EsaJS 25.02.2003 20:14:46 | |
---|
Hehhee, eikös ole hienoa että Jazz-musiikki saa huomattavaa arvostusta Grammy-palkintojen muodossa. Grammyn parhaasta jazz levystä sai odotetusti Diana Krall, Live In Paris levyllään. Mutta erikoista on tuo Norah Jonesin pop-musiikin puolella saamat grammyt. Come Away With Me levyähän myydään musaliikkeissä jazz-osastolla?? Saa nähdä siirtyykö se nyt kaupoissa popmusa-osastolle. Toivottavasti ei. |
Peki 25.02.2003 21:04:26 | |
---|
Hehhee, eikös ole hienoa että Jazz-musiikki saa huomattavaa arvostusta Grammy-palkintojen muodossa. Grammyn parhaasta jazz levystä sai odotetusti Diana Krall, Live In Paris levyllään. Mutta erikoista on tuo Norah Jonesin pop-musiikin puolella saamat grammyt. Come Away With Me levyähän myydään musaliikkeissä jazz-osastolla?? Saa nähdä siirtyykö se nyt kaupoissa popmusa-osastolle. Toivottavasti ei. oon pari biisiä kuullu tota Norah Jonesia ja veikkaanpa notta ei olis grammya ilman iskää tullut.. tai no niin no.. myyntilukujen mukaanhan nuo jaetaan. olinpa taas tyhmä. en silti viitsi pyyhkiä edellistä pois vaan jatkan vaan... all day long. tämä viesti ei liittynyt mihinkään. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Blue Moon 25.02.2003 21:11:11 (muokattu 25.02.2003 21:16:36) | |
---|
Mutta erikoista on tuo Norah Jonesin pop-musiikin puolella saamat grammyt. Come Away With Me levyähän myydään musaliikkeissä jazz-osastolla?? Saa nähdä siirtyykö se nyt kaupoissa popmusa-osastolle. Toivottavasti ei. Pari biisiä olen kuullut ja ihan tarpeeksi popiltahan ne kuulostaa. Erittäin hyvältä popilta. EDIT: Tai mitäpä väliä sillä on. Hyvää musiikkia joka tapauksessa. |
Norah Jones on ihan jees! Äitee levyn alunperin osti mut tällä hetkellä se on kyllä mun hyllyssä =) It's not another state of mind..It's another mind of state... |
1960-1980 25.02.2003 22:49:51 | |
---|
Kiinnostaako jotakuta oikeasti Grammyt sun muut? |
EsaJS 26.02.2003 08:42:08 | |
---|
Kiinnostaako jotakuta oikeasti Grammyt sun muut? Enpä tiedä, kaipa joitakin kiinnostaa oikeesti. Satuin vaan jostain lehdestä lukemaan noita palkittujen nimiä. Itekii tykkään Norahista, jotenkin vain pisti silmään tuo pop-osastolle sijoittaminen. Eipä sillä oikeasti väliä pidetäänkö jotain jazzina vai poppina, pääasia että musiikki on hyvää. |