numb000 26.12.2004 18:21:46 | |
---|
syntyi tämmönen kappale yks perjantai-ilta ja haluaisin mielipiteitä ja parannusehdotuksia, kiitos.. it´s friday tomorrow no compassion just a sentence floating alone where is it going? i´m in love so i don´t really care loaded my batteries so i can keep running and where is alabama? i need silence need the break-through and where is alabama? possibly i´ll be there i´ll be somewhere when it rains we keep it locked up let it go, let it go come on.. loaded my batteries so i can keep running and where is alabama? and oh my god, it´s friday so don´t even ask where is alabama this is the trick that a scarlet woman uses in every way it´s friday today bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde) |
fifehole 07.01.2005 10:31:03 | |
---|
Jännä! Mikä ton "Where is Alabama" merkitys on jos saa kysyä? Head for an eye |
numb000 09.01.2005 17:51:16 | |
---|
Jännä! Mikä ton "Where is Alabama" merkitys on jos saa kysyä? no mie rupesin yks perjantai-ilta vittuuntuneena ylipäätään kaikkeen kirjottamaan laulunsanoja ja jostain se tuli... todennäköisesti vertasin sitä alitajunnassani utopiaan tai muuten saavuttamattomiin asioihin tms. Tai jotain. bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde) |
Ostinaatio 09.01.2005 19:01:43 | |
---|
"loaded my batteries" on hassusti sanottu, charged my batteries on järkevämpi. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
numb000 13.01.2005 20:55:10 | |
---|
"loaded my batteries" on hassusti sanottu, charged my batteries on järkevämpi. load batteries kuulostaa miun korvaani mukavammalta kuin charge batteries. jälkimmäinen on jotenkin virallisen ja kovan kuulonen... mutta kiitos vinkistä. bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde) |
fifehole 13.01.2005 22:40:18 | |
---|
Miltä reload my batteries kuullostaisi tai kokonaan toisenlainen lause reload my energy? Head for an eye |
load batteries kuulostaa miun korvaani mukavammalta kuin charge batteries. jälkimmäinen on jotenkin virallisen ja kovan kuulonen... mutta kiitos vinkistä. Mutta kun jälkimmäinen on oikein. Kalamies #3 >-)))> |
Definhel 15.01.2005 16:31:15 (muokattu 15.01.2005 16:35:05) | |
---|
Load = lastata EDIT: Lastasin patterini Jotta voin jatkaa juoksua Huh-huh. Aina tulee himmee hinku vittuilla kun jotakin on väärin. Rytmisektio on ikuinen. |
numb000 15.01.2005 20:03:42 | |
---|
täähän herätti keskustelua... reloaded my batteries... varför inte? Ja kyllä, load on myöskin ladata. Sen oon tarkistanu sanakirjasta kun tuli ilmi että charge olis vaihtoehto. bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde) |
Ozzman 16.01.2005 00:39:17 | |
---|
Load = lastata EDIT: Lastasin patterini Jotta voin jatkaa juoksua Huh-huh. Aina tulee himmee hinku vittuilla kun jotakin on väärin. Load = lastata, ladata. Ja parasta on vittuilla jos on itse väärässä. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Definhel 16.01.2005 20:25:06 (muokattu 16.01.2005 20:27:16) | |
---|
Load = lastata, ladata. Ja parasta on vittuilla jos on itse väärässä. Load on ladata vain ensimmäisen kerran kun ladataan. Eli tehtaalla. EDIT: Ainakin pattereista puhuttaessa. Toisaalta pattereita ei voi ladata... ps. EDIT: korjaan: Ainakin akuista puhuttaessa. Rytmisektio on ikuinen. |
Ozzman 16.01.2005 20:35:35 (muokattu 16.01.2005 20:35:43) | |
---|
Load on ladata vain ensimmäisen kerran kun ladataan. Eli tehtaalla. EDIT: Ainakin pattereista puhuttaessa. Toisaalta pattereita ei voi ladata... ps. EDIT: korjaan: Ainakin akuista puhuttaessa. Englantilaiselta kaverilta tarkistin asian, ja loaded käy myös akuissa, tiedä sitten onko hänen äidinkielen taidoissa vikaa... Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |