Aihe: Käynpä Neuserin tehtailla
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Novis_3
12.01.2005 12:55:56
bartolinin nämä P-sarjan mikit. Minulla on 6-kielisessä bartolinit ja juurikin murisee tuollalailla.

Jos en ihan väärin muista, niin kaverin kuus kielisessä Neuserissa oli juuriki Bartoliinin mikit. Sattu oleen vaan meikäläisen korvaan semmonen yläpää-hifi meininki.. me no like it..
Teijo K.
12.01.2005 13:02:41

Jos en ihan väärin muista, niin kaverin kuus kielisessä Neuserissa oli juuriki Bartoliinin mikit. Sattu oleen vaan meikäläisen korvaan semmonen yläpää-hifi meininki.. me no like it..

Outoa, näissä on nimenomaan enemmän alakeskiäänimurinaa. Kun vertaan tuohon toiseen kuutoseen jossa on EMG on ero aika selvä. Jospa muistat väärin tai kaverisi sbassossa on jotkin hihi-etuset mikkien jälkeen. Tästä on erittäin laaja konsensus maailmalla.
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
Novis_3
12.01.2005 13:07:16
kaverisi sbassossa on jotkin hihi-etuset mikkien jälkeen.

Melko varmasti tämä. En tosin tunne Neusereita kovinkaan..

Siis nimenomaan slappisoundi oli ihan hirvee näillä bartoliineilla..
balzary
12.01.2005 13:18:33

Outoa, näissä on nimenomaan enemmän alakeskiäänimurinaa. Kun vertaan tuohon toiseen kuutoseen jossa on EMG on ero aika selvä. Jospa muistat väärin tai kaverisi sbassossa on jotkin hihi-etuset mikkien jälkeen. Tästä on erittäin laaja konsensus maailmalla.

todennäkösesti se etunen vaikuttaa siinä paljon. ainakin mun neuserin etusesta vääntää trebleä niin mennään tod hifi-sfääreissä. eli ei tuu väännettyä ku poispäin.
Surviainen Operaatio: Livessä 20.1 !!!
Teijo K.
12.01.2005 14:08:15

Melko varmasti tämä. En tosin tunne Neusereita kovinkaan..

Siis nimenomaan slappisoundi oli ihan hirvee näillä bartoliineilla..

Varmasti on kyse siitä etusesta sitten, kuten balzarykin tuossa totesi. Minä saan ihan mehukkaan kuuloista släppiä tästä ilmoille.
Akateeminen hömppä!

Wil-J
12.01.2005 16:53:17 (muokattu 12.01.2005 16:54:31)
bartolinin nämä P-sarjan mikit. Minulla on 6-kielisessä bartolinit ja juurikin murisee tuollalailla.

Minkäs hintaset ne sitten on? Kun rahaa on rajallinen määrä... Oiskos sulla linkkiä mistä näkis tietoja hieman enemmän ko mikeistä.

Bartolinejahan kaikki kehuvat. Hinta vaan ei ole yleensä ollut mun mieleen :D

E: Niin ja siis soveltuuko noi ihan passiivielektroniikan kanssa? Sillä se aktiivi elektroniikkakin maksaisi taas lisää. Mulla on 800€ varaa laittaa ja se on nyt sen verran ku siihen piti tulla Kent Armstrong mikit.
Teijo K.
12.01.2005 16:59:07

Minkäs hintaset ne sitten on? Kun rahaa on rajallinen määrä... Oiskos sulla linkkiä mistä näkis tietoja hieman enemmän ko mikeistä.

Bartolinejahan kaikki kehuvat. Hinta vaan ei ole yleensä ollut mun mieleen :D

E: Niin ja siis soveltuuko noi ihan passiivielektroniikan kanssa? Sillä se aktiivi elektroniikkakin maksaisi taas lisää. Mulla on 800€ varaa laittaa ja se on nyt sen verran ku siihen piti tulla Kent Armstrong mikit.

Minulla on nimenomaan käsitys, että bartolinit soveltuvat paremmin passiielektroniikan kanssa, ainakin miulla on niin ja hyvin murisee. Hinnasta en tiedä kun ne olivat jo tuossa saadessa. Varmaan on toisaalta KA:kin hyvä. Minullekin suositteli Ruokangas sitä kun viimeksi rakensin sbassoa, mutta kun ei ainakaan silloin saanut 6-kielisiin KA niin meni EMG puoleen sitten.
Akateeminen hömppä!

Teijo K.
12.01.2005 17:10:43 (muokattu 12.01.2005 17:12:11)

Jaa jaa. Pitääpä Alesilta kysellä aiheesta. Kiitän vinkistä.

E: Onko se joku näistä se Bartolini? http://www.bartolini.net/information/bass/new_bass_pu_s5.htm

http://www.bartolini.net/information/bass/6st_bass_pu_s.htm

Ilmeisesti nuo p4 soaparit.

Eli 5-kielisen vastaavat olisi nämä.

P45CBC - 5 string pickup in P4 Soapbar shape
available as neck (B) and bridge (T) dual coils
String width covered is 68mm to 78mm on medium curvature fingerboards
List Price $ 120
Akateeminen hömppä!

Niskamies
12.01.2005 17:15:25
En tiedä johtuko mikeistä, etusesta, vai kielistä mutta bartolinin mikit bartolinin omalla etusella kuulosti mun mielestä vähän liian tummalta. Mutta mä diggaankin kirkkaasta saundista, enkä bartolineihin päätynytkään elkektroniikan osalta.
Meitsi on meshissä.
Wil-J
12.01.2005 17:15:39
http://www.bartolini.net/information/bass/6st_bass_pu_s.htm

Ilmeisesti nuo p4 soaparit.

Eli 5-kielisen vastaavat olisi nämä.

P45CBC - 5 string pickup in P4 Soapbar shape
available as neck (B) and bridge (T) dual coils
String width covered is 68mm to 78mm on medium curvature fingerboards
List Price $ 120

Ok, kiitän jälleen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)