Tetsuo 13.01.2005 22:20:46 | |
---|
loadissa on kaikista rokein fiilis. |
...And Justice For All 14.01.2005 14:22:46 | |
---|
Jep, nykyään ne on vähän semmosia vaareja. onhan ne vähän. Mutta justice tour 88-89 on parasta livekamaa mitä oon ikinä kuullu yheltäkään bändiltä. fiilikset niin huipussa koko ajan... seattlen dvd varman hajoo kohta ku se on jatkuvasti käytössä :D ...And Justice For Pastilli? |
Ozzman 14.01.2005 15:48:27 | |
---|
Ei ole, eikä tule. Bändi aivan tajuttomassa livekunnossa. Varsinkin Jason mättää niin hulluna menemään kun vaan lähtee. Ja aah ne taustalaulut.. Ei pysty Hammet, eikä Trujillo yhdessä edes kymmenekseen niistä huudoista! Totta joka sana. Ja jumalauta on jätkillä karismaa. Ja loistavassa kunnossa kaiken osalta. Siellä kun olis ollu ei tarvis enää mitään kokea... Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
onhan ne vähän. Mutta justice tour 88-89 on parasta livekamaa mitä oon ikinä kuullu yheltäkään bändiltä. fiilikset niin huipussa koko ajan... seattlen dvd varman hajoo kohta ku se on jatkuvasti käytössä :D Joo, ei ole parempaa eikä tule. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
ZipPro 15.01.2005 01:55:30 | |
---|
Ekasta ja vikasta levystä en kauheesti pidä. Paras levy ompi Master of Puppets. ...Hä? |
...And Justice For All 18.01.2005 17:32:41 | |
---|
Tänään kattoin pitkästä pitkästä aikaa Cunning Stunts-dvd:n. Ennen tuon katsomista olen kattellut live shitin seattlen, san diegon, st. anger rehearsalsin ja s&m:n.Pettymys oli valtava. Verrattuna live shitteihin tuo ei ole juurikaan mitään. :P Sillon "nuorempana" katsoessani tuon ekan kerran olin ihan taivaassa ku siinä vaan oli metallica mutta... surullista katsottavaa... mitä mieltä muut kyseisestä lätystä? ...And Justice For Pastilli? |
MV 18.01.2005 17:52:19 | |
---|
Tänään kattoin pitkästä pitkästä aikaa Cunning Stunts-dvd:n. Ennen tuon katsomista olen kattellut live shitin seattlen, san diegon, st. anger rehearsalsin ja s&m:n.Pettymys oli valtava. Verrattuna live shitteihin tuo ei ole juurikaan mitään. :P Sillon "nuorempana" katsoessani tuon ekan kerran olin ihan taivaassa ku siinä vaan oli metallica mutta... surullista katsottavaa... mitä mieltä muut kyseisestä lätystä? Onhan se ihan hyvin toteutettu keikka mutta aika vaisu loppujenlopuksi ja erittäin "laiskat" soundit on siinä... Ärsyttää mm. hoursemenin soittaminen niin hitaasti... Ja vielä tohon Seatlen keikkaan voisin palata...On tosiaan kiukkuisinta Metallicaa mitä on nähty ja ne soundit...En oo ikunas kuullu yhtä hyviä soundeja missään livevedossa...Varsinkin blackenedissä ja masterissä ne pääsevät oikeuksiinsa. Verratkaa seatlen keikan soundeja siihen san diegon vetoon... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
moottorisaha 18.01.2005 18:01:56 | |
---|
Minusta melkoista puuroa ne soundit siinä Seattlen keikassa. Kitaroista ei saa mitään selvää. Huomattavasti parempi tuo San Diagon keikka; mielenkiintoisempi lava, paremmat soundit mutta muuten käytännössä sama meininki kuin Seattlessa. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
...And Justice For All 18.01.2005 20:03:10 (muokattu 18.01.2005 20:03:39) | |
---|
