Quark 15.01.2005 17:39:51 | |
---|
Mitäs mieltä olette kyseisestä kaverista? Itse tykkään kovastikin miehen kitaroinnista. Vaikuttaa aika monipuoliselta kaverilta. Ja monilla levyillä on varsin nimekkäitä soittajia Leen mukana. Suositelkaa ihmeessä jotain Ritenourin levyjä. Omistan tällä hetkellä levyt Color Rit, Stolen Moments ja Collection-nimisen kokoelman. Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset... |
totomiettinen 15.01.2005 18:05:20 | |
---|
Alkoi vähän aikaa sitten itseänikin kiinnostamaan, ja haluaisinkin tutustua herran musiikkiin paremmin. Hakusessa levy Feel the Night, jossa Gaddin syvälle taskuun ujutettuja grooveja. White men can't jump |
Sellanen levy kuin "Captain Fingers" taitaapi olla sieltä parhaasta piästä. EDIT: Tanssimusa osion topicissa "kuka soittaa kitaraa" tais olla herrasta keskustelua..ei myönteistä mutta keskustelua. Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
fish 16.01.2005 01:51:26 | |
---|
dolphin dreams ja rio funk -biisit kolahtivat joskus. en muista levyä. just nyt ei kyl jaksais kuunnella kyseistä kitaristia- |
Jucciz 16.01.2005 12:33:29 | |
---|
Hommaapa käsiisi levy "Alive in L.A." Ensinnäkin levyllä on ihan uskomattoman hienoja sovituksia Leen biiseistä sekä muutamia standardeja. Toinen juttu, mihin kiinnitin huomiota on se, että en ole tainnut missään live-levyllä ikinä kuulla yhtä hyviä soundeja. Aplodikohdat on suurin piirtein ainut vinkki liveympäristössä soittamiseen, on kyllä harvinaisen ammatitaitoisesti purkitettu ja miksattu. |
Torniojaws 16.01.2005 14:25:27 (muokattu 16.01.2005 14:25:59) | |
---|
Näppärää menoa on, tosin ehkä turhan hempeäksi mennyt uudemmat levyt. Captain Fingers ja Wes Bound on omia suosikkeja. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Basismi 16.01.2005 23:39:18 | |
---|
Festivalia tuli aikoinaan pyöritettyä. Ihan muksaa lattaria vääntävät, eritoten Anthony Jackson tyhjää pajatson. Taas. Lee on tekaissut näemmä live-DVD:n, pitää välttää siihen törmäämistä ettei joudu ostamaan. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Quark 17.01.2005 14:35:04 | |
---|
Jep, kiitoksia suosituksista. Pitää alkaa metsästämän ainakin tota live-cd:tä ja -dvd:tä. Levyjähän Lee on julkaissut kasapäin, joten tutustumista ainakin riittää.. Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset... |
Peki 22.01.2005 12:43:15 | |
---|
Hommaapa käsiisi levy "Alive in L.A." Ensinnäkin levyllä on ihan uskomattoman hienoja sovituksia Leen biiseistä sekä muutamia standardeja. Toinen juttu, mihin kiinnitin huomiota on se, että en ole tainnut missään live-levyllä ikinä kuulla yhtä hyviä soundeja. Aplodikohdat on suurin piirtein ainut vinkki liveympäristössä soittamiseen, on kyllä harvinaisen ammatitaitoisesti purkitettu ja miksattu. tästä oon kyllä samaa mieltä kaikin puolin. loistava lätty. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Quark 22.01.2005 14:43:31 (muokattu 22.01.2005 14:51:58) | |
---|
tästä oon kyllä samaa mieltä kaikin puolin. loistava lätty. Täytyy minunkin sitten kehua. Lainasin tuon levyn vähän aikaa sitten kirjastosta, ja kyllä on mahtava. Saundit on tosiaankin loistoluokkaa, meininki on rento ja biisit hyviä. Kaikki mitä livelevyltä voi toivoa :) Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset... |
micetzhu 04.02.2005 09:47:14 | |
---|
Olen itsekkin soitellut Leetä joknu verran ja hyvältä näyttää... "Let´s ROCK" |
Polskan Tulkinta 05.02.2005 00:47:21 | |
---|
Lee on jos joku on kuka. tsekitä |
Paijukainen 03.12.2005 23:59:48 | |
---|
Lee on jos joku on kuka. no kukakukakukakuka?!?! tylsää on joo. "Vain jazz huuhtoo pois arkielämän pölyn" -Art Blakey |
Epämuusikko 04.12.2005 12:26:11 (muokattu 04.12.2005 17:41:58) | |
---|
Hänen soittonsa on täydellistä. Jossain mielessä. Ei sillä että se mulle uppoaisi, ainakaan muutaman levyn ja live-DVD:n perusteella (LArry & Lee on ihan ok). Välttäkää sen sijaan AINAKIN miehen kokoelmaa World of Brazil. Ei jeesus, mitä rumpukonehimmailua. EDIT: Joltain livelevyltä muistan etäisesti jotain transkriptoineeni. Ei voi miestä huonoista soittokavereista syyttää. "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
Bassballs 04.12.2005 21:17:15 | |
---|
Aika makeilevaa ja imelää meininkiä.. Vaan kaipa se on ymmärrettävä että siellä palmujen katveessa saattaa olla vähän erilainen sävellysfiilis kuin täällä kylmässä pohjolassa. Hyviä soittajia levyt pullollaan, mutta kuitenkin hieman(eli aika paljonkin) liian takatukkafuusiota minun makuuni. Elämässä pitää olla runkkua!!! |
Blues-Mobile 05.12.2005 00:39:25 | |
---|
Tulee sokerihumala Ritenourin muzakista. Imelää. Kerran oon kattonu jonku videon ja mun täytyy sanoa, notta olihan se aikamoista munien puhaltelua. Ei tällä tieto/taito tasolla... |
Epämuusikko 05.12.2005 08:39:48 | |
---|
Vaan se Abraham Laborielin hyppy-soolo.... "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
Notefix 05.12.2005 10:59:08 | |
---|
Hienoa kamaa ja muusikot A-luokkaa! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
nikander 05.12.2005 13:53:27 | |
---|
Feel the Night ../ Mahtava biisi! |
Anonymous-jazz 05.12.2005 22:19:15 | |
---|
Ritenourin ja Grusinin "Live at the Record Plant" vuodelta 1985 video on aika kovaa soitantaa. Yleisö tosin on maksettu studion taustalle. Taitaa jopa vilahtaa itse Yellowjacketsien keulahahmo "Russell Ferrante" sieltä lehtereiltä fiilistelemässä. Let the music speak |