waldemarx 24.02.2003 17:33:11 | |
---|
mitä mieltä olette bändistä Waldemarx |
Kjukka 24.02.2003 18:35:34 | |
---|
Refused ei ole ikinä kolahtanu mulle niin paljon ku burning heartin muut HC-orkesterit. Mun korvaan jotenkin tylsää. "The new deal"-biisi on tosin helvetin kova. -juki Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic |
Anarkiapurilainen 24.02.2003 19:24:05 | |
---|
Refused oli 90-luvun tärkeimpiä ruotsalaisia bändejä, joka vei parilla viimeisellä levyllään hardcorea genrenä aika paljon eteenpäin. Tai no, onko se hardcorea, metallia vai jotain aivan muuta jää kuuntelijan päätettäväksi. Vanhempi tuotanto on mulla vähän hämärän peitossa, se mitä oon kuullut on aika keskinkertaista ja mitäänsanomatonta. Laulaja-Denniksen "uusi" bändi The (International) Noise Conspiracy on tehnyt pari ihan hyvää levyä myös. T(I)NC:n yhdistää Refusediin lähinnä samanlainen tinkimätön poliittinen asenne, musiikki on sellaista kevyttä garagerokin tapaista. Eikös tämänkin viestin olisi voinut sijoittaa tuonne heviostastolle, jos sinne kerran kuuluu myös muu Äärimusiikki, Refused on aika kaukana pop/rock-linjasta. Olisi ainakin tullu värikkäitä vastauksia.. "Free your mind and your ass will follow" |
rather be dead 24.02.2003 21:50:00 | |
---|
Olihan se tärkeä ja hyvä bändi,nickinkin niiltä rippasin. Mutta kyllä se Raised Fist on kuitenki SE Ruotti hardcore bändi meikäläisen mielestä. "I could have died with you" |
SiwamieS 24.02.2003 22:47:21 | |
---|
Vitun hyvähän se. Kuten Waltsu tietääkin. |
noiseHXC 25.02.2003 00:22:22 | |
---|
kyllähän tuo on hyvä bändi."New Noise"-biisistä on tehty muuten maailman paras musavideo!check it out=) joo mut kyllähän se syvästi on vaikuttanu.ainaki niiten ansiosta tutustuin enemmälti hardcoreen.ja Dennisin ääni...kertakaikkiaan upea.kyllähän T(i)NC:ki kolahtaa mulle.retroa ku mikäki=) Are you the someone? |
rather be dead 25.02.2003 07:58:49 | |
---|
Pakko kommentoida myös, että on kyllä oikeasti maailman makein musavideo tuo "New Noise",huhuh ku on makee. "I could have died with you" |
pakko myös tähän kommentoida et Foo Fightersin "All my life"-video muistuttaa aika paljo "New Noisea".tulipahan vaan mieleen =) Are you the someone? |
Mursuviiksi 25.02.2003 14:54:20 | |
---|
Refused oli muuten maailman kovin live-esiintyjä (...oma mielipide!). Muutenkin bändi ansaitsee kyllä paikkansa minun henkilökohtaisessa Hall Of Famessa. +7min |
waldemarx 02.03.2003 15:01:47 | |
---|
Joo, olishan tää kieltämättä ollut parempi jossain hevi-osastolla, mut ihan sama kysyttiinhän tällä rock/pop-osastolla parasta punk-bändiäkin, et silleen. Waldemarx |
noiseHXC 02.03.2003 16:29:54 | |
---|
Joo, olishan tää kieltämättä ollut parempi jossain hevi-osastolla perustele!miten Refused liittyy heviin?? Are you the someone? |
waldemarx 04.03.2003 11:04:32 | |
---|
No, miten refused liittyy rock/poppiin??? Eihän se kyllä varsinaisesti liity heviinkään, tosin onhan niillä jotain hevahtavia riffejä esim. Pump the brakesissa...helevetti tänne pitäs tehä sellanen punk ja hardcore-osasto. Waldemarx |
rather be dead 04.03.2003 13:10:35 | |
---|
Eikös tämä osasto ole "Pop, rock, alternative" ? "I could have died with you" |
waldemarx 05.03.2003 14:51:45 | |
---|
on, mut refused on edelleen mielestäni kyllä hc:ta. Waldemarx |
rather be dead 05.03.2003 19:26:07 | |
---|
No mutta kyllä hardcore mun mielestä menee ennemmin "alternativen" kuin "metallin" alle. Toki en kiellä ettei Refusedilla olisi joitain hevi riffejä, mutta, äh en nyt jaksa tästä, sulla on oma mielipide ja mulla kans. Ihan oma lukunsa on sit nää "metalcore" bändit.. "I could have died with you" |
waldemarx 05.03.2003 21:32:25 | |
---|
no mun mielestä smashing pumpkins, sonic youth jne.. on altsua..en laittais tosiaan refusedia samaan lokeroon. Waldemarx |
Anarkiapurilainen 05.03.2003 22:04:12 | |
---|
Niin siis sen heviosaston nimi on hevi, metalli ja ÄÄRIMUSIIKKI. Ja jonkin sortin äärimusiikiksi voisi Refusedin pistää sen tarkemmin kategorisoimatta. "Free your mind and your ass will follow" |
waldemarx 05.03.2003 22:57:02 | |
---|
Nimenomaan. Waldemarx |
leijonamieli 01.09.2005 08:45:15 | |
---|
Refusedkin takaisin keskusteluun. Sehän on selvä asia, että Dennis Lyxcén on yksi hienoimpia miehiä mitä maa päällään kantaa. Itse tunnen jotenkin Fredrik veljen kun hän tuossa alle 50 kilometrin päässä asustelee. Juuri viikonloppuna näin poikien ninjaleffoja 90-luvulta. Jotenkin tuntuu lohdulliselta, ettjoku muukin on kung-fu friikki yässä maailmassa. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
pliksu 01.09.2005 09:15:43 | |
---|
Refused ei ole ikinä kolahtanu mulle niin paljon ku burning heartin muut HC-orkesterit. Mun korvaan jotenkin tylsää. Höhö, ja jätkä kuuntelee Raised Fistiä. :> No, makuasia sano mäyris ja sillee. Kova bändi. Etenkin kaksi viimeiseksi jäänyttä täyspitkää potkii munaskuille. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |