Aihe: Milleniumista..
1 2
ddrum54
15.01.2005 15:58:09 (muokattu 15.01.2005 16:03:31)
Onkohan nuo symbaalit niin hyviä ku thomanilla sanotaan?

Mitähän se niistä mahtaa sanoa?

EDIT: Yleisesti ottaen myyjä on tarjoamansa tuotteen ehdoton asiantuntija. Kaikki myyjän puheet on otettava absoluuttisena totuutena.
2`n 4
HeavyMachinery
15.01.2005 15:59:09

On kyllä kaikkeen kirjoitettuun voi aina luottaa. Siinnähän se lukee mustaa valkoisella.
Minä tiedän - siis pelkään !
miän vain
15.01.2005 16:11:51

On kyllä kaikkeen kirjoitettuun voi aina luottaa.

Juu, etenkin netissä.
Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic
-lefa-
15.01.2005 16:25:38
en usko et symbaalit ois mut kaikki hardware on ihan suositeltavaa
DIRRRRRTY!!!!!
Bacchus
15.01.2005 16:33:15
en usko et symbaalit ois mut kaikki hardware on ihan suositeltavaa

Hardware on ihan sekundaa.
-
fmcruelty
15.01.2005 18:07:12

Ei pidä paikkansa. Ei ne kyl toki oo mitään pro:takaan, mut sujahtelee komeesti siihen väliin.

Peltejä en suosittele. Soundi o suolesta ja normaalis soitos saattaa kestään 1-6kk. En omista, mut oon testannu.
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
moderndrummer88
15.01.2005 18:27:51
Peltejä en suosittele. Soundi o suolesta ja normaalis soitos saattaa kestään 1-6kk. En omista, mut oon testannu.
näin on! miillenuimin pellit on ihan arsesta! joitakin peltejä oon kuullu mm. 16" "chinaa" ei kuulostanu kiinalta vaan ääni oli lähinnä PLONK!
o.v.o.o.v.o.v.v
SugarDaddy
15.01.2005 19:08:36
Kannattaa muistaa, että netissä kaikki on totta.

Henk. koht. milleniumiin en koske. piste
Kannaattaa maksaa kyllä hieman enemmän ja ottaa jotai laadukasta, kuin Milleniumia tyyliin: "ostin kun halvalla sain".
Stratton
15.01.2005 19:40:35
Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa paskaa.
Älä jätä mitään soittamatta tänään minkä voit mokata huomisella keikalla
fmcruelty
15.01.2005 20:58:17

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa paskaa.

Toi o kuolematon totuus josta on ihan turha väitellä! :)
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
ddrum54
15.01.2005 21:06:08

Millenium tuotteissa ei voi puhua hardwaresta. Se on softwarea. Kaikki millenium tuotteet on varustettu sisäisellä itsetuhomekanismilla. Varsinkin "hardware" on absoluuttisen täydellistä sontaa.
2`n 4
pearl
16.01.2005 00:52:27
Kyllä itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että kannattaa kyllä ostaa kerralla se yksi hyvä ständi, eikä kahta milleniumia. Itse joskus ostin kokeilun vuoksi 2 milleniumin kevytvastapainoista puomitelinettä. Toinen sanoi itsensä irti n. 2 kk päästä. Telinettä EI oltu käytetty keikkailuun, joten ei kyllä voi suositella kellekään astetta enemmän keikkailevalle. Toinen sen sijaan vieläkin vörkkii. Tällä hetkellä kiinni 8" tomi, 16" crash ja vielä 10" splash, joten kuitenkin tukevuudesta plussaa. Ei tuota silti kyllä tien päälle uskalla ottaa... :)
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Macu
16.01.2005 00:56:47
Huonoo kokemusta Milleniumista.
Tuplapedaali oli ihan paska, splash lähes yhtä hirveeä.

