Deep Shadow 10.01.2005 19:10:17 | |
---|
Nostanpa ainakin kerran vielä pintaan, kun ei näköjään pysyväksikään saa... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Black widow 12.01.2005 10:16:16 | |
---|
Mielenkiintoinen ajatus, tähän mennessä on pikaviesteillä toimittu tämän kirjoittamisesta keskustelun kanssa. Jos jotain tällaista saadaan pystyyn niin kertokaa mullekin. Tänks. Lisää tilaa!Mua AHISTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
jhoik 12.01.2005 23:07:30 | |
---|
minäkin voisin olla kiinnostunut, hyvä idea. Vapaata tilaa myytävänä. |
sepeli 13.01.2005 01:22:19 | |
---|
Olen edelleen mukana. I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of
freaks | IMIK #22 |
Deep Shadow 13.01.2005 01:25:33 | |
---|
Mukavaa huomata, että ainakin jonkin verran kiinnostuneita alkaa löytyä... Ideoita vaan kehiin? Edelleenkään en ole ehtinyt (niin, aina...) tuota forumer.comia tsekkaamaan. Pitäisikö siitä lähteä liikkeelle? Vai mitä tehdään? "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Pelsi 13.01.2005 23:41:41 (muokattu 13.01.2005 23:50:00) | |
---|
Mukavaa huomata, että ainakin jonkin verran kiinnostuneita alkaa löytyä... Ideoita vaan kehiin? Edelleenkään en ole ehtinyt (niin, aina...) tuota forumer.comia tsekkaamaan. Pitäisikö siitä lähteä liikkeelle? Vai mitä tehdään? Itse kävin tutustumassa ja teinkin eräänlaisen raakaversion foorumista: http://mnetkk.7.forumer.com/index.php Sinne vain palautetta antamaan! EDIT: Niin, ja foorumi on toistaiseksi kaikille avoin. Se on kyllä helppo muuttaa kansan niin vaatiessa (tai Turbon vieraillessa). Kalamies #3 >-)))> |
Deep Shadow 14.01.2005 00:03:14 | |
---|
Itse kävin tutustumassa ja teinkin eräänlaisen raakaversion foorumista: http://mnetkk.7.forumer.com/index.php Sinne vain palautetta antamaan! EDIT: Niin, ja foorumi on toistaiseksi kaikille avoin. Se on kyllä helppo muuttaa kansan niin vaatiessa (tai Turbon vieraillessa). Hyvä, että joku saa sentään jotain aikaan :) Kävin rekisteröitymässä... Ja voitaisiin varmaan sopia, että käytetään tuolla samoja nimimerkkejä kuin täälläkin? Täytyy miettiä noita aluejakoja ym. mutta pääasia, että päästään eteenpäin ja on jonkinlainen runko valmiina. Tack vaan, Pelsi! "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Pelsi 14.01.2005 00:06:00 | |
---|
Kävin rekisteröitymässä... Ja voitaisiin varmaan sopia, että käytetään tuolla samoja nimimerkkejä kuin täälläkin? Tietty. Täytyy miettiä noita aluejakoja ym. mutta pääasia, että päästään eteenpäin ja on jonkinlainen runko valmiina. Niin, tuo on nyt tuollainen ainakin sunnuntaihin asti, koska en ole kotona kuin vasta silloin. Toivottavasti sinne nyt liittyisi uusia jäseniä, jotta voidaan todella panna haisemaan. Tack vaan, Pelsi! Ole vieras vaan... Kalamies #3 >-)))> |
Niin, tuo on nyt tuollainen ainakin sunnuntaihin asti, koska en ole kotona kuin vasta silloin. Toivottavasti sinne nyt liittyisi uusia jäseniä, jotta voidaan todella panna haisemaan. Pommitin pikaviestillä kaikkia, jotka tässä ketjussa ovat osoittaneet kiinnostustaan. Ehkäpä sinne alkaa porukkaa valua... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Jani The Rock 14.01.2005 07:21:19 | |
---|
Pommitin pikaviestillä kaikkia, jotka tässä ketjussa ovat osoittaneet kiinnostustaan. Ehkäpä sinne alkaa porukkaa valua... Jea! Siellä ollaan. The road never ends for me, kid. |
riimu 14.01.2005 08:20:39 | |
---|
Oikein hyvältä näyttää! Let us go in; The fog is rising. |
Pelsi 14.01.2005 09:00:40 (muokattu 14.01.2005 10:44:33) | |
---|
Foorumi on vieläkin kaikille avoin, mutta vaatii nyt rekisteröitymisen jos haluaa kommentoida. Se voidaan muuttaa sellaiseksi, että minä hyväksyisin uudet jäsenet ja vasta sen jälkeen pääsisi sisään. Joku sitä tässä ehdottikin, joten miten on? Sunnuntaina voisin sen muuttaa, mikäli kannatusta idealle löytyy. Pistäkäähän edelleen palautetta! EDIT: Poistin kuvahymiöt käytöstä, sekä otin "tulessa" olevat topicit pois (eli ne vilkkuvat, jos niissä on erityisen monta postausta). Pientä fiilausta, mutta nämä ovat itseäni ärsyttäneet monissa foorumeissa. Kalamies #3 >-)))> |
Deep Shadow 14.01.2005 11:59:33 | |
---|
EDIT: Poistin kuvahymiöt käytöstä, sekä otin "tulessa" olevat topicit pois (eli ne vilkkuvat, jos niissä on erityisen monta postausta). Pientä fiilausta, mutta nämä ovat itseäni ärsyttäneet monissa foorumeissa. Teit miehen työn! "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
sepeli 14.01.2005 15:34:36 | |
---|
Tulipa rekisteröidyttyä, vaikken pikaviestiä saanutkaan. I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of
freaks | IMIK #22 |
Deep Shadow 14.01.2005 15:53:11 | |
---|
Tulipa rekisteröidyttyä, vaikken pikaviestiä saanutkaan. What?? Minneköhän se katosi..? "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
sepeli 14.01.2005 16:02:10 | |
---|
What?? Minneköhän se katosi..? Liittyneeköhän jotenkin tähän Fatal error: Call to undefined function: is_plususer() in /raid/www/3.0/htdocs/jasenet/oma.php on line 445 virheilmoitukseen joka on tässä nyt itse kullakin roikkunut Omalla Sivulla. I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of
freaks | IMIK #22 |
Deep Shadow 14.01.2005 16:43:21 | |
---|
Liittyneeköhän jotenkin tähän virheilmoitukseen joka on tässä nyt itse kullakin roikkunut Omalla Sivulla. Voi hyvinkin olla... No pääasia, että liityit! :) "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Antsa 15.01.2005 01:54:21 | |
---|
mukana! Jos sulla on jotain antipatioita jengiä kohtaan, ni mee himaas ja vedä nakki käteen. Mulla skulaa ihan hyvin. |
joku_unohti_piirtää_jalan 15.01.2005 12:03:46 | |
---|
Foorumi on vieläkin kaikille avoin, mutta vaatii nyt rekisteröitymisen jos haluaa kommentoida. Se voidaan muuttaa sellaiseksi, että minä hyväksyisin uudet jäsenet ja vasta sen jälkeen pääsisi sisään. Pääsenkö? "Jos sinä perkele menet painamaan sen ennen kuin minä olen lukenut niin panen sinun aamukahviisi muovipommin
ja sänkyysi 3 rottaa & 427 satiaista & 1746 gonokkia" (Saarikoski - erimielisyyksiä kustantajan kanssa) |
Deep Shadow 15.01.2005 13:18:38 | |
---|
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |