Aihe: Putkicomboa 800-1000e,yli ja ali saa myös mennä
1
Olli S.
13.01.2005 22:23:07

Vakiovastaus on tietenkin Engl. Paria olen testannut, turhan kovasoundisia ovat minulle sekä puhtailta, että säröiltä.

Itse ostaisin Kochin Studiotonen. Maksaa 1195 Custom Soundsilla. Kanavilla on yhteinen EQ, joka ei tosin minua haitannut kokeillessa. Jonkinmoinen tehojarrukin taitaa löytyä. Tärkeintä on kuitenkin soundit. Puhtaat oli makeat, sana "jazz" voisi kuvata sitä humpparikitaralla soitettuna. Säröt miellyttivät eniten. Gainiä saa liikaakin, itselleni riitti noin kello 13:sta. Twintone olisi tietenkin varmaan vielä maukkaampi, mutta hintaakin on yli 1500. Mutta hyvin minusta Studiotone pysyi soundeissa mukana. Plussana helppo roudattavuus.

Kokeile kuitenkin niin paljon vahvistimia kuin pystyt. Oranget kannattaa ehdottomasti testata, ehkä myös Ashdownit.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD!
Wolffie
13.01.2005 23:02:24
Tänään menin Triamppia kokeilemaan (jos nyt ei F-musiikki mene pahemman kerran sössimään,mitä epäilen on se huomenna omistuksessanikin,varaukset tehty) ja oli kyllä aivan mieletön yllätys. Kyseessä oli siis jo valmistuksesta lopetettu 2x12 combo eli se vanhempi versio missä on 6L6 pääteputket. Saundia löytyy hyvästä kliinistä mättösäröön. Voin kirjoittaa enemmänkin saundista kunhan nyt pääsen enemmän soittelemaan. Mutta jos jossain näet käytettyä pyörivän suosittelen testausta.
Wihii, perheenlisäystä tullut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)