Avon 11.01.2005 01:43:49 | |
---|
A little less conversation, a little more action. |
Royal Banzai 11.01.2005 18:23:23 | |
---|
Kellään kokemuksia vehkeestä? Ei mulla ainakaan, mutta ostaisin jo pelkän näyttävyyden takia.
Does your mama like to reggae? |
Lou 11.01.2005 21:03:34 (muokattu 11.01.2005 21:07:17) | |
---|
Ei mulla ainakaan, mutta ostaisin jo pelkän näyttävyyden takia. Sama. Samalla viivalla Ampegin kanssa. En ole itse kokeillut, mutta kyllä on bassot kuulostanut fantsulta niillä levyillä joilla tuolla on soiteltu. Noi kaapit on muuten yllättävän halpoja ja luulisi että ihan hyviäkin ovat. Ja vaikkei olisivatkaan niin pakko tuon vahvistimen kanssa olisi samanlaiset kaapit oltava.. ;) www.jermaine-rocks.com |
Royal Banzai 12.01.2005 18:19:29 | |
---|
Sama. Samalla viivalla Ampegin kanssa. En ole itse kokeillut, mutta kyllä on bassot kuulostanut fantsulta niillä levyillä joilla tuolla on soiteltu. Noi kaapit on muuten yllättävän halpoja ja luulisi että ihan hyviäkin ovat. Ja vaikkei olisivatkaan niin pakko tuon vahvistimen kanssa olisi samanlaiset kaapit oltava.. ;) Millä levyillä on Orange-bassosoundia?? Does your mama like to reggae? |
Millä levyillä on Orange-bassosoundia?? Monilla Hellacoptersin levyillä ja muilla kunnon rokkibändeillä (lue: niillä jotka ei käytä ampegia tai ashdownia) "more strings=more talent" |
Royal Banzai 12.01.2005 20:40:11 | |
---|
muilla kunnon rokkibändeillä Oke, tästä sitten vaan tarkastamaan "kunnon rokkibändejä", kiitti! Does your mama like to reggae? |
hemmo 12.01.2005 21:22:16 | |
---|
Monilla Hellacoptersin levyillä ja muilla kunnon rokkibändeillä (lue: niillä jotka ei käytä ampegia tai ashdownia) No, jaa, munsta toi Oranke ei paljon eroa Ampegin SVT-rantasaunasta, kun siinä on samat pääteputketkin, tosin 2 kpl vähemmän. Itse ostaisin kuitenkin kotimaisvalmisteisen Monster Bass Buster -täysputkinupin, joka lienee lähes saman hintainen kuin Oranke. Ja muuten ostinkin. 8-= "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
Royal Banzai 12.01.2005 21:29:43 | |
---|
No, jaa, munsta toi Oranke ei paljon eroa Ampegin SVT-rantasaunasta, kun siinä on samat pääteputketkin, tosin 2 kpl vähemmän. Itse ostaisin kuitenkin kotimaisvalmisteisen Monster Bass Buster -täysputkinupin, joka lienee lähes saman hintainen kuin Oranke. Ja muuten ostinkin. 8-= Se ja sun telebassos saa aikaan hävytöntä kateutta minussa. Sietämätöntä. Does your mama like to reggae? |
chief 12.01.2005 22:00:24 | |
---|
Se ja sun telebassos saa aikaan hävytöntä kateutta minussa. Sietämätöntä. Siin telebassos on kyl sitä "mojooo"! Häh? |
vanttera 13.01.2005 06:14:02 | |
---|
No, jaa, munsta toi Oranke ei paljon eroa Ampegin SVT-rantasaunasta, kun siinä on samat pääteputketkin, tosin 2 kpl vähemmän. No, itte jätin Orankin hankkimatta lähinää siksi että se on Orange, ja jotenkin myyttinen vekotin. Kaikki kuitenkin pällistelisivät sitä ihmeissään, ja unohtaisivat pääasian eli dodaamisen. Itse ostaisin kuitenkin kotimaisvalmisteisen Monster Bass Buster -täysputkinupin, joka lienee lähes saman hintainen kuin Oranke. Ja muuten ostinkin. 8-= Vaikkei ihan samoissa hintaluokissa pyöritäkkää, ni hyvä ostos! Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle! |
hemmo 13.01.2005 09:12:00 | |
---|
Se ja sun telebassos saa aikaan hävytöntä kateutta minussa. Sietämätöntä. Aivan suotta, munsta. Ei Hania voi tai saa kadehtia, se on niin ihqu. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
kikle 01.03.2005 12:59:22 | |
---|
Jotenkin on tullut semmonen käsitys, että tuo on juuri tommosta Hellacopters-rokkia varten, mutta kai tuolla soittais (Fenderin jazzarin kanssa) myös tollasta "vähän alavireisempää" jonkin asteen vaihtoehto rock-punk-grungea? Vai? Tuo jazzari-orange yhdistelmä kun ei tunnu kovin synkältä.. (..vaan eipä me synkkiä ollakkaan..) Mahtokohan muuten vilahtaa kyseinen laite Disco Ensemblen uudessa videossakin.. |