Thomanilta olis kohta lähdössä tilaukseen joko Digitech GNX1 tai GNX2. Suurin ero näiden kahden välillä näyttää speksien mukaan olevan että 2:sta löytyy jonkinnäköisiä säröpedaalimallinnuksia. Osaisiko joku kyseisen efektilaitteen omistaja kertoa kuinka hyviä/käyttökelpoisia ne ovat ja kuinka monta niitä ylipäänsä on? Tuossa 2:ssa on myös enemmän muistipaikkoja ja enemmän samalla hetkellä valittavissa olevia soundeja, mutta en usko että minulla on niille hirveästi käyttöä. Hintaero on n. 50 euroa, eli ovatko nämä säröpedaalimallinnukset lisäpanostuksen arvoisia? |
10 stompbox-mallinnusta löytyy. Itse olen pienen säätämisen jälkee löytäny todella käyttökelposia säröjä, mättöön siis...Vehje on erit. monipuolinen, voit valita 2 kaappi ja 2 vahvistinmallinnosta joita voi sitte miksata yhteen mieleiseksi soundiksi. Sitte kun lyö vielä spedu mallinnokset yms. mukaan niin keitto on valmis...Efektejä hirvittävä läjä, kompuraa, 3 eri gatea, 3 eri wahia, whammy, yllättävän laadukkaita tuohon hintaan, itse kyllä maksoin maltaita muutama vuosi sitte, prkl...Gnx2! Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |