Typhus 12.01.2005 23:25:32 | |
---|
Elikkä suunnittelin tässä että jos viitin ottaa opintolainan niin voisinpa ostaa uuden basson siinä samassa. hintaa bassolla voisi olla 1000-1200e tai miksei halvempikin.. mikähän olisi järkevin sijoitus tuohon hintaluokkaan? .. basso voisi mieluiten olla aika Hifi, tosin musaritkin menee :) .. mietin myös että tilais tuolta Alesilta josta oli juttua tuossa toisessa kirjoituksessa. olisikohan se sitten paras vaihtoehto kenties? .. 4tai 5-kielinen saisi olla, kuudetta en tarvi. katselin Fenderiltä Marcus miller ja geddy lee signatureja ovatkos ne hintansa värttejä? .. ei viittis noin suurta rahaa ihan hukkaan laittaa sentään :) "Vita est vitae" |
Royal Banzai 12.01.2005 23:34:03 | |
---|
Ei kai Geddy Lee -jassoa voi hifiksi sanoa? Kokeile bassoja kaupassa ja osta se mikä o hyvä. Does your mama like to reggae? |
Typhus 12.01.2005 23:44:26 | |
---|
Njoo, no ehkei se geddy niin hifi ole, mutta nätti se on ;) ... no täällä pohjoisessapäin suomea ei oikeen musaliikkeissä ole suuren hintaluokan vehkeitä... :/ ... ja jos on, niin sitten niiden säädöt on päin V****a ja niistä ei ota eroa soitettavuudelta jonkus 80e ritsan kanssa :D "Vita est vitae" |
Teijo K. 12.01.2005 23:49:35 | |
---|
Njoo, no ehkei se geddy niin hifi ole, mutta nätti se on ;) ... no täällä pohjoisessapäin suomea ei oikeen musaliikkeissä ole suuren hintaluokan vehkeitä... :/ ... ja jos on, niin sitten niiden säädöt on päin V****a ja niistä ei ota eroa soitettavuudelta jonkus 80e ritsan kanssa :D Sinuna tekisin retken Helsinkiin tutkimaan livenä erilaisia passoja ja jassoja. Ensin netitse selvää tarjonnasta ja sitten reissulle. |
balzary 13.01.2005 20:00:21 | |
---|
mun ääni menee ainakin tsekin maalle, ja rahatkin kohta. on siellä tietty muitakin edullisia soitinrakentajia, mutta ales on ny ainoo kuka on korkattu. odottele että wil-j saa basson ja sitten vaan kamatestausta pk-seudulla :) Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 13.01.2005 20:16:13 | |
---|
mun ääni menee ainakin tsekin maalle, ja rahatkin kohta. on siellä tietty muitakin edullisia soitinrakentajia, mutta ales on ny ainoo kuka on korkattu. odottele että wil-j saa basson ja sitten vaan kamatestausta pk-seudulla :) Joo :) Hei, kukas järkkää meille kamojen testailu session sitten kun saan sen? Olisi kiva muidenkin vermeitä nähdä. |
balzary 13.01.2005 20:17:04 | |
---|
Joo :) Hei, kukas järkkää meille kamojen testailu session sitten kun saan sen? Olisi kiva muidenkin vermeitä nähdä. voin koittaa järjestää meidän bändikämpälle. on kuitenkin helsingin keskustassa niin pääsee hyvin paikalle. cacan haju included. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Niskamies 13.01.2005 20:21:55 | |
---|
Joo :) Hei, kukas järkkää meille kamojen testailu session sitten kun saan sen? Olisi kiva muidenkin vermeitä nähdä. Meille saa tulla testaamaan EBS+Ashdown läjän kautta. Mun Sadowskyakin saa kokeilla jos kauniista pyytää. Meitsi on meshissä. |
Wil-J 13.01.2005 20:24:23 (muokattu 13.01.2005 20:25:00) | |
---|
Hohoo, tässähän on tulossa tuplasessiot. Pitänee varmaan joskus sopia jotain ajankohtia ym. Olisi hienoa. Edit: Erityisesti toi cacan haju kiehtoo! |
chief 13.01.2005 20:31:58 | |
---|
Meille saa tulla testaamaan EBS+Ashdown läjän kautta. Mun Sadowskyakin saa kokeilla jos kauniista pyytää. Kah, sadowsky on jo kehissä vai? Noh, onko hyvä? Mäkin saatan ehkä voida isännöidä jotain runk...testaussessiota jos tarvetta on. Häh? |
pardy 13.01.2005 20:37:50 | |
---|
cacan haju included. Samapa tuo, cacan haju pistäisi nenään kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kun iso lauma basisteja tuuppaa samaan luukkuun. "En ole laiska, olen vain heikosti motivoitunut." |
BSJPMH 13.01.2005 20:41:03 | |
---|
Samapa tuo, cacan haju pistäisi nenään kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kun iso lauma basisteja tuuppaa samaan luukkuun. Heko Heko.. Aiwan totta, eikä tarvii kauan odottaa... Nimimerkki: Ääni lähtee alapäästä "Sen tuntee kun se ei lähe" -Idols tuomari-
Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu. |
balzary 13.01.2005 20:41:14 | |
---|
Pardy: kun iso lauma basisteja tuuppaa samaan luukkuun. wil-j: Erityisesti toi cacan haju kiehtoo! härre gyyd, porttikielto teille kamarunkhaukseen... Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 13.01.2005 20:44:16 | |
---|
härre gyyd, porttikielto teille kamarunkhaukseen... Ei mua se basistin aanus niin kiehdo vaan se aromikas tuoksu joka kutkuttaa mukavasti hajuhermoja! |
Teijo K. 13.01.2005 20:45:50 | |
---|
härre gyyd, porttikielto teille kamarunkhaukseen... Mitäs läksit? Mitähän hassua minulla olisi jos kamarunkkauspäivä sattuisi jonkun etelnreissun yhteyteen. Hmm. |
balzary 13.01.2005 20:47:05 | |
---|
Mitäs läksit? Mitähän hassua minulla olisi jos kamarunkkauspäivä sattuisi jonkun etelnreissun yhteyteen. Hmm. voidaan koittaa järjestää, millons on seuraava keikaus? the grand kokoontumisajo of mnet basomiähet. pitäskö kuitenkin oottaa sitä wil-j:n munanjatketta suomeen saapuvaksi? Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Wil-J 13.01.2005 20:47:46 | |
---|
Mitäs läksit? Mitähän hassua minulla olisi jos kamarunkkauspäivä sattuisi jonkun etelnreissun yhteyteen. Hmm. Arva, tuleppa kanssa paikalle niin etelänmiehet näkevät mistä on kyse! |
Teijo K. 13.01.2005 20:50:05 (muokattu 13.01.2005 20:52:05) | |
---|
voidaan koittaa järjestää, millons on seuraava keikaus? the grand kokoontumisajo of mnet basomiähet. pitäskö kuitenkin oottaa sitä wil-j:n munanjatketta suomeen saapuvaksi? Aina sillointällöin siellä käydään. Odotellaan sbasso Suomeen ensin joo. Wil-J- Arva, tuleppa kanssa paikalle niin etelänmiehet näkevät mistä on kyse! Jeh. Cacan hajuunkin totuin jo lapsena, lehmi-poikana ollessani. |
chief 13.01.2005 20:50:39 | |
---|
Samapa tuo, cacan haju pistäisi nenään kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kun iso lauma basisteja tuuppaa samaan luukkuun. Kenen luukkuun meinasit tuupata? Et mun ainakaan! Häh? |
voidaan koittaa järjestää, millons on seuraava keikaus? the grand kokoontumisajo of mnet basomiähet. pitäskö kuitenkin oottaa sitä wil-j:n munanjatketta suomeen saapuvaksi? No ainakin sen verran voi odottaa että saan tietää millon munanjatke tulee, sillä Ales ei ehtinyt vielä kunnolla jutella kun oli kiirettä. |