kait tuollaisia tuoleja löytyy lähes joka huonekalukaupasta. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa. |
...And Justice For All 15.01.2005 19:16:11 | |
---|
En oo pahemmin käyttäny mutta mieli tekis ostaa. Just semmonen punasella kankaalla verhoiltu baarijakkara, korkee... :D ...And Justice For Pastilli? |
jussimus 15.01.2005 19:18:08 | |
---|
Treeniksellä ollessani mä käytän aina jakkaraa, kun en soita. |
Skebaristi 15.01.2005 20:33:06 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta aika avutonta on touhu, jos ei tiedä mistä saa jakkaroita. :) Niin, asiaan. En käytä jakkaraa, koska en sellaista omista, sängyn reunalla yleensä soittelen. "No niin, no joo"
Pastilli? |
EtG 15.01.2005 21:15:12 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta aika avutonta on touhu, jos ei tiedä mistä saa jakkaroita. :) Niin, asiaan. En käytä jakkaraa, koska en sellaista omista, sängyn reunalla yleensä soittelen. Mistä noita sängynreunoja saa? Itseä on himottanut jo pidemmän aikaa... Itse soittelen ihan normi tietokonetuolilla. Pakkanen karistaa nudistit. |
Skebaristi 15.01.2005 21:21:13 | |
---|
Mistä noita sängynreunoja saa? Itseä on himottanut jo pidemmän aikaa... Itse soittelen ihan normi tietokonetuolilla. Custom-shop tavaraa. :) "No niin, no joo"
Pastilli? |
myrtonen 15.01.2005 21:33:00 | |
---|
Itse soittelen ihan normi tietokonetuolilla. Onko hyvät saundit? |
Jos siis tarkoitat keikalla niin meidän "akustisessa" bändissä kolmella kitaristilla joka soittaa akustista, ja kiipparinsoittajalla on baarijakkarat. Vähän tuollainen "Eagles" meininki. Minulla (basistilla) ei ole. "G-strings are for strippers" |
Hannu H. 15.01.2005 21:46:19 | |
---|
Mulla on puupenkkinen baarijakkara pienellä selkänojalla (tukee selkää sopivasti, mut ei oo soittimen tiellä). Tosi kiva siinä istuessa on soitella, mut tarttee kengät jalassa olla ku on vähän ohuet putket joille jalat asetetaan... "May the tone be with you" IHKK #19 |