Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 536 37 38 39 40
MV
12.01.2005 12:09:33 (muokattu 12.01.2005 15:09:17)
Ensi kesänä taas sitten moshaamaan ja odotukset ovat kovat näin viime kesän ensikertalaisena minulla..

Onko minkäänlaisia huhuja kuulunut esiintyjistä tai muusta meiningistä?

Ja sitten kysyisin sellasta asiaa että mikäs olisi paras majoitus parille alaikäiselle kaverille kun kolmeksi päiväksi oltais tulossa..Hotelli taitaa olla liian kallis ja telttaan ei oikeen viitsisi mennä. Oon kuullu juttua että aika lähellä keskustaa olisi jonkunnäköinen nuorisohotelli missä on tosi halpaa. Linkkejä ja ehdotuksia voisitte antaa..

EDIT:Oisi voinut konsertit osioonkin laittaa mutta saanee täällä enemmän huomiota...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Daemonicus
12.01.2005 15:28:58
Stadion hostel on ollu oman porukan suosiossa. matkaa tuolta festarialueelle on noin 2km. Edullinen paikka vielä kaiken lisäksi. Eihän tuolla nyt mitään ylellisyyksiä ole mutta eipä tarvikaan olla.
Executioner
12.01.2005 15:30:55

Ainakin Scarve ja Rotten Sound ovat varmistuneet.
Explicit gore is what I need.
ozz3
12.01.2005 16:24:54
Itse olen mitä ilmeisemmin tulossa myös. Toivottavasti saadaan hyvä esiintyjäkasti, King Diamond ja Manowar huikeimpina toiveina, mutta tuskin kumpikaan toteutuu (vaikka Kinkku oli viime vuonna jo lähellä toteutua)
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
MV
12.01.2005 16:50:03
Ite toivoisin ainakin näkeväni children of bodomin suomalaisista siellä ja ehkä nyt kans mokoman kun oon tutustunu ton dvd:n muodossa...

Ulkomaalaisista vois olla vaikka Arch Enemy vaikken niitten biisejä paskaakaan oo kuullu mut jotkut biisit kuulostavat erittäin lupaavilta... Ja miksei myös dimmunkin voisi katsastaa ihan noin niinku kiinnostuksesta tohon black metallin genreen että mimmonen on meininki on sillä saralla.
ozz3
12.01.2005 16:53:14
Arch Enemy voisi kyllä olla hyvä kiinnitys, pari vuotta sitten olivat, että olisikohan nyt uusinnan aika?
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
Eemil
12.01.2005 17:00:05
Basistin kanssa olemme tulossa. Viime kerralla saatoimme itsemme tilanteeseen joka velvoittaa meitä molempia pitämään hametta festarin ajan joten mielenkiintoista toimintaa luvassa taas kerran.
Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles K100 #2
Deathrace King
12.01.2005 17:11:49

Ite toivoisin ainakin näkeväni children of bodomin suomalaisista siellä ja ehkä nyt kans mokoman kun oon tutustunu ton dvd:n muodossa...

Bodomi hyvinkin todennäköinen, mutta Mokoma tuskin enää kolmatta vuotta putkeen siellä esiintyy. Alkuperäinen ideahan festareilla oli se että muita kuin Niskalaukausta ei buukata peräkkäisinä vuosina. Nyt siitä on hiukan lipsuttu, mutta tuskin mikään bändi kolmea vuotta putkeen esiintyy..

Ja tottakai Tuskaan lähdetään, viidettä kertaa putkeen. Suomen parhaat festarit bänditarjonnaltaan.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
MV
12.01.2005 17:18:57
Stadion hostel on ollu oman porukan suosiossa. matkaa tuolta festarialueelle on noin 2km. Edullinen paikka vielä kaiken lisäksi. Eihän tuolla nyt mitään ylellisyyksiä ole mutta eipä tarvikaan olla.

Täytynee ilmeisesti varata hyvissä ajoin, kun ei noita huoneita kauhiasti näytä olevan prkl...
SDMF
12.01.2005 17:25:46 (muokattu 12.01.2005 17:26:12)
Ite tuun kolmeks päiväks , Majoitus on , nimittäin puunjuuria ja Ojia löytyy varmaa aika paljo sieltä :D

ja onha lehtiroskiksetki iha ookoo....heh
R.I.P Dimebag darrell
Ben_D
12.01.2005 17:42:34

Yksi majoitusvaihtoehto halvalla on Eurohostel Katajanokalla (jos sitä nyt enään on olemassa). Itse olin siellä joskus 10 vuotta sitten yötä ja ainakaan silloin eivät hinnat päätä huimanneet.

Anthrax???
KTR
12.01.2005 18:41:54
Yksi majoitusvaihtoehto halvalla on Eurohostel Katajanokalla (jos sitä nyt enään on olemassa). Itse olin siellä joskus 10 vuotta sitten yötä ja ainakaan silloin eivät hinnat päätä huimanneet.

Anthrax???

Juu tuolla oltiin viime vai sitä edellisenä vuonna. Ihan jees.
Vimpo
12.01.2005 19:53:14

Anthrax???

On muuten hyvä tuo hostelli hinta/laatu/sijainti-suhteeltaan. Huoneissa ei ollu omia vessoja, muuta huonoa en keksi.
Tympee Huttunen
12.01.2005 21:28:43
W.A.S.P.? Kesällä omien sanojensa mukaan tulossa Suomeen kesäfestivaaleille.
MV
12.01.2005 21:29:42
Dimmu ei anna kauheen oikeeta kuvaa siitä tosi blackmetallista... Itse en kuuntele, mut teinibläkkiksenähän tuota tuntuu "oikean bläkkiksen" kuuntelijat pitää.

Hoho... Mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä mieltä trOO-bläkkisfanit on mieltä siitä onko se bläkkiä vai ei. En kyllä mitään muutakaan genreä sille keksi... Ja genretykset on perseestä... Ja mitenköhän tämä sitten eroaa niistä "oikeista" black metalbändeistä.

Toi hostelli kyllä alko kyllä houkuttelemaan... Taitaa vähän lähempänäkin olla kuin tuo stadionin kupeessa sijaitseva systeemi. Muutenkin ihan lepposan olonen paikka näytti kuvien perusteen olevan.
Milkop
12.01.2005 21:35:12 (muokattu 12.01.2005 22:07:50)

Varmaan osa tän jo tietääkin, mutta Dark Tranquillityn sivuilta löytyi tämmöinen:
July 16-18 - Tuska, Finland

Aika varmaa tietoa kai, kun virallisilla sivuillakin on.

EDIT:en osaa kirjotaa
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Dj P.
12.01.2005 21:50:36
Näkyyhän tuota festareiden omilla sivuilla olevan mainos Tuska Winter War Part ykkösestä. Maaliskuun alussa Helsingin jäähallilla siis tapahtuu ja esiintymässä on mainosten mukaan Cradle Of Filth, Kreator ja Dark Tranguillity. Lippuja sinne ei ainakaan taida enää saada, ellei 'peruutuspaikkoja' ilmaannu.

http://www.tuska-festival.fi
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
migi666
12.01.2005 23:03:53

Sinne mennään kaveriporukan kanssa hooboilemaan kolmatta kertaa.... :D Oli se sitten niin helvetin hienoa viime vuonna, et kyl tonne nytkin pitää taas lähteä.... Onhan toi koko Skandinavian paras festari, perkele!!
Se on sitä mitä tekee!!
Deathrace King
12.01.2005 23:31:40

Onhan toi koko Skandinavian paras festari, perkele!!

Skandinavian suurin metallifestari, kyllä. Paras? Vaikea sanoa, kun ei ole muiden maiden festareita tullut koluttua. Sweden Rock taitaa olla aika kova myöskin.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 536 37 38 39 40
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)