Kore 25.02.2003 10:51:26 | |
---|
On taas kevättä ilmassa ja GAS rantautuu jälleen. Tuli äsken ihan tolkuton himo etsiä jonkin sortin strato (ehkä vähän vanhempi) kehiin, vaikka sellaista en oikeastaan tarvitsekkaan. No, tarvitsemisestahan harvoin on kyse kun kitaroista puhutaan.. Perhana ei ollu kitarapajallakaan mitään huokeata. On sen verran heikko rahatilanne, että yritän nyt hillitä itseäni ja soitella noilla mitä on.. Vaan varokaa: GAS nostaa päätään kevään saapuessa! Jemmatkaa rahanne äkkiä johonkin mistä ette niitä voi tuhlata ja lopettakaa täällä käynti, niin teillä voi olla vielä mahdollisuuksia selviytyä ilman lisäostoksia! Follow your instinct - it usually takes you home... |
J-PPP 25.02.2003 11:09:23 | |
---|
Myöhäistä... uusi pedaali on jo postissa. Ja kitaran hankintakin on pahimmassa GAS-vaiheessa, pääsykoekirjat on vaihtunut ostajan-oppaisiin ja prosyyreihin. Rahatkin löytyy tarpeen tullen. Jep, ei tätä enää pysäytä mikään. |
JCM 25.02.2003 11:13:05 | |
---|
Simpura, paree varmaan alkaa ryyppäämään.. jos se toimis ennalta ehkäisynä!? Hoho. Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
nou mani 25.02.2003 11:31:28 | |
---|
Vaan varokaa: GAS nostaa päätään kevään saapuessa! Jemmatkaa rahanne äkkiä johonkin mistä ette niitä voi tuhlata ja lopettakaa täällä käynti, niin teillä voi olla vielä mahdollisuuksia selviytyä ilman lisäostoksia! Myöhäistä enää mulle , kuukauden sisällä on tullut kaksi keppiä lisää ja kolmannesta hierotaan hintaa kohdalleen.
|
Lennu 25.02.2003 11:41:26 | |
---|
Simpura, paree varmaan alkaa ryyppäämään.. jos se toimis ennalta ehkäisynä!? Hoho. Usko vaan. Paljonkohan taas meni kitararahoja viikonloppuna kaljotteluun? En tiä. www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills" |
Tumppi38 25.02.2003 12:22:22 | |
---|
Myöhäistä... uusi pedaali on jo postissa. Myöhäistä yksi kitara tuli vaihdettua jo . . . . . GAAAAAAsss! There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
jogo3000 25.02.2003 12:25:40 | |
---|
Itsellänikin on himo mexico std stratoon blue agave värisenä. JAH! |
Minä hullu olen käytännössä kuluttanut 3,5 kuukauden kesätyörahat etukäteen (tosin onneksi vain fantasiatasolla :). Erehdyin nimittäin kokeilemaan lauantaina sekä Gibson Les Paul Classicia että Martinin akustista (mallia en muista, hintaluokka 1400 euroa). Miestä vietiin, Les Paul on saatava ja Landolakin on alkanut kuulostaa vielä tuhnummalta kuin ennen :) 3500 eurolle olisi siis tiedossa hyvät sijoituskohteet. Jollei käytettyjä löydy. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Juntunen 25.02.2003 12:32:08 | |
---|
Aloitin satsilla kieliä, mutta jatkoa seurannee ainakin slide-putken ja wahin verran.. Huolestuttavaa. |
Juzzu 25.02.2003 12:47:22 | |
---|
Minä hullu olen käytännössä kuluttanut 3,5 kuukauden kesätyörahat etukäteen (tosin onneksi vain fantasiatasolla 6:n kuukauden, jos meinasit sen PRS:n vielä ostaa ;o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
LaXu 25.02.2003 13:07:10 | |
---|
GAS-lista on n. 2500€ mittainen. No, kesätyörahoilla nuo varmaankin maksellaan. :) |
