Aihe: paljonko hintaa?
1
Raakkis
13.01.2005 13:14:28

paljonkohan kehtaa pyytää pearl world series setistä?
hyvässä kunnossa ovat..kokoja en jaksa luetella mut 4 tomppaa löytyy jne. pari ständiä ja paiste 802 haikka..?
totta kai, vaikea arvioida kun ei näe mutta jos jotain heittäis?
anttitk
13.01.2005 18:46:34
hmm... kun nyt vaivautuu ihmisiltä jotain kysymään, niin olis se nyt asiallista sitten selittää vaikka ne koot ja kaikki muu olennainen mikä niihin rumpuihin liittyy. Tommonen "ihan sama ei mua nyt niin kiinnosta mutta sanokaa jotain" ei hirveesti motivoi ketään perehtymään saatika vastaamaan kysymykseen.

Eli rummun ikä, koot, kunto, snare mukana (?), kalvot, ständit, mahd. peltien kunto/ikä, ja kaikki ovat hintaa määritettäessä melko olennaisia asioita.

tutki toki myös ovh-hintoja. pohdi, mistä arvosta rumpua on mahdollisesti käytetty...

tarkoitus ei ollut pitää mitään saarnaa, vaikka alko siltä kuulostaankin... :)
Kuten kaikki suht. paskojen kamojen omistajat sanoo, tarkeintä on hauskan pito ;)
Mr. Morrow
13.01.2005 21:07:13
Oikeassa oot anttitk. Luulis, et jos jotain haluaa myydä, niin tekiskin sen eteen jotain..

Hyvä vastaus tähän vois olla, että "Tiedän tarkan summan paljonko niistä saa, mut en jaksa vastata."

Ja eihän se oo hullu, kuka pyytää, vaan se kuka maksaa!!

Pyydä miljaaardi.
If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend...
arse
14.01.2005 00:42:22

Vertailun vuoksi: yksi kaveri pyysi World-setistään (12"x8", 14"x14", 18"x16", en muista oliko virpeliä tai ständejä mukana) 400€. Hyviä pönttöjähän nuo oman kokemukseni mukaan ovat, vaikka kyseessä onkin vanha halpissarja.
Kaikki on lyömäsoittimia, paitsi pillit. Ja niilläkin voi lyödä.
Raakkis
14.01.2005 08:49:58

Joopa joo, tottahan nuo ovat mutta kun niin on olevinaan kiire ettei muka kerkeä..
pahoitteluni, kassellaan paremmalla ajalla..
elämä on laiffii ja jokainen keikka on aina esiintyminen
Youni
14.01.2005 20:45:56
Hyvänkuuloiset pöntöt nuo ovat. Kuulin niitä Steel Pan Loversin ( http://www.dlc.fi/~pan-ari/ ) keikalla, kunnon svengi oli päällä!

Itse tein New Soundien kanssa niin, että aloitin korkealta ja laskin pikkuhiljaa, se on paras taktiikka.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Raakkis
18.01.2005 14:31:23

No niin kokeillaanpas uudestaan..

Elikkä, kyseessä on siis mustat Pearl world series rummut:

20",8",10",12",14" ja 14" viveli. kaksi kappaletta pearl world series pelti ständejä sekä haikka ständi..
Paisteen 802 (laatua) haikka ja crash pellit.

Kolhuja eikä pahempia naarmuja en ole löytänyt.
tarkkaa ikää en osaa sanoa itselläni ne on ollut pari vuotta..
Kalvotkin löytyy (;. remoa lähinnä.

Elikkä hinta arvioita?

Ja samaan settii:
Huijataanko taas hyväntahtoista maalaispoikaa jos minu´lle myydään:

Premier capria 20"10"12"14" + virveli + 2 ständit + pari meinlin peltiä hintaan 900 e?
kyseessä on englannissa tehty setti, eli ilmeisesti vanhempaa kuin nykyinen "halpis" capria(?)
tai näin minulle on kerrottu.
kunnoltaan kuin uudet.

kiitos ja anteeksi.
Youni
18.01.2005 19:19:35
Ja samaan settii:
Huijataanko taas hyväntahtoista maalaispoikaa jos minu´lle myydään:

Premier capria 20"10"12"14" + virveli + 2 ständit + pari meinlin peltiä hintaan 900 e?
kyseessä on englannissa tehty setti, eli ilmeisesti vanhempaa kuin nykyinen "halpis" capria(?)
tai näin minulle on kerrottu.
kunnoltaan kuin uudet.

kiitos ja anteeksi.

No siis kun katsot tätä, niin kyllä huijataan: http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … &pid=207&mgid=4&sgid=37

Itse omat Cabriani sain tarjouserästä hintaan 720€, tinkiminenkin on mahdollista. Ellei tuo sun kiikarissa oleva setti ole sitten jotenkin ylimaallisesti parempi, kuin uudet Cabriat. Riippuu myös vähän mitä sarjaa ne Meinlin pellit ovat ja missä kunnossa itse setti on.

Kaikkiaan en edes tiedä paljonko nuo Cabriat ovat parempia, kuin World Seriesit, vai ovatko edes parempia?
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Raakkis
18.01.2005 20:02:25

No siis kun katsot tätä, niin kyllä huijataan: http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … &pid=207&mgid=4&sgid=37

Nuo Premierit on ilmeisestikkin sitä hepposempaa mallia, ei Englannissa tehtyä..
Kyllä eron huomaa, varsinkin ständien jykevyydessä, itsekkin nimittäin kävin musapörssissä kattelemassa noita..
kiikarissa olevat premierit on sitä vanhempaa ja parempaa...TAi näin minua viisaammat, useat tahot ovat kertoneet...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)