jukej 12.01.2005 14:29:42 | |
---|
eli pian pitäis uus virveli hommata. ei mitään mahdottoman kallista pysty ostaan, mutta kait joku muutama sata hintaa sais olla, Pearlin BLX-settiin tulis kiinni, että ehdotuksia vain. :) Rokkia ja metallia sillä soitettais ja joku puuvirveli varmaankin olis aika jees(?) Ja se on vaan tärkein pointti, että melkein poikkeuksetta jokainen virvelin isku minkä lyön on rimshotti, eli ei sais rumpu sellasia sit pelästyä! :D joo.. hyvin vähän tiedän virveleistä, että ehdotuksia vaan tuleen viisaammilta. kiitos. :) JUKERULESOK! |
jussiohman 12.01.2005 14:41:48 | |
---|
Listen to your fart |
Magetsu 12.01.2005 14:43:44 | |
---|
Messinki on hyvä raskaampaan musaan. Pearlin sensitone on mairea, testaa ihmeessä... Späng ' Läng |
jukej 12.01.2005 14:49:38 | |
---|
no joo vois joku metallinenkin periaattees olla i don't know.. :) mutta tuota siis ei mitään heviä sillä kuitenkaan soiteta. sellasta him ja entwine meininkiä lähinnä... JUKERULESOK! |
HeavyMachinery 12.01.2005 15:03:33 | |
---|
no joo vois joku metallinenkin periaattees olla i don't know.. :) mutta tuota siis ei mitään heviä sillä kuitenkaan soiteta. sellasta him ja entwine meininkiä lähinnä... Syvä ja puinen, tai messinkinen. Minä tiedän - siis pelkään ! |
-samuli- 12.01.2005 15:26:23 | |
---|
Syvä ja puinen, tai messinkinen. jos ostat 'halvan' rummun, niin älä osta ihan mielettömän syvää, maton herkkyys kärsii kun rummun syvyys kasvaa 'halvoissa' rummuissa (jos sitä herkkyyttä on halvoissa malleissa siis ollenkaan.... vitsi, vitsi!!=) ). joku tommoinen perus 5 1/2 syvä on jees. jos haluaa tosiaan rahaa laittaa vähän enemmän kehiin, niin kumulle vaan kuten edellä on jo todettu. pekka tekee niin älyttömän hyviä rumpuja, ei kyllä parempia saa muualta maailmasta tällä hetkellä! tuetaan suomalaista osaamista, eikös juu... |
arse 12.01.2005 15:59:36 | |
---|
Ludarin Supraphonic. Oma on 5" syvä. Toimii kuin junan vessa, mitä sillä sitten vedätkin. Seuraile ilmoitteluja, kahdella sadalla voi hyvinkin saada käytettynä, mikä ei hyvästä virpelistä ole paha hinta. Kaikki on lyömäsoittimia, paitsi pillit. Ja niilläkin voi lyödä. |
Hei. minä ostan kaikki kahdensadan suprat, joita löytyy :-) Mika Hollström |
Niskamies 12.01.2005 17:19:16 | |
---|
Pearlin Ian Paice tai Chad Smith voisi olla hyvä valinta. Smithissä on todella hyvä ja leikkaava kanttisaundi. Meitsi on meshissä. |
Mr. Sly 12.01.2005 17:20:25 | |
---|
Minäkin suosittelisin tuommoista messinkistä Pearlin Sensitonea. Kokojakin on vaikka kuinka paljon mistä valita. Tai sitten jos vähän enemmän haluat sijoittaa niin FreeFloater maple tai copper. Itsellä maple 5" ja hyvin toimii. Täydellinen syvän ja pikkolon välimuoto. "Keep it simple, stupid!" |
DimensionZ 12.01.2005 17:54:49 | |
---|
Kahdellasadalla saa Premier Artist Birch virvelin uutena. ''He jumped right out of a building!!'' |
savopie 12.01.2005 18:51:16 | |
---|
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
ddrum54 12.01.2005 19:46:41 | |
---|
2`n 4 |
oka1093 13.01.2005 23:36:17 | |
---|
Itse alkuperäiseen kysymykseen: Ehottaisin Abu ambasseur 7000 hyrräkelaa shimanon df-600 hiilikuitu-vavalla. Nousee isompikin monni ja turska veneeseen. Ja oikeaan aiheeseen lähinnä äänittäjän / mixaajan näkökulmasta ( en siis ole itse rumpali ). Mitä olen snareja nähnyt / kuullut niin Pearlin Ian Pace malli on ollut ehkä vakuuttavampia snareja hintaluokassaan. En ollut uskoa korviani, kun kuulin hinnan ( noin 300-350€ ). Paljon on taas tullut vastaan kalliita snareja, joissa on paska soundi ( johtuu tosin pääosin siitä, että käytetään halpoja/kulahtaneita kalvoja )Olisin veikannut tupla-hintaiseksi. Täytyy hommata itsellekin rakenteilla olevaan studiooni. Ei se tosin sen kummempi ole , kun kallis laatusnare, mutta puolet halvempi, kuin kallis laatu-snare. |
Bacchus 14.01.2005 03:39:55 | |
---|
Ja oikeaan aiheeseen lähinnä äänittäjän / mixaajan näkökulmasta ( en siis ole itse rumpali ). Mitä olen snareja nähnyt / kuullut niin Pearlin Ian Pace malli on ollut ehkä vakuuttavampia snareja hintaluokassaan... Jepulis, todella hyvä virveli, varsinkin hintaisekseen. - |