Aihe: Soittotunneille
1
Kaleface
12.01.2005 22:12:52

No niin, tarkoitus olisi nyt useamman vuoden epämääräisen pimputtelun jälkeen kokeilla josko soittotunneista saisi ihan oikeaa kehitystä aikaan.

Mutta, kun ei oikein tiedä mitä pitäisi vaatia tai minkälaista opettajaa etsiä. Taustalla on lähinnä synilla ja uruilla kikkailuja ja ihan pianotunteja olisi siis tarkoitus ottaa. Tekniikka kuntoon, vapaata säestystä, toisaalta ehkä myös jazz- ja blues-improvisointia, miksei vähän klassistakin.

Eli siis mitä kautta tuommoista kannattaa hakea ja mitä tunneista kannattaa maksaa? Kaiken maailman pianokouluja tuntuu löytyvän yllin kyllin, mutta ovatko tuollaiset mistään kotoisin? Esim. tämmöinen oli Keltaisilla sivuilla: http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bi … ase_26/c013367&dirs=pif+pir+piv

Ja konservatorion tyyppejä suositellaan aina, mutta mistä helvetistä niihin saa yhteyden? Muusikoiden.netissä mulla on ollut pari ilmoitusta mutta ne eivät ole tärpänneet. Kirjaston musiikkiosaston ilmoituksia olen tsekkaillut, mutta niissä harvoissa mitä on ollut niin on tarjottu opetusta lähinnä lapsille tai aloittelijoille.

Ja onko hommassa järkeä kun himassa on Rhodes? Meneekö touhu hukkaan kun himatreenejä vetelee erilaisella soittimella?

Ja jos Tampereen suunnalta jollain on jotain tarkempaa hajua asiasta niin vinkkejä otetaan vastaan.
"Tää on paska planeetta, täällä ei oo painovoimaa."
baron
12.01.2005 23:55:30

Ja onko hommassa järkeä kun himassa on Rhodes? Meneekö touhu hukkaan kun himatreenejä vetelee erilaisella soittimella?

Toisinpäin: Mulla on himassa akustinen ja digi Yamaha ja open luona "joudun" soittamaan Rhodesilla?

Näin päin se ainakin toimii!
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pianistityttö
15.01.2005 10:47:13
No niin, tarkoitus olisi nyt useamman vuoden epämääräisen pimputtelun jälkeen kokeilla josko soittotunneista saisi ihan oikeaa kehitystä aikaan.

Mutta, kun ei oikein tiedä mitä pitäisi vaatia tai minkälaista opettajaa etsiä. Taustalla on lähinnä synilla ja uruilla kikkailuja ja ihan pianotunteja olisi siis tarkoitus ottaa. Tekniikka kuntoon, vapaata säestystä, toisaalta ehkä myös jazz- ja blues-improvisointia, miksei vähän klassistakin.

Ja konservatorion tyyppejä suositellaan aina, mutta mistä helvetistä niihin saa yhteyden?

Ja jos Tampereen suunnalta jollain on jotain tarkempaa hajua asiasta niin vinkkejä otetaan vastaan.

Niin mitä jos tosiaan laittaisit ilmoituksen Treen konservatorion ilmoitustaululle..? ;) Varmasti löytyy opiskelijoita, jotka antavat soittotunteja.
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Artur Rubinstein-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)