juhist 13.01.2005 19:47:23 (muokattu 13.01.2005 20:52:58) | |
---|
Pari vuotta vanha v-amp2 multihässäkkäni oikkuilee seuraavasti.. Joskus ollessaan käyttämätön pari päivää se tekee omia säätöjä presetteihini.. mm. vaihtaa kaikkiin presetteihin vahvistinmalinnokseksi American Blues mallinnon, asettaa autowahin (sieltä Editin takaa) puoleenväliin, + satunnainen muu pila. ;) Ihan kiva sinänsä. No nyt saan vihdoin presetit tietokoneelta aina takaisin, mutta keikalla paskempi homma.. Tällä palstalla oli joskus puhetta tuon muistin ylläpidon pattereista, olisikohan tämä samaa settiä? Voiko patterin/patterit vaihtaa itse? Onko joku vaihtanut? ps. kaikille jotka harkitsevat v-ampin ostoa. - harkitkaa toinenkin kerta tv. kerran takuuhuollossa jo poikennut (en tästä syystä) tarkennus katsokaa mua |
luopio 13.01.2005 20:40:41 | |
---|
ite tilasin just äske, kyl se patteri pitäis ilmeiseti osata vaihtaa, siitähän nuo muistihäiriöt tuossa laitteessa usemmiten taitaa johtua... siin sanottiin ett patteri kestää 2-3 vuotta, alkaa olla aika ohi... räppärit vituttaa |
treble 13.01.2005 20:42:40 | |
---|
Mullekkin tuo on tehnyt sellaisia presettipiloja. Osaako kukaan sanoa minkälainen patteri(t), tuohon menee? |
Mullekkin tuo on tehnyt sellaisia presettipiloja. Osaako kukaan sanoa minkälainen patteri(t), tuohon menee? Kotelon kun ruuvaa auki, niin eiköhän se pariston malli sieltä selviä. |
juhist 13.01.2005 20:52:09 | |
---|
joo, ok ei vaan uskaltanu alkaa availeen ilman et joku muu ensi.. ;) kiitos katsokaa mua |
-K- 13.01.2005 21:36:06 (muokattu 13.01.2005 21:36:23) | |
---|
Joo tuttu ongelma ja häviää patteria vaihtamalla. Paristo on semmoinen litteä iso nappipatteri kuten esmes. tietokoneen emolevyssä. Oliko nyt 3v ? en muista. Kuitenkin kaupasta saa perus duracelina. Ei suotta elämys. |