Aihe: Byysat (onks tää se oikea sana?)
1 2
Heissi
20.02.2003 23:44:12
Mä tarttisin sellaiset perseestä kireet ja lahkeista leveät - joskaan ei liian leveät - MUSTAT farkut. Tyttöjen osastoltahan noita varmaan löytyisi, mutta enhän mä nyt sinne uskalla mennä, karski mies kun olen. Siis. miehille suunnitellut rokkibyysat, mistä?

Hmm.. tältä siis tuntuu aloittaa topikki Pukeutuminen-osastolle. Kumma tunne. Mä taidan sittenkin digata pinnallisuudesta.
Ex-Hesmo
noir
21.02.2003 10:34:17
1. Ajattelet: *ttu mä oon tosi mies, ja voin ostaa ittelleni teinityttö farkut jos mä tykkään!
2. Ajattelet: Jos mä vaan kävelen ja vahingossa joudun tonne ja sovitan ja ostan ja kotona huomaan vasta ja poistan sen kukkasellisen logon ja lapun...
3. Teetät.

Itelläni on tuollaset, tosin siniset kun mustia ei oo missään! (kerro mistä löysit; jos löydät kerro sittenkin), käytin kohtaa kaksi ;)
No pain, no delight.
suburbia
21.02.2003 14:56:28
no siis juttuhan on niin et mä ostan vaatteita(sillon ku ostan),enkä mitään sukupuolierotteluu mukana.tietty se on mulle varmaan helpompaa koska mä oon muija,joten mun ylpeys kestää ostaa jätkien vaatteit toisin ku teillä jätkillä.toiseks,mun ylpeys kestää muutenki mitä vaan ja pokka pitää joka tilantees.

tees näin:etit itelles ne housut.viet kassalle.kassatäti kattoo oudosti.kato kassatätii oudosti,ja ota lunkisti.lähde kotia kohti ja poista häiritsevät dieselin merkit ja kukkaset.ole iloinen uusista housuistas ja lähde vaikka turkuun bailaamaan.
Ippei
22.02.2003 05:24:19
Hei hei!

Mitä pahaa tuossa nyt on. Itsekin pidän O-N-L-Y:n farkkuja, tyttöjen sellaisia.
Eikä kukaan ole liiemmin huomautellut. Tietysti oli se apu, että mamma betalar, joten en joutunut minkään oudon mulkoilun alaiseksi. Sillä kertaa.
Mutta, olen kyllä joutunut monta kertaa ennenmin
mulkoilun alaiseksi ja joudun oikeastaan kokoajan.
Niin puhutaan suvaitsemaisuudesta ja kaikesta kaveruudesta kaikkien kanssa.

Minkäs ihminen itselleen mahtaa. Ihan hyvä tuo toisen kirjoittajan eka neuvo! Menet vain ja ostat. Teetettynä saat tietysti pientä egon potkua, sillä ovathan teetetyt farkut aika "makeet."

Ja mitä näihin tyttöjen farkkuihin ja pukeutumiseen nyt yleensä tulee, niin hyvin monet vaatteet nykypäivinä ovat enemmän tai vähemmän unisex-mallisia.
Saatat tietysti saada jonkinlaisen hintin maineen, jos kuljet vaikka ihan tiukoissa "byysissä" ja vaikka tiukka svetari päällä. ( Allekirjoittanut on leimattu homoksi, ainakin siltä se vaikuttaa ).

Mutta, mitäpä tässä löpisemään enempiä. Sanon kyllä, että voit olla ylpeä itsestäsi, kun valitset mieleisiä vaatteitasi!

Onnea Sinulle ja toivottavasti löydät TAI löysin jo mieleisesi farkut!
Kosminen
22.02.2003 14:26:40

Onhan se vähän näin että sekä tyttöjen että poikien housuissa on just 2 lahjetta, kuten paidoissakin on aina 2 hihaa ja päänreikä. Itse käytän juuri kuvaamasi mallisia tyttöjen farkkuja ja paidat on kans usein ladyfit-mallisia. Ei sen kummempaa. Ostoksilla käyntiä saattaa helpottaa, jos menet sinne luotettavan naarashenkilön kanssa. Silloin naisten puolelle meneminen on ihan oikeutettua.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Psycho-Monkey
22.02.2003 18:08:49
Mä tarttisin sellaiset perseestä kireet ja lahkeista leveät - joskaan ei liian leveät - MUSTAT farkut. Tyttöjen osastoltahan noita varmaan löytyisi, mutta enhän mä nyt sinne uskalla mennä, karski mies kun olen. Siis. miehille suunnitellut rokkibyysat, mistä?