Sama ständeissä. Oli kerran keikalla 20" china kiinni milleniumin ständissä. Eiköhän tuo sitten kaatunut ensimmäisestä iskusta koko ständi pelteineen :D
En suosittele.
Kahvin määrä on vakio
Youni
16.01.2005 13:44:26
Sama ständeissä. Oli kerran keikalla 20" china kiinni milleniumin ständissä. Eiköhän tuo sitten kaatunut ensimmäisestä iskusta koko ständi pelteineen :D
En suosittele.

Edelleen, kyllä niistä niitä raketteja uutenavuotena ampuu. :D

Silloin, kun minulla oli Milleniumin setti, niin se yksi ständi oli aivan hirveä! Painoi varmaan 700 grammaa, niin hempula, kuin vain voi!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Youni
16.01.2005 13:53:14 (muokattu 16.01.2005 14:03:25)
Edelleen, kyllä niistä niitä raketteja uutenavuotena ampuu. :D

Silloin, kun minulla oli Milleniumin setti, niin se yksi ständi oli aivan hirveä! Painoi varmaan 700 grammaa, niin hempula, kuin vain voi!

Edit: Sori! Mulla oli New Soundit! Miten onnistuin sekoittamaan New Soundit tällaiseen laatumerkkiin? :D

Edit2: Ja onnistuin laittamaan tuplaviestinkin! Ei hitto.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Alpha
16.01.2005 13:56:12
Edit: Sori! Mulla oli New Soundit! Miten onnistuin sekoittamaan New Soundit tällaiseen laatumerkkiin? :D

En tiedä, mutta meinasin just sanoa, että joskus ostamani Nyysaundit hajos käsiin muutama vuosi sitten. Samaan aikaa ostetussa Taman Titanissa ole mitään vikaa...

Kesti NS:t keikkailua kuiteskin muutaman vuoden...
ToMi88
16.01.2005 15:51:09

ei ei ei ei en käsitä teitä! mulla on milleniumin se tukevampi puomiständi ollut kohta jo vuoden! ei mitään vikaa..kierteen kunnossa eikä ole kertaakaan kaatunut vaikka siinä ride onkin kiinni..ja siihen tulee mukaan vielä kierteellä kiinnitetävä vastapaino!

Millenium pellit ja tuplat ovat kyllä ihan paskoja,mutta kyllä telineet toimii! ainiin ja kapulat on kans ihan ok..
ddrum54
16.01.2005 17:05:24
Millenium pellit ja tuplat ovat kyllä ihan paskoja,mutta kyllä telineet toimii! ainiin ja kapulat on kans ihan ok..

Millenium 5B kapulalla biisin alkuun 4 naksua tahtimerkiksi, kolmosella katkipoikki. EI ok.

Jos te nyt luulette, että millenium telineet on ihan ok, niin hankkikaa joskus oikeita telineitä esim. Yamaha. Silloin tekin huomaatte mikä on ero laadun ja paskan välillä. Hintaeroa ei todellakaan ole paljon, laatueroa on megalomaanisesti.

Lopettakaa jo se millenium tuotteiden hankinta. Herätkää ymmärtämään, että halpa ja hyvä on kaksi eri asiaa.
2`n 4
HeavyMachinery
16.01.2005 17:26:11 (muokattu 16.01.2005 18:44:50)

ei ei ei ei en käsitä teitä! mulla on milleniumin se tukevampi puomiständi ollut kohta jo vuoden! ei mitään vikaa..kierteen kunnossa eikä ole kertaakaan kaatunut vaikka siinä ride onkin kiinni..ja siihen tulee mukaan vielä kierteellä kiinnitetävä vastapaino!

Mutta montas kertaa olet purkanut ja kasannut sen vuoden aikana ?
Ei se hirveästi kerro laadusta jos se kestää vuoden normi käyttöä, mutta jos se kestää 5 vuotta aktiivista keikkailu niin silloin se on pro tasoa.

Onhan siellä milleniumissa "koti soittelu" tason kamaa halvalla mutta onko järkeä ostaa paskaa jos hinta ero on 10€ ?

Asiahan ei tietysti minulle kuuli, mutta kysyn vaan ? Kuten Masa Niemi jo aikonaan totesi.
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)