dsp drv 25.02.2003 13:16:08 | |
---|
GAS-listalla olis tele, mutta onneksi GASia hidastaa kohta kehiin tuleva asuntolaina...tai no v*tut se mitään hidasta, rahat vaan menee mutta kitaraa tekee mieli ja GASia puskee :( |
Dumb 25.02.2003 13:26:17 | |
---|
Oireita alkaa olla minullakin, mutta parhaani yritän vastaan taistella. 8-) |
askomiko 25.02.2003 13:33:55 | |
---|
Minulla on nyt kaksisuuntainen GAS. Aina kitaraa soittaessa on pakko saada Orange, ja kun ei soita, niin on ihan pakko saada Rode Nt5, NTK, Sennheiser md421, SPL Track one tai Mindprint EnVoice, ja midikeyboard. Kalliiksi tulee. 2099. Tai 3100 Orangen kanssa. Pitää arpoa jotta mihinkä noista uhraisi taas tilin. "Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
BaariMikko 25.02.2003 13:38:58 | |
---|
Itse himoitsen jotain analogisynamallintajaa. Tai miksei aina mieluummin aitoa asiaa, mutta ne maksaa hunajaa. Ai hups, sori, tää olikin kitarakamapalsta... Taon yksin sieluni mustaa varjoa... |
jogo3000 25.02.2003 13:43:27 | |
---|
Mikähän meidät saa luulemaan, että vastaukset kaikkiin ongelmiimme tuo uusi kitara? Olen kyllä visusti sitä mieltä että kannattaa etsiä se itselle hyvä instrumentti. Kuitenkin taas joskus olisi hyvä pysähtyä ja miettiä, miten voisi käyttää nykyisiä kamoja paremmin ja luovemmin. Ehkä kuitenkaan ainut vaihtoehto ei ole se uuden kitaran hankinta. Itselläni on Tele ja RG. Niiden luulisi helposti tuovan monipuolisen soundimaailman, johon ei lisäyksiä tarvita mutta ei. Jotenkin silti tuntuu että juuri nyt TARVITSEE straton vielä siihen lisäksi. On se vaan kumma. Olen tosin ottanut nyt sen linjan että sitä rahaa pitää jäädä reilusti vielä senkin mahdollisen uuden kitaran oston jälkeen. Oon vähän liian usein joutunut tuskailemaan vähien rahojen kanssa. Mutta toisaalta, sieltähän sitä aineksia blueslirutteluun sitten löytyy. JAH! |
Tomtom 25.02.2003 13:52:08 | |
---|
Meni jo! Hankin PeteH:lta Epin Wildcatin. Menin hölmöyksissäni soittamaan kaverin stratolla ja sekin alkoi kiinnostamaan.. Kevät on ilmeisesti FenderGasin aikaa.. |
LaXu 25.02.2003 13:52:08 | |
---|
Oon vähän liian usein joutunut tuskailemaan vähien rahojen kanssa. Mutta toisaalta, sieltähän sitä aineksia blueslirutteluun sitten löytyy. Niin, kyllä sen huomaa kuinka uusi kitara tuo intoa soittoon. "When I woke up this mornin' I had GAS, baby..bought a new guitar and now I've got no money" jne. ;) |
ForSakeN 25.02.2003 14:05:48 | |
---|
Se taitaa ton kitaran hommaaminen olla vähän niinku tatskojen osto, että: "no, jos sen nyt yhen vielä, mutta sitten ei enää...tai ainakaan ihan heti" Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
Juzzu 25.02.2003 14:26:04 | |
---|
Sen jälkeen kun kämmäsin 70-luvulla tehdyn läpikaula-SG:n (ei Gibson) DiMarzion Paf -mikillä hintaan 35€, niin ei oikein ole tullut vastaan mitään kuolettavan halpaa (toikin ois periaatteessa kuulunut mulle toi keppi... prkl...). No, kun nyt sais tuon oman tekeleen valmiiksi. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |