Artu Pupunuss 08.01.2005 00:20:25 | |
---|
Eli siis... Minulla on välillä käynyt mielessä, että jos ostaisi (helvetin)halvan akustisen ja opettelisi jotain perusjuttuja ihan itsekseen. Tämä kirjako olisi siihen tarkoitukseen ok? No jaa... Itse sain tuon lahjaksi joskus noin kymmenen vuotta sitten kun aloittelin kitaraa soittamaan, eikä siitä siinä hommassa muistaakseni kovin paljon iloa ollut. Kyllähän siitä perusasiat kitaroista selviää, mutta en silti suosittelisi kovin paljoa maksamaan. Kirjastoista varmaankin löytyy. What doesn't kill you, makes you wanna die! |
depe 08.01.2005 00:57:31 | |
---|
Eli siis... Minulla on välillä käynyt mielessä, että jos ostaisi (helvetin)halvan akustisen ja opettelisi jotain perusjuttuja ihan itsekseen. Tämä kirjako olisi siihen tarkoitukseen ok? Ei minulla mitään kunnianhimoa ole, mutta jossain määrin kiinnostaisi kokeilla äänien tekemistä niiden kuuntelemisen lisäksi, ehkä. Lähinnä testata olisiko tässä hyvä harrastus piirtämisen lisäksi. Kannattaa pyytää messiin joku kitaransoitosta jotain tajuava, kun rupeaa ostelemaan kitaraa. Siis että se katsoo, että vehkeellä pystyy soittamaan edes suurin piirtein kivuttomasti, ja että se pysyy vireessä. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
gogo 14.01.2005 13:46:35 | |
---|
jep, kävin hakeen suomenkielisen version akateemisesta kirjakaupasta tampereelta tuossa joulun jälkeen. muistaakseni 28 eskoo, notta oli edullinenkin! oksettaa. |
Jep, kirjasta on todellakin tullut uusintapainos eli mars kauppaan. Kaikki vaan paskaks! |
HeavyMan 15.01.2005 13:22:19 | |
---|
Oli suomalaisessakirjakaupassa alennuksessa muistaakseni 30e kun itse ostin tammikuun alussa. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Nelikielipiru 15.01.2005 16:03:24 | |
---|
Noin tunti sitten kävin hakemassa Suomalaisesta(Tikkurila) 29.90€, tää painos olis kuulemma myyty pois mutta (myyjän suusta ei mun) olis tulossa viellä lisää kirjoja. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
bonsaicat 16.01.2005 23:30:54 | |
---|
Kirjahan on tullut suomeksi wsoylta ja sen kautta ainakin löytyy. Ovh hinta on 52e. "I enjoy looking like a tart and thinking like a politician"
-Pj Harvey |
...And Justice For All 17.01.2005 07:20:08 | |
---|
hoho... mun isän mielestä se oli hyvä ni tää lainas kirjastosta ja kopioi töissään koko kirjan (mustavalkosena tosin) ja vieläkin hyllystä löytyy :D ...And Justice For Pastilli? |
Meisseli 17.01.2005 08:02:15 | |
---|
Kaikki teoreettinen löytyy tästä kirjasta kun lukee ajatuksella. Alottelijalle tosi paha kirja itse asiassa, itse en ainakaan tajunnut hevonvittuakaan siittä. Mull on rytmi veressä, ja housut jalassa!
www.strangefruitband.net |
aivokuolio 17.01.2005 09:01:10 | |
---|
Ainakin Oulun Suomalaisessa tuota näkyi olevan ihan suomenkielisenä versiona, hinta taisi tosin olla aika suolainen. |
gelsmond 18.01.2005 08:53:32 | |
---|
hahah, löysin roskiksesta moisen opuksen vuosia ja vuosia sitten (kirjaston vanha mutta muutama sivu revennyt). on ollut kyllä varsin hyödyllinen kirja. |
kiriminni 18.01.2005 21:23:35 (muokattu 18.01.2005 21:24:31) | |
---|
Melkein ostin riihimäen suuresta...normaalihinta oli 59€ nyt tarjouksessa 29€.Sais vaan olla kovakantisena. Oli vielä tänään 3kpl jäljellä. |
bonsaicat 27.01.2005 16:38:40 | |
---|
Ihan vaan vinkkinä,että WSOYn kirjakaupassa Bulevardilla kyseinen kirja on nyt alennuksessa 15,50,- "I enjoy looking like a tart and thinking like a politician"
-Pj Harvey |