Mullakin olis haussa samanlaiset...nykyset (siniset) rupee olemaan niin särki että ei kohta pysy päällä..no ehkä kuitenkin vielä vähän aikaa...Yhdet leveälahkeiset vakosamettihousut teetin..mummollani..aika käheet tuli...käytössä edelleen...Hei mut, jos jostain löydät niin kerro mistä??
I can cause you pain and make it last!
kommari
25.02.2003 12:02:38
Juup. Mitä väliä miksi ihmiset luulee. Ostin minäkin mustat muovihousuni naisten osastolta.
Naura itkussanaura perkele!
Räähkä
25.02.2003 15:16:34 (muokattu 25.02.2003 15:17:05)
Maailman meno on muuttunut aivan ihmeelliseksi viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.

1. Naisten housujen käyttäminen on luonnotonta ja hyvien tapojen vastaista (paitsi ratsastettaessa).

2. Miesten pukeutuminen naisten vaatteisiin on täysin pöyristyttävää. Hameitakin on jo näkynyt näillä radikaaleimmilla.

Nykyään kaikki tahtovat olla jo unisex. Tutkimukset jopa osoittavat, että miesten keskimääräinen peniksen pituus on prosentuaalisesti jo lyhentynyt huomattavasti. Silmämääräiset havaintoni osoittavat (mitään tarkempia tutkimustuloksia minulla ei ole tästä käytössä), että naisten etuvarustukset ovat hyvinkin kasvaneet.
Ovatko nykyajan miehet muuttumassa naisiksi? Tämä on varmasti huonon ravinnon (esim. kanojen rehuun on lisätty kanojen rintalihaksia suurentavia hormoneja, joiden on todettu aiheuttavan rintojen kasvua jo 8-vuotiailla tytöillä, samalla tämä on voinut vaikuttaa myös poikalapsien tyttöistymiseen) ja tämän kahdeksankymmentäluvulla vallinneen pehmo-isä villityksen syytä.
Ossi
25.02.2003 16:40:42

Maailman meno on muuttunut aivan ihmeelliseksi viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana.

1. Naisten housujen käyttäminen on luonnotonta ja hyvien tapojen vastaista (paitsi ratsastettaessa).

2. Miesten pukeutuminen naisten vaatteisiin on täysin pöyristyttävää. Hameitakin on jo näkynyt näillä radikaaleimmilla.

Taas kerran olen samoilla linjoilla Räähkän kanssa. Hieman ensin kavahdin mutta ymmärsin sittemmin että viittauksesi naisten housujen käyttöön ei koskenut alusvaatteita.

Kaiken maailman kajaleita yms. ehosteita käyttävät miehet herättävät minussakin pahoja epäilyjä monenkin asian suhteen. Geelitukkaiset Luigit, Marcellot ja muut Teodoraakkikset kuuluvat Italian, Kreikan tms. kehitysmaan katukuvaan.
"Toi oli hyvä, briljanttia. Mutta otetaan vielä kerran."
Ippei
25.02.2003 16:55:29

Mitäs siinä, jos leimataan homoksi? Saa paljon tyttökavereita. Toisaalta voi saada myös turpaansa.

Jos on vaikka sellainen parimetrinen karpaasi, voi olla vaikeaa löytää sopivan kokoisia housua naisten osastolta.

"Lainaa vain oleellinen."
No, tuo ei ollut kovin pitkä teksti, joten lainasin sen sitten kokonaan. Pahoittelen jos aiheutan pahennusta muiden kirjoittajien sieluissa tai mielissä.

Mutta, kommentointiin! Mitäpä siitä tosiaan, itse en kyllä ole kovin suosittu tyttöjen seurassa. Ehkä se on se historia, hmh.
Tosin, mietitäänpä uudestaan! Olen kyllä saanut tyttökavereita hieman muualta kuin täältä missä asun.
Tietysti koulukaverit on hieman eri juttu, mutta siis, nehän ovat vain koulutovereita.

Mutta, mitä turpiin saamisesta tulee, niin enpä vielä ole saanut pahemmin. Koputetaan nyt puuta kolme kertaa.
Eikä minua sinänsä haittaisi jos joku antaisi turpiin. Voisin kääntää tilanteen ehkä jopa päinvastaiseksi, eli se joka hyökkää saisikin turpiin.
En kyllä ole väkivaltainen henkilö, joten enpä joudu tuollaisiin tilanteisiin.
Sanalliset loukkaukset on sitten eri asia.
Monta kertaa tulee jotain, tai no, joskus tulee siitä tilitystä kuinka "hintti" on tai jotain muuta sinne päin.
Eilenkin, näin kuinka pulpettiin oli kirjoitettu nimeni ja siihen kirjoitettu "puhuu ihan naisen äänellä." En välittänyt lainkaan, tai oikeastaan, riemastuin. Aika hassuahan tuo on, ja tiedän kyllä hyvin itsekin että ääneni ei ole mikään ihana tai mukavan möreä mies-ääni.

Tuleepas nyt juttua. Joskus sanottiin, tai kirjoitettiin toisella palstalla, että välttelisit noita "naismaisen" pitkiä vastauksia.
Hassua.

Noh, toiseen asiaan. Eli jos todellakin on tuollainen karpaasi, niin vaikeaksihan se voi käydä. Mutta, ei pidä unohtaa, että nykyään muodikkaat kaupat tarjoavat myös miehille hieman "naisellisempisia" housuja. Mainostetaan nyt hieman Spirit Storea, eli www.spiritstore.fi
Kaikkeen on yleensä ratkaisu, näin on myös pukeutumisessa.

Alkaa mennä kyllä jo niin pitkäksi ja hankalaksi, että taidan lopettaa. Kahteen edellisiin viestiin en edes kommentoi, koska en halua aloittaa minkäänlaista sotaa.

Kiitos ajastanne, poistun!
Iso-Jaakko
25.02.2003 18:08:24

Mie muistan että aikanaan ostin nykyiset farkkuni sillä menetelmällä että menin sisälle farmarihousualan liikkeeseen ja kerroin myyjättärelle etsiväni farkkuja jotka olisivat ylhäältä tyköistuvat ja alhaalta levenevät.
suburbia
25.02.2003 20:38:52
eks sulle kävis hame?tietty ite tekemällä/teettämällä tulee aina ne "makeimmat",sellasii ei ainakaan oo muilla.mutta ku on aika ostaa novita-lehti,ei iso karski korstomme voikkaan sitä ostaa.liian naisellista.änge ittes kauppaan tyttöjen osastolle ja eti niitä housuja.
sitäpaitsi sä voit vetoo siihen et "hoppitytöt" käyttää jätkien vaatteit sen lisäks et ne lisääntyy uhkaavasti.
Räähkä
26.02.2003 09:11:48
Kaiken maailman kajaleita yms. ehosteita käyttävät miehet herättävät minussakin pahoja epäilyjä monenkin asian suhteen. Geelitukkaiset Luigit, Marcellot ja muut Teodoraakkikset kuuluvat Italian, Kreikan tms. kehitysmaan katukuvaan.

Kyllä näin nimenomaan on. Ja lisäksi nämä lemuavat hajuvesiltä. Hajuvedethän ovat alunperin kehitetty peittämään pahaa ja eltaantunutta hajua. Juuri noissa mainitsemissasi kehitysmaissa ongelma on suurin, täällä suomessa asiat ovat siltä osin hyvin, että täällä vallitsee hyvinkin leuto ja viileä ilmasto (talvella pakkanen nitistää suurimmat syöpäläiset ja bakteerit), siellä enimmäkseen vain hikoillaan. Haistaessani jonkun ihmisen ympärillä hajuveden tuoksun, mieleeni heti nousee ajatus, että tämä kyseinen henkilö ei ole huolehtinut hygieniastaan vaan yrittää peitellä pahaa hajua. Tämän hiusgeelin tarkoitus on samanlainen: ei tarvitse pestä hiuksiaan, vaan levitetään geeliä jotta saadaan hiuslaite tuoksumaan erillaiselta ja hiusten rasvoittuminenkaan ei näy, vaan päinvastoin sitä pyritään jopa lisäämään.
Räähkä
26.02.2003 09:20:25
...farkkuja jotka olisivat ylhäältä tyköistuvat ...

Tässä on eräs syy (huonon ravinnon lisäksi) siihen, että nykyaikana on niin paljon lapsettomuutta. Lisäksi pitkällä aikavälillä tämä vaikuttaa siihen, että nämä tyypit, jotka käyttävät lökäpöksyjä omaavat paremmat mahdollisuudet lisääntyä ja tuottavat maailmaan paljon ihmistaimia, joilla saattaa olla samansuuntaisia ajatuksia elämisestä kuin näillä lökäpöksyisillä vanhemmillaan. Se taas on valtava sääli, Suomi peittyy graffiteihin ym. tuherroksiin (joita jotkut tahot julkeavat kutsua taiteeksi, jota se suinkaan ei missään mielessä ole vaan suuremman luokan vandalismia) ja joka paikassa soi vain rytmistä runonlausuntaa (eivät ne oikeasti mitään oikeata runoutta ole, vaan aivotonta omakehuista epäriimittelyä, joilla voisi hyvinkin lannoittaa peltoni ja jäisi vielä naapurinkin pellolle ylimääräistä).
Räähkä
26.02.2003 09:35:23
Mainostetaan nyt hieman Spirit Storea, eli www.spiritstore.fi

Ikinä en ole mielenosoituksia hyvillämielin katsellut, mutta nyt olisi mielestäni tilaisuus mielenosoitukseen todella hyvän asian puolesta. Halukkaat voisivat ilmoittua sähköpostin välityksellä ripeään ja ryhdikkääseen mielenilmaukseen ko. liikettä vastaan. Katsokaa sen katalogeja ja hämmästelkää. Lyön vaikkapa vetoa, että liikkeen omistaja naureskelee kippurassa joka kerran, kun sieltä jotain ostetaan (ei tietenkään asiakkaan nähden, vaan esim. omassa huoneessaan).

Siellä pahuuden temppelissä on muuten sellainen äänestymittari, jossa äänestetään jonkun pukeutumistyylin olevan in tai out. Suurta mielipahaa tuotti toteamus, että army-look oli vajoamassa out-puolelle. Itse hankin suurimman osan vaatteistani (sekä lapsien vaatteista) suoraan Suomen armeijan varusvarastojen myynneistä. Ne vaatteet ovat todella käytännöllisiä. Yritin viiden minuutin ajan näpytellä in-painiketta nimenomaan tämän army-lookin kohdalla, mutta koska ääniä oli yhteensä annettu yli 15 000, ei äänilläni ollut suurtakaan prosentuaalista merkitystä. Pyydänkin jokaista oikeamielistä kansalaista liittymään rintamaan ja käymään äänestämässä army-lookin taas sille kuuluvaan asemaan.
wiljo
26.02.2003 10:26:44 (muokattu 26.02.2003 10:27:53)
(eivät ne oikeasti mitään oikeata runoutta ole, vaan aivotonta omakehuista epäriimittelyä, joilla voisi hyvinkin lannoittaa peltoni ja jäisi vielä naapurinkin pellolle ylimääräistä).

No tässä olen Räähkän kanssa samaa mieltä.

Mutta asiaan, itse ostin farkkuni naisten puolelta eikä kukaan ole huomautellut mitään, notta sinne vaan rohkeesti ja housuja hankkimaan.

Edit. sitä vaan vielä että mustia ei tosiaankaan löydy melkeimpä mistään.
Ebi no idaina saigo desu!
LL
26.02.2003 13:35:04
Seppälässä on myyty tuollaisia. Link oli merkki. En tiedä kuuluuko valikoimiin enää, mutta käy kysymässä.
Ussr
26.02.2003 16:54:34

Joo, eipä taida löytyä mustia farkkuja mistään..miekin olen etsinyt vähän joka paikasta.
Leviksen 516:siakaan ei ole kaupoissa kuin sinisinä, vaikka niiden nettisivuilla niitä on vähän kaiken värisinä.
Ja tyttöjen osastolta ei ainakaan löydä mustia, nykyään kaikki farkut taitaa olla enemmän tai vähemmän sinisiä ja kulutettuja.
Rok rok.
noir
26.02.2003 16:57:38
Tuon puutteen olen minäkin pistänyt merkille, harmaat löysin. Enkä muistaisi kenenkään saaneen hyvää mustaa värjäämälläkään, eli jos löytyy mustat bootcutit niin tänne niitä paikkoja.

...ja se oikea sana taitaa olla bylsat...
No pain, no delight.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)