Tuomasr 14.12.2004 14:34:56 | |
---|
Keitä henkilöitä on toiminut rummun/lyömäsoitinopettajinanne? Klassista opetti Witold Wieczorec seinäjoella,nyt Hietalan Mika sekä jotain tunteja Markus Ketolalta. |
Eukka 14.12.2004 20:14:54 | |
---|
Ari Isotalo Jyri Kurri Harri Lehtinen siinäpä niitä heppuja jotka heiluu/on heilunut Treen konservatoriolla... Jep jep. |
Kaappihomo 16.12.2004 01:21:42 | |
---|
Heikki Malmberg. Varmasti Suomen rumpaleiden parhaimmistoa, ellei paras. Erittäin pätevä ja mukava opettaja. |
jussiohman 16.12.2004 15:42:42 (muokattu 16.12.2004 15:43:57) | |
---|
Asutkos jossain keski-suomes tääl kun Honkosen Petri minuakin opetti vuoden. Nykyisenä opettajan toimii Pasi Juvonen Joo, Äänekoskella asun. Mullakin nykyään Pasi. Edit: Vastasin n.8 kuukauden päästä kysymyksestäsi. Better late than.. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Tangled** 16.12.2004 17:01:20 | |
---|
Heikki Malmberg. Varmasti Suomen rumpaleiden parhaimmistoa, ellei paras. Erittäin pätevä ja mukava opettaja. Komppaan (: Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
Woodoo 17.12.2004 10:08:10 (muokattu 17.12.2004 11:46:57) | |
---|
En tiedä mistä oisin opettajaa kysellyt niin kirjoitan tänne.. Tarvitsisin rummunopettajan tampesterista opettamaan lähinnä jazz-hömpötyksiä ja muuta hieman kevyemmän linjan rumpujuttuja... Saisi olla ammattitaitoinen ihminen, jos joku tietää jonkun niin voisiko laittaa minulla vaikka yskän mukana jotain yhteystietoa. Ja vielä sellainen että minkäverran yleensä olette maksaneet opettajallenne, kuinka pitkiä tunteja ja miten maksu tapahtuu... en halua myöskään tulla huijatuksi... |
sänkipappa 18.12.2004 12:17:59 | |
---|
minua on opettanu Taavi Saviauk (00-01) loput ajastani olen harjotellu yksikseni. on seki tuottanu tulosta tylsä äijä jota sanotaan nekuks |
lenkki 18.12.2004 23:53:25 | |
---|
Kun alotin niin opettaja oli Harri Nyylä(kyllä se tosi pätevä oli ja muutenki siisti kaveri), mutta hän muutti Mikkeliin, ja tunnit joutu lopettamaan. (-98 - 01, jos oikein muistan) Seuraava oli Mikko jonka sukunimeä en muista, mukava ja iha pätevä seki. (01 -02) Tämän hetkinen opettaja Sami Harlin, on ihan helkkarin mukava, helkkarin pätevä, ja helkkarin siisti tyyppi muutenki. |
petercriss 11.01.2005 15:11:11 | |
---|
olli väisänen rajatorpan koulun ope ei kyl parhaast pääst mut perusteet tuli opittuu tai opettajan hyvä mut ei rumpuopen ku oon sen luokal sit yks jouni askistost sukunimee en muista mut se on mun isoveljen kaveri uskomaton ope opetti mulle kahes viikos ihan sikan ja pyytää vaan 10 tunti ja yleensä vedetään vähän yliaikaaki |
Shitmanek 11.01.2005 15:47:02 | |
---|
olli väisänen rajatorpan koulun ope ei kyl parhaast pääst mut perusteet tuli opittuu tai opettajan hyvä mut ei rumpuopen ku oon sen luokal sit yks jouni askistost sukunimee en muista mut se on mun isoveljen kaveri uskomaton ope opetti mulle kahes viikos ihan sikan ja pyytää vaan 10 tunti ja yleensä vedetään vähän yliaikaaki Pyytäisitkö opettamaan myös välimerkkien käyttöä? |
Unnamed 13.01.2005 10:07:03 | |
---|
Onko kellään ollut naispuolista opettajaa? Tatjana Kuivas malmin musa-opistosta helsingistä. Tosi hyvä on ollut, kolme ja puoli vuotta sama maikka |
grooveman 13.01.2005 11:39:14 | |
---|
Ensiaskeleet rumpunuottien lukuun otin Jari "Kepa" Kettusen valvovan silmän alla :) mutta tänä päivänä oppia antaa Harri Heininen. Mielestäni todella hyvä ja monipuolinen rumpali, tunteeko miestä kukaan muu?? ...jatsiahan mie olen aina halunnu soittaa. |
tatska 13.01.2005 13:14:46 | |
---|
janne ikonen (pari vuotta) osmo blomqvist (pidempään, nykyinen opettaja) jyväskylästä. ikonen taitaa vaikuttaa nykyään helsingissä.. kun ei ole näkynyt meillä päin ? molemmat päteviä kavereita. "Ei tässä olla pappia kyydissä.." |
fmcruelty 13.01.2005 15:45:03 | |
---|
Kari Hakamaa - Kaiken alkuun laittaja ja suurimman kunnian saava paikallinen suuruus. Sami Koskela - Klassinen taituri opistossa. En tie mis nykyään menee. Sami Kivistö - Perusrumpali. Oli tuuraamas opistossa. En tie mis menee nykyään. Sami Kariluoma - Yleiskova sessiorumpali, ja ilmeisesti Konservatorios reenaa ja taitaa opettaaki nykyään. Heikki Parviainen - Soitteli Sjoen kaupunginorkesteris muistaakseni Marimbaa (tai patoja). Sittemiin italiaan muuttanut klassisen rumpaloinnin ammattilainen. Itseopiskelua nykyään... Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
PaiZild 13.01.2005 15:48:26 | |
---|
Janne Ikonen Rami Väyrynen Molemmat mukavia ihmisiä ja asiaansa todellakin paneutuneita sekä osaavia. epäselvä. |
pasij66 14.01.2005 13:29:20 | |
---|
Kertokaapa arvon kolleegat, kuka Tampereella antaa yksityisiä rumputunteja. Kiinnostaa "kruuvaavat" kompit ja tyylikkäät fillit. Ihan noin harrastuspohjalta. Ei mitään teoria höpinää. Jos sattuis että vanhan päähän jäis vaikka vielä jotain :D Hyvä Urmas hipin surmas |
petercriss 14.01.2005 15:30:48 | |
---|
Kertokaapa arvon kolleegat, kuka Tampereella antaa yksityisiä rumputunteja. Kiinnostaa "kruuvaavat" kompit ja tyylikkäät fillit. Ihan noin harrastuspohjalta. Ei mitään teoria höpinää. Jos sattuis että vanhan päähän jäis vaikka vielä jotain :D kandee kuunnella paljon musaa ni oppii hyvii fillei mut en tunne hirveesti porukkaa tampereelt |
Klooni 14.01.2005 17:50:15 | |
---|
Opettaja ? mikä se tämä on ? rumputunti ? eli soitetaan rumpuja tunti ? juu kyllä ei asu meillä :-P Johan sitä on niin vanha ettei kehtaa mennä puolet nuoremman jannun luo nolaamaan itseään :-D Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
http://kloonin.omaservo.net/ |
pasij66 14.01.2005 21:37:42 | |
---|
No jo vain kehtaa, miksei kehtaisi??? Hyvä Urmas hipin surmas |
Sami Koskela - Klassinen taituri opistossa. En tie mis nykyään menee.
On tehnyt muhun lähtemättömän vaikutuksen Humppavanti yhtyeen setinsoittajana. Ihan tappokova svengi! tai swingi ,miten vaan.
|