absqua 13.01.2005 16:24:48 | |
---|
Entäs jos modin tekee joku sellainen, joka tietää, mitä tekee, eikä vaan turaa epämääräisten nettiohjeiden perusteella? :P Mä lähtisin tuohon modailuun ihan ilman muuta, koska on se erotusmuuntajakin ikävän painava möntti roudata mukana kaiken aikaa. Eivätkä nekään ihan ilmaisia ole. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
sirdickyj 13.01.2005 16:37:35 | |
---|
Mä lähtisin tuohon modailuun ihan ilman muuta, koska on se erotusmuuntajakin ikävän painava möntti roudata mukana kaiken aikaa. Eivätkä nekään ihan ilmaisia ole. ...ja hauskinta on, kun ollaan jossain kauempana keikalla ja se muuntaja on jäänyt himaan, on nimittäin yksi niistä harvoista vehkeistä, joita 99% varmuudella ei löydy edes keltään paikalliseslta soittajalta hätävuokralle. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
absqua 13.01.2005 16:41:55 | |
---|
...ja hauskinta on, kun ollaan jossain kauempana keikalla ja se muuntaja on jäänyt himaan, on nimittäin yksi niistä harvoista vehkeistä, joita 99% varmuudella ei löydy edes keltään paikalliseslta soittajalta hätävuokralle. Sano muuta! Ja Murphyn lain mukaan toi muuntajan harvinaisuus vaan kasvattaa todennäköisyyttä sille että se tasan varmasti myös unohtuu. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jesus Muerte 13.01.2005 20:13:28 | |
---|
Nuo on kyllä pirun hyviä pointteja kolvailun puolesta. Itse en silti lähtisi kolvailemaan, mutta se nyt johtuukin siitä, että hädintuskin tiedän kummasta päästä sitä kolvia pidetään kiinni. Tsekkaa Impishin uusi demo! http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish |
balzary 13.01.2005 20:14:02 | |
---|
Nuo on kyllä pirun hyviä pointteja kolvailun puolesta. Itse en silti lähtisi kolvailemaan, mutta se nyt johtuukin siitä, että hädintuskin tiedän kummasta päästä sitä kolvia pidetään kiinni. kaksi sanaa: Unskelotti. Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
pardy 13.01.2005 20:34:17 | |
---|
kaksi sanaa: Unskelotti. Kolme sanaa: olet basisti. :D "En ole laiska, olen vain heikosti motivoitunut." |
Kolme sanaa: olet basisti. :D näin o ;) Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!! |
Teijo K. 13.01.2005 20:47:57 | |
---|
Nuo on kyllä pirun hyviä pointteja kolvailun puolesta. Itse en silti lähtisi kolvailemaan, mutta se nyt johtuukin siitä, että hädintuskin tiedän kummasta päästä sitä kolvia pidetään kiinni. Tulet kyllä oppimaan sen hyvin nopeasti, jos kolvailua joskus kokeilet. Voin luvata tämän täydellä varmuudella. Eli 90%? |
Jesus Muerte 13.01.2005 22:37:29 (muokattu 13.01.2005 22:45:45) | |
---|
Tulet kyllä oppimaan sen hyvin nopeasti, jos kolvailua joskus kokeilet. Voin luvata tämän täydellä varmuudella. Eli 90%? Niinno, kyllähän mää joskus aikoinaan peruskoulussa kolvailin teknisen työn tunneilla jotakin ovisummereita ja muuta haitekkiä. Muistaakseni ne jopa toimivat, ainakin jonkin aikaa. Kolvikin mulla jo olis valmiina, kun piti kaappiin vaihtaa elementit aikoinaan. Pitäisköhän ruveta reenaamaan? Keksis vielä jotain kolvattavaa... Edit: Eiku perkele nyhämmää hokasin, että mulla on ollut tarkoituksena kolvata uusiksi tuo Warren Rockbassin plugi siitä asti kun sen ostin. Made in China-laatua nääs. Tsekkaa Impishin uusi demo! http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish |
jiisee 18.01.2005 20:32:55 (muokattu 18.01.2005 20:33:49) | |
---|
Omistan kys. nupin (svt-3pro) ja olen samaa mieltä tuossa äänenpaineasiassa. Jostain syystä nupin manuaalissa, siellä takasivulla, missä on valmiita asetusesimerkkejä eri musatyyleille, neuvotaan soittelemaan master-potikka kaakossa. (lue:täysillä) Tiedä häntä sitten...Toki olen testannut asian. Toimii, mutta kuitenkin tuntuu aika hurjalta. Nuppi on täyttä rautaa. (On muuten ostoslistalla svt410hlf + ehkä vanha svp1500) |
sirdickyj 18.01.2005 21:44:19 | |
---|
(On muuten ostoslistalla svt410hlf + ehkä vanha svp1500) Mikäs toi SVP on? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
M.Hanski 18.01.2005 22:43:32 (muokattu 18.01.2005 22:45:40) | |
---|
|