Minusta melkoista puuroa ne soundit siinä Seattlen keikassa. Kitaroista ei saa mitään selvää. Huomattavasti parempi tuo San Diagon keikka; mielenkiintoisempi lava, paremmat soundit mutta muuten käytännössä sama meininki kuin Seattlessa Tosiaan Seattlen keikan soundit kusevat. Mutta keikkana tykkään siitä silti enemmän kun Diagosta. cunning Stuntsista vielä; Ne soundit tosiaan kuulosta siltä että säröa on tosi vähän ja ääni kuulostaa kaulamikillä soitetulta vaikka ei ole.... ja sitten vielä niitten letit!!! aarghh.. vai tykkäättekö jamesin lyhyestä kiharaletistä. On todella harvinaista että kritisoin metallican tai muittenkaan bändien vaatteita/hiuksia mutta tämä on poikkeus... :| ...And Justice For Pastilli? |
Phobophile 18.01.2005 20:04:53 | |
---|
On todella harvinaista että kritisoin metallican tai muittenkaan bändien vaatteita/hiuksia mutta tämä on poikkeus... :| Nauratti jostain syystä ihan perkeleesti. Iha vitu äkäne |
...And Justice For All 18.01.2005 20:14:20 | |
---|
Nauratti jostain syystä ihan perkeleesti. Miks ihmeessä? Vai kommentoinko muka kaikkia bändejä? :) ...And Justice For Pastilli? |
MV 18.01.2005 22:41:24 | |
---|
Minusta melkoista puuroa ne soundit siinä Seattlen keikassa. Kitaroista ei saa mitään selvää. Huomattavasti parempi tuo San Diagon keikka; mielenkiintoisempi lava, paremmat soundit mutta muuten käytännössä sama meininki kuin Seattlessa. Siis mitä oli?? Itse en voi sietää niitä san diegon soundeja... Nehän vasta puuroa ovatkin jos jotkin...Verratkaa nyt vaikka hoursemen, blackened, master of puppets... Kuulostaa yhtä paskalta kun minun skittani ilman pedaalia. Seatlen keikassahan on vihasimmat soundit ikinä... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
T.S. S L A Y E R 19.01.2005 09:23:35 | |
---|
Mistä ihmeestä löyty niitä kuvia Helsingin viimevuotisesta keikasta??? Ja niitä piti olla koko euroopan kiertueesta niitä kuvia ja paljon. Oon yrittäny etsiä jokapaikasta. Nyt tarttis kipeesti erääseen juttuun. |
Tetsuo 19.01.2005 09:37:29 | |
---|
Oonko ainoa, jonka mielesta Sad but true on Blackin huonoimpia biiseja? kyllä olet. |
Arcane 19.01.2005 09:39:53 | |
---|
Mulle se levy aukes vasta muutaman kuuntelukerran jälkeen. Ensimmäisellä kerralla tuli aateltua, että tämähän on kauhistuttavan ala-arvoista paskaa, mutta kun kuuntelin vuoden päästä pari kertaa uudestaan, niin oli ihan eri meininki. Toisaalta, saattaa olla musiikkimakukin muuttunut... Ja mehän emme hevillä kuole! |
T.S. S L A Y E R 19.01.2005 09:48:30 | |
---|
No nyt mä löysinkin tuolta metontour-osiosta jotain. Mutta löytyykö mistään isompia ja enemmän kuvia???!!!!!!!!!! |
MV 19.01.2005 10:08:06 | |
---|
No nyt mä löysinkin tuolta metontour-osiosta jotain. Mutta löytyykö mistään isompia ja enemmän kuvia???!!!!!!!!!! No katso kaikki mestan ja soneraplazan arkistot läpi....Mullakin niitä on aika paljon...Voin ehkä lähettää jos haluat. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
T.S. S L A Y E R 19.01.2005 12:09:10 | |
---|
Mullakin niitä on aika paljon...Voin ehkä lähettää jos haluat. Joo tämä ois todella mainio juttu. |
...And Justice For All 19.01.2005 15:27:35 | |
---|
Oonko ainoa, jonka mielesta Sad but true on Blackin huonoimpia biiseja? Et. Aivan liian ylisoitettu biisi. Tänään taas mulkoilin Cunning Stuntsia... Aarghh! En kestä sitä enää... tosiaan seattlen keikalla on todella raa´at soundit. Mutaa vielä cunning stunts, siinä ei tunnu olevan seattleen verrattuna lainkaan säröä. ...And Justice For Pastilli? |
LassiÖ 19.01.2005 16:19:24 (muokattu 19.01.2005 16:19:53) | |
---|
kovuusjärjestys: 1.Kill 'em all 2....and justice for all 3.master of puppets 4.Ride the lightning 5.Black 6.load 7.Reload st.angeria en listalle laittanu koska sitä ei lasketa, se on niin paska. Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